Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > TOYOTA - LEXUS > Masina mea Toyota - Lexus

Reply
 
Thread Tools
Old 20-12-08, 10:19   #61
Puya

Stage 3
 
Puya's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 139
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

ai avut vreo problema tehnica cu ea pana acum?
Puya is offline   Reply With Quote
Old 20-12-08, 15:31   #62
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by Puya View Post
ai avut vreo problema tehnica cu ea pana acum?
Nici una
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 22-12-08, 15:49   #63
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

care este concluzia in legatura cu turbo??? a aflat cineva ceva concret sau nu? dupa parerea mea singura problema este lipsa de cunostinte in domeniu, si lipsa banilor pentru a testa diverse treburi. sa consideram ca kit-ul respectiv este facut pe vapor. ce include un kit omologat in plus fata de cel de pe vapor? eu vad ca nimic. ce poate fi de proasta calitate? turbina care pana la urma o inlocuiesti. alceva blow off-ul, care la fel il poti inlocui. intercoolerul ca si tevile ma indoiesc ca se pot strica. astept sugestii. veniti cu idei va rog ca ma bate rau gandul sa iau turbina aia. astept.
__________________
celica t23 in parcare
capri 2.8 de vanzare
0744.319.383
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 22-12-08, 16:51   #64
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by cosmineloo View Post
care este concluzia in legatura cu turbo??? a aflat cineva ceva concret sau nu? dupa parerea mea singura problema este lipsa de cunostinte in domeniu, si lipsa banilor pentru a testa diverse treburi. sa consideram ca kit-ul respectiv este facut pe vapor. ce include un kit omologat in plus fata de cel de pe vapor? eu vad ca nimic. ce poate fi de proasta calitate? turbina care pana la urma o inlocuiesti. alceva blow off-ul, care la fel il poti inlocui. intercoolerul ca si tevile ma indoiesc ca se pot strica. astept sugestii. veniti cu idei va rog ca ma bate rau gandul sa iau turbina aia. astept.
daca merge la tine ma bate si pe mine gandul
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 22-12-08, 16:51   #65
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

mi-a lovit unu masina in parcare adica m-am trezit cu ea zgariata dim ( bara spate ) nu se vede asa dar eu stiind mi se pare groaznic
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 22-12-08, 20:18   #66
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

.............

Last edited by celicagtfour; 22-12-08 at 20:23.
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 22-12-08, 20:54   #67
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by celicagtfour View Post
.............
TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL !

Acum 1 an jumatate aveam un Renaul Laguna 2 si cand iesean din parcare de pe o strada intunecata am lovit un peugeot 207 cc . Am lasat in stergator un biletel proprietarului cu numarul meu de telefon iar a doua zis am fost la politie lasand copie dupa buletin permis si asigurare in cazul in care se va reclama . Diferenta de educatie ... eu nu puteam trai cu gandul ... Asta e ... chiar daca e o mica zgarietura ... mi-a stricat toata ziua
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 22-12-08, 22:33   #68
Puya

Stage 3
 
Puya's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 139
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

nu e sofer sa nu i se intample asta...m-as baga si eu la turbina dar hai sa calculam dak se merita si ce ne-ar oferi in plus turbina respectiva....
Puya is offline   Reply With Quote
Old 23-12-08, 01:05   #69
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by T-E-N View Post
...am lovit un peugeot 207 cc . Am lasat in stergator un biletel proprietarului cu numarul meu de telefon...
Eu cred ca ai scris ceva de genul: "Iti scriu acest biletel pentru ca fraierii care m-au vazut cand ti-am lovit masina sa creada ca iti las numarul de telefon si de masina. Imi pare rau, n-am asigurare si n-am nimic de castigat daca merg cu tine la Politie!"

Scuza-mi gluma, stiu ca nu e momentul potrivit dar na.... sper sa nu te supar mai mult decat esti deja. Stiu despre ce e vorba, am patit-o de cateva ori destul de rau, in prezent mi se intampla cel putin saptamanal sa mai vad cate o zgarietura in plus pe masina, pentru ca inca un imbecil deschide usa prea mult langa masina mea

Acelasi lucru l-am facut si eu acum cativa ani, am lasat biletul in geam si m-a sunat omul la prima ora, dupa care am rezolvat problema asa cum mi se pare normal si corect. E ca un blestem sa-ti vezi masina lovita si mai ales cand nu ai casco la ea...

