Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > TOYOTA - LEXUS > Masina mea Toyota - Lexus

Reply
 
Thread Tools
Old 16-12-08, 14:11   #46
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

am facut o gafa. ma refeream la motorul 1ZZ FE nu GE.

ia d-aici: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-05...Q5fAccessories

set motor clasic


si


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-...ayphotohosting

asta e turbo.

problema e ca nu stiu daca mai trebuie ceva modificari gen pistoane schimbate bilele si alte kestii. pot sa aduc orice din state sper cu keltuieli minime. problema e ca nu stiu daca motorul suporta turbo in configuratia stock sau mai trenuie si altceva. asa ca go google!
am mai gasit ceva dar mult mai scump.
NewCelica

eu kiar am o problema cu timpul asa ca nu am cum sa caut mai multe detalii.
__________________
celica t23 in parcare
capri 2.8 de vanzare
0744.319.383

Last edited by EaGle; 16-12-08 at 14:30.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 00:26   #47
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by cosmineloo View Post
am facut o gafa. ma refeream la motorul 1ZZ FE nu GE.

ia d-aici: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-05...Q5fAccessories

set motor clasic


si


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-...ayphotohosting

asta e turbo.

problema e ca nu stiu daca mai trebuie ceva modificari gen pistoane schimbate bilele si alte kestii. pot sa aduc orice din state sper cu keltuieli minime. problema e ca nu stiu daca motorul suporta turbo in configuratia stock sau mai trenuie si altceva. asa ca go google!
am mai gasit ceva dar mult mai scump.
NewCelica

eu kiar am o problema cu timpul asa ca nu am cum sa caut mai multe detalii.
Banuiesc ca avem acelasi timp de motor :

Tipul : 1ZZ-FE
MOTORUL Cilindree 1794
Putere max (kW) / Turatie (min-1) 105/6400

Sincer sa fiu chiar sunt interesat mi-ai dat o veste buna asa cu pretul asta o sa ma interesez si o sa-ti spun daca e compatibil si ce modificari ar mai trebui...PS si setul motor este ieftin
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 00:38   #48
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

daca aflii ceva posteaza te rog.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 01:28   #49
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by cosmineloo View Post
daca aflii ceva posteaza te rog.
sa-mi lasi id-ul tau poate vorbim mai multe :P
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 01:36   #50
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Pretzul mi se pare cam micutz la kit-ul ala. Ar trebui sa va informati bine la ceva firma ce se ocupa cu kit-uri pentru T23 sa vedeti cat costa si sa comparati. Un italian (5000 euro, tot facut de el) l-a montat pe 1.8 143 de cai si a dus-o la circa 196 de cai. Kit-ul de la TTE (TOYOTA TEAM EUROPE) este facut pentru motorul de 143, acelasi motor si de pe MR2. Costa cam de 3 ori mai mult decat ala de pe ebay, dar aveti garantia ca merge si ca este facut de mama Toyota. Nu vreau sa intru in merit, dar mai bine sa va informati mai intai bine, nu pentru cat costa kit-ul dar pentru daunele ce puteti sa provocati la motor. Si inca ceva sa nu uitati, ce nu e de ajuns un kit turbo, trebuie schimbat computerul si cablurile pentru a putea regla totul cum trebuie, galeria, frani ecc.

http://www.tte.de/popup/TTE/cm_mr2_turbokit.htm
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	t23 turbo.jpg
Views:	310
Size:	125.4 KB
ID:	729606   Click image for larger version

Name:	t23 turbo2.jpg
Views:	254
Size:	23.8 KB
ID:	729607  
__________________
ex. Honda Integra Type R 1.8 VTEC > DC2 (fab. 1999) 192 cp B18C6 inside
ex. Honda Civic 1.5 VTEC > MB3 (fab. 1999) 115 cp
ex. Toyota Celica GT-FOUR > ST 205 (fab. 1996) [242 => 265 cp ca.] 3S-GTE inside
ex. Toyota Celica GT > ST 202 (fab. 1997) 170 cp
ex. Toyota Celica AT 200 > 7A-FE(fab. 1996) 116 cp

