@eNorel - Multumesc, sper si eu ca va iesi treaba in parametri.
Nu am postat de ceva vreme dar sunt prins cu multe treburi si munca. Mare lucru nu a fost facut la masina intre timp dar oricum voi face un mic update.
In sfarsit am rezolvat-o cu semnalizarea sparta de pe stanga care ma scotea din minti. Acum din fata arata ceva mai okay si legal. In garaj este o alta masina (nou) proiect pe care o voi prezenta cand imi va permite timpul :
Pe langa semnalizari am mai cumparat de la Tony (thanks boss !) si setul lui vechi de jante pe 15, pur si simplu nu ma descurcam cu doar 4 jante si in plus au venit si cu doua cauciucuri MS cat de cat ok. Am mai luat inca 4 (2 MS 2 iarna) sa fie acolo si sa pot sa ma joc si eu cand vine iar zapada mare. Mai pe romaneste n-am rabdare sa-mi vina piulitele pt. jantele pe 17
Momentan am lasat la garaj capetele de bara si bieletele Tein, linia DW de eliminare a amortizorului de la ambreiaj si bujiile NGK. Restul "de pe stoc" nu cred ca le voi monta pana in primavara, e pacat de suspensie si brate sa le termin prin nameti (avand in vedere si riscul mai ridicat de "buf"). La directie e insa nevoie mare sa pun treaba la punct, e ceva joc si cel mai important burdufele sunt praf + am nevoie de ceva mai mult unghi chiar si acum. Multumita lui Razvan (MC Mate) masina cand am luat-o a venit si cu un set nou de burdufe Nissan :
Intre timp am mai inchiriat un garaj cu ceva mai mult spatiu, cel actual nu prea poate face fata si la clienti si la proiecte. Este in curs de renovare si e multicica munca, cu ceva bafta ne vine si elevatorul pe 4 brate in curand (dincolo e pe platforma si e mai scarbos de lucrat) si vom turna placa. In teorie vor putea incape doua masini acolo mai la caldurica si ar fi si loc de caterinca in spate in birou.
Este foarte greu cu managerizarea fondurilor pe multe directii (va fi nevoie si de platforma dubla + duba suport de ex.) si combinat cu sarbatorile cred ca mai astept putina vreme pana sa iau urmatoarea transa de piese, sa se mai umple trezoneria. Avand in vedere ca e totusi iarna voi face operatiile de intarire a motorului si voi lasa GT2871R-ul si injectoarele Nismo 740cc pe mai incolo, nu e nevoie de extra power acum.
Vestea mai nasoala este ca m-a lasat de tot cilindrul primar de la ambreiaj, tot dadea semne de oboseala dar am fost tantalau si nu am luat unul preventiv. Treaba asta combinata cu sarbatorile inseamna ca probabil nu o sa ma mai dau pana "la anul" cu masina. Azi-maine comand unul macar sa-l am.
Sarbatori Fericite !
Multa bafta,
Octav