Cat despre kitul turbo, parerea mea e ca un calculator stock nu va da randament, indiferent cat de mult veti micsora presiunea in turbina... se modifica amestecul, trebuie mai multa benzina, nu e chiar asa de simplu... si pana la urma, daca mergeti cu presiune foarte mica, nu mai vad rostul investitiei, puteti castiga mai mult din ambreiaj, volanta, suspensie, aprindere, galerii, admisie, evacuare, la bani mai putini (probabil).
__________________
https://i1195.photobucket.com/albums/aa389/quick_5hifter/w191180452small-1.jpg
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 27-12-08, 01:54   #70
Cata-AR50NFS

Stock
 
Cata-AR50NFS's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 6
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

..frumoasa masina..sa ai noroc de ea si bafta cu proiectu!!!
Cata-AR50NFS is offline   Reply With Quote
Old 27-12-08, 17:10   #71
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

sa revenim! stie cineva ceva despre transformarea despre care vorbesc eu sau nu. pareri aud in fiecare zi, rugamintea mea este sa avem o discutie constructiva daca se poate. daca e cineva sigur ca maresti puterea din alte elemente sa puna frate si niste linkuri sau sa explice clar despre ce e vorba. e foarte posibil sa iau turbina aia macar ma joc cu ea si vad ce iese, dar sa mor daca zic cuiva ce s-a intamplat. daca nu vad putina agitatie pe tema asta. daca vreti sa ne vedem la fata sa ne cunoastem eu sunt in bucuresti incepand cu 12 ianuarie dar in weekend sunt in constanta. astept semne de la voi.

Last edited by cosmineloo; 27-12-08 at 17:13.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 27-12-08, 21:11   #72
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Imi pare rau ca va tai elanul, dar... kitul turbo nu e asa usor de instalat. Calculatorul masinii e "invatat" sa trimita o anumita cantitate de benzina si un anumit debit de aer, ca pentru o masina aspirata; cand va aparea si o turbina la mijloc, nu se va intampla cum ne-am dori noi (ca la dacie, cand suflam in carburator si crestea turatia), ci din pacate amestecul va deveni altceva decat ce-si doreste motorul . De aceea e nevoie ca ECU-ul (sau ce e el) sa "dicteze" un alt amestec. Cum la Toyota e cam greu sa faci chip-tuning , asta s-ar putea rezolva cu un sistem de "engine management".

Sa le luam pe rand, pe celelalte (sper sa fiu destul de explicit, desi vorbesc in termeni de-a dreptul grosolani, nicidecum fix la obiect):

-ambreiaj: un ambreiaj sport inseamna ca motorul duce puterea mai repede, mai brusc si mai complet la cutie, care nu are ce face decat sa o duca mai departe la roti (daca planetarele suporta ), iar rotile o vor transpune mai departe pe asfalt (daca gumele suporta ) si atunci drumul spre glorie devine mai scurt ; dupa parerea mea, un ambreiaj sport nu face altceva decat sa micsoreze diferenta dintre "CP la motor" si "CP la roata";

-volanta: nu exista nici un castig de CP, insa turatia creste mai repede; uneori exista dezavantajul unui relanti cu oarecare fluctuatii;

-suspensie: se diminueaza drastic atat balansarile stanga-dreapta din timpul mersului (si, desi unii spun ca se reduc sansele sa te rastorni, eu zic ca iti dai seama mult mai tarziu ca te vei rasturna, daca exagerezi cu balansul lateral), cat si balansul spate la accelerari puternice si balansul fata la frane bruste; asta inseamna ca masina va stabili mai bine echilibrul intre aderenta si inertie

-aprindere: exista fise cu grosime mai mare decat cele normale, cu materiale mai bune decat cele normale, care evident conduc curentul mai bine decat fisele normale; avantajul nu stiu cat de bine s-ar putea exprima in CP, dar el exista si eu zic ca e imposibil sa nu sesizezi diferenta, din moment ce (teoretic) exista diferente; acelasi principiu se aplica si la sistemele audio, evident - cu alti parametri;

-galerii: aerul va circula mult mai bine atunci cand pe peretii traseului sau nu vor exista denivelari; inoxul are aceste mici avantaje, ca lasa aerul sa circule mai liber si ca acumuleaza foarte greu impuritati pe suprafata lui, iar atunci cand acumuleaza ceva, va fi mai usor de indepartat;

-admisie: un traseu de admisie care nu e compus din 2 cutii paralelipipedice (sau pe-acolo) va fi un impediment mai mic in circulatia aerului; uneori acest progres (eliminarea cutiei filtrului si a rezonatorului, inlocuirea lor cu un "furtun" de plastic sau metal) se poate masura in CP, unii producatori spun chiar pana la 30 CP (K&N pentru BMW ?? - vezi pe site-ul yahoo);

-evacuare: din moment ce aerul si benzina ard in voie (sau nu), in conditii optime, ceea ce rezulta din ardere trebuie sa mai si plece... cu cat pleaca mai repede, cu atat se mai pot arde si alt aer + alta benzina; o evacuare mai generoasa permite ca acest lucru sa se intample mai repede si mai bine, fara consecinte negative pentru masina (dar cu consecinte negative pentru mediul UE, zice RAR); si acest progres se poate masura in CP, dar nu cu ruleta sau cu decibelmetrul, cum cred unii .

Promit sa ma documentez mai amanuntit despre aceste upgrade-uri, iar pe masura ce bag la scufita, voi mai spune si aici ce am retinut.