Last edited by celicagtfour; 17-12-08 at 01:46.
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 09:03   #51
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default

Quote:
Originally Posted by T-E-N View Post
sa-mi lasi id-ul tau poate vorbim mai multe :P
cosmineloo@yahoo.com

Quote:
Originally Posted by celicagtfour View Post
Pretzul mi se pare cam micutz la kit-ul ala. Ar trebui sa va informati bine la ceva firma ce se ocupa cu kit-uri pentru T23 sa vedeti cat costa si sa comparati. Un italian (5000 euro, tot facut de el) l-a montat pe 1.8 143 de cai si a dus-o la circa 196 de cai. Kit-ul de la TTE (TOYOTA TEAM EUROPE) este facut pentru motorul de 143, acelasi motor si de pe MR2. Costa cam de 3 ori mai mult decat ala de pe ebay, dar aveti garantia ca merge si ca este facut de mama Toyota. Nu vreau sa intru in merit, dar mai bine sa va informati mai intai bine, nu pentru cat costa kit-ul dar pentru daunele ce puteti sa provocati la motor. Si inca ceva sa nu uitati, ce nu e de ajuns un kit turbo, trebuie schimbat computerul si cablurile pentru a putea regla totul cum trebuie, galeria, frani ecc.

http://www.tte.de/popup/TTE/cm_mr2_turbokit.htm
nu stiu daca mama toyota face vreun kit turbo. eventual agreaza diferite marci. dar cam atat. calculatorul nu il vad o problema (poate ma insel) deorece nu am gasit in nici un kit alt calculator. eventual e posibil sa trebuiasca alte injectoare. In ceea ce priveste galeria, de admisie, kitul include si asa ceva, iar evacuarea nu e o problema de modificat. e posibil sa feie necesara deasemenea o alta pompa de ulei ca sa suporte si ungerea turbinei. dar e posibil sa ma insel. de aceea nu m-mam aruncat cu capul inainte. o fi unu cu mintea mai luminata pe aici.

Last edited by EaGle; 17-12-08 at 15:53.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 11:24   #52
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by cosmineloo View Post
nu stiu daca mama toyota face vreun kit turbo. eventual agreaza diferite marci. dar cam atat. calculatorul nu il vad o problema (poate ma insel) deorece nu am gasit in nici un kit alt calculator. eventual e posibil sa trebuiasca alte injectoare. In ceea ce priveste galeria, de admisie, kitul include si asa ceva, iar evacuarea nu e o problema de modificat. e posibil sa feie necesara deasemenea o alta pompa de ulei ca sa suporte si ungerea turbinei. dar e posibil sa ma insel. de aceea nu m-mam aruncat cu capul inainte. o fi unu cu mintea mai luminata pe aici.
La ultima cursa a anului , la Braila am fost abordat de un cetatean ce lucra la Toyota si mi-a spus ca pot pune turbo la reprezentanta cu aproximativ 4000 de e ( cu tot cu montat ) dar rezultatele sunt de ordinul extraterestru...
Oricum cred ca daca as achizitiona kitul asta restu de piese m-ar ajunge mai putin...cat despre uzura motorului...
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 14:30   #53
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

@cosmineloo... Toyota Team Europe este Toyota cu sediul in Germania, cea care pana in 1999 s-a ocupat de WRC si dupa de formula 1. Ei mai au si un mic domeniu ce se ocupa si de imbunatatirea modelelor toyota stradale si de toate motoarele sportive in diferite competitii. Faptul ca un kit turbo este sau nu facut de ei, nu are importanta (un exemplu concret este motorul mashinii mele ce a fost tunat de YAMAHA, multe piese fiind facute de yamaha pentru toyota), important este parametrii au fost dati de inginerii de la TTE, ca totul a fost testat, verificat, omologat de ei. Computerul original este ok, dar are si el anumite limite. In putine cuvinte sa va interesati bine referitor la acel kit de pe ebay (de obicei sunt kit-uri facute pe vapoare, de aceea eu as alege ceva mai de firma, nu pentru faptul ca este firmