MONTAJ
Adoua operatiune e sa schimbi conducta de alimentare ulei a turbine,T28 are inel in capul conductei nu oring.Teava de la T25 e tocmai buna cu toate ca este recomandat sa pui o teava mai groasa.Si scurgerea de ulei trebuie schimbata cu una de T25 caci cea de T28 nu se potriveste.Am pastrat galeria de evacuarea de pe S14 dar numai cea de la camera paletiilor in jos cu tot cu sonda lambda.Galeria care iese din motor trebuie sa ramana.Am constatat ca la montaj conductele si scurgerea de ulei nu mai veneau cum trebuie.Trebuie sa demontezi turbina din camera paletiiror si sa muti cateva grade , sa o indrepti in asa fel ca scurgerea de ulei sa fie in jos nu intro parte.
Acum odata ce ai strambato de pe pozitie cuiul care intra in regulatorul de presiune al turbine nu o sa mai ajunga.Acesta este curbat si deci il poti indrepta pana ajunge dar nu prea e indicat,mai bine ii faci filet si il faci reglabil.Eu personal lam indreptat cu un ciocan mare si lam pus la locul lui
Apoi urmeaza montajul si prinderea conductelor de apa...o operatiune excelenta ce iti rupe definitiv nervii si buricele degetelor
La finisare am observat ca nu mai vine evacuarea la loc,adik galeria cu sonda lambda avea altfel prinderea decat cea pe care o aveam eu pe evacuare...am luat o bucata de evacuare de pe silvia,am scos o toba intermediara de la mine,iam tras teava pana in toba de mijloc si am rezolvat problema.
Acum iti trebuie alta pompa de benzina,cip stagiul II... si mult mai multi bani de benzina
Cipul inca nu a sosit,masina merge de doi lei...suna aiurea si nu trage de loc.
Am sa va tin la curent cu evolutia.
Daca mai aveti intrebari despre montaj si am omis eu ceva cantati aici