Toate cele bune tuturor, SARBATORI FERICITE!
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 20:48   #73
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by cosmineloo View Post
sa revenim! stie cineva ceva despre transformarea despre care vorbesc eu sau nu. pareri aud in fiecare zi, rugamintea mea este sa avem o discutie constructiva daca se poate. daca e cineva sigur ca maresti puterea din alte elemente sa puna frate si niste linkuri sau sa explice clar despre ce e vorba. e foarte posibil sa iau turbina aia macar ma joc cu ea si vad ce iese, dar sa mor daca zic cuiva ce s-a intamplat. daca nu vad putina agitatie pe tema asta. daca vreti sa ne vedem la fata sa ne cunoastem eu sunt in bucuresti incepand cu 12 ianuarie dar in weekend sunt in constanta. astept semne de la voi.
Lu fratemiu i-a venit kit-ul turbo pentru T23-ul lui (Mosh Craciun a venit cu portbagajul plin cu cadouri ), in ianuarie urmeaza montarea. O sa incepem cu motorul, pus totul la punct, vedem cu suspensiile, LSD, frani etc. O sa fac poze la fiecare pas si cu indicatii referitoare o sa postez pe forum eventual, in cazul in care o sa vrei sa-l montezi si tu, sa ai o baza de pornire. Cu siguranta nu este o modificare ushoara de facut, dar daca iei un kit complet de marca nu ar trebui sa ai probleme. Si noi suntem la prima modificare de genu, deci nu stim ce ne ashteapta, dar fratemiu s-a fixat urat pe kit-ul turbo, o sa vedem in ianuaie. Cat despre discutiile constructive, am observat ca exista persoane care-ti pot da indicatii foarte precise despre orice, cativa se pricep cu adevarat la mashini, cu toate ca sunt ele japoneze. Eu unul nu-mi mai bat gura pe forum, decat atunci cand este cazul. Salut. Sarbatori fericite si La multi ani!!!
__________________
ex. Honda Integra Type R 1.8 VTEC > DC2 (fab. 1999) 192 cp B18C6 inside
ex. Honda Civic 1.5 VTEC > MB3 (fab. 1999) 115 cp
ex. Toyota Celica GT-FOUR > ST 205 (fab. 1996) [242 => 265 cp ca.] 3S-GTE inside
ex. Toyota Celica GT > ST 202 (fab. 1997) 170 cp
ex. Toyota Celica AT 200 > 7A-FE(fab. 1996) 116 cp
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 29-12-08, 00:25   #74
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by celicagtfour View Post
Lu fratemiu i-a venit kit-ul turbo pentru T23-ul lui (Mosh Craciun a venit cu portbagajul plin cu cadouri ), in ianuarie urmeaza montarea. O sa incepem cu motorul, pus totul la punct, vedem cu suspensiile, LSD, frani etc. O sa fac poze la fiecare pas si cu indicatii referitoare o sa postez pe forum eventual, in cazul in care o sa vrei sa-l montezi si tu, sa ai o baza de pornire. Cu siguranta nu este o modificare ushoara de facut, dar daca iei un kit complet de marca nu ar trebui sa ai probleme. Si noi suntem la prima modificare de genu, deci nu stim ce ne ashteapta, dar fratemiu s-a fixat urat pe kit-ul turbo, o sa vedem in ianuaie. Cat despre discutiile constructive, am observat ca exista persoane care-ti pot da indicatii foarte precise despre orice, cativa se pricep cu adevarat la mashini, cu toate ca sunt ele japoneze. Eu unul nu-mi mai bat gura pe forum, decat atunci cand este cazul. Salut. Sarbatori fericite si La multi ani!!!
Va multumesc la toti cei care au fost alaturi de mine si au incercat sa ma ajute ! Sarbatori fericite si sa ne iasa toate proiectele ce ni le-am propus la anul ! La MULTI ANI !
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 09:04   #75
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Se pare ca anul a inceput din pacate extrem de prost...datorita pierderilor de ulei ( din cauza suprasolicitarii motorului , in timp segmentii s-au dilatat iar injectuarele nu mai scurgeau uleiul in baie ci il aruncau pe teava de esapament practic baia ramand goala ) la prima vedere cuzinetul 2 si 3 sunt partial distrusi . Luni va fi dat un verdict final sa speram ca arborele cotit nu are nimic la fel ca si pistoanele . Toata treaba s-a intamplat in mers cand am simtit ca bate ceva am oprit am observat ca dupa ce treceam de 2 mii de turatii incepe sa bata ceva in motor . Am mers aproximativ 5 km pana acasa . AM luat legatura cu celicagt4 care m-a sfatuit sa ma uit la ulei...si surpriza joja era intacta curata ca lacrima . Asta e ... intre timp m-am interesat si de un motor reconditionat care , in caz extrem de grav ar echivala cu suma platita pentru refacerea arborelui , pistoanelor , cuzinetului etc . Inca o data sper sa fie doar cuzinetii...
T-E-N is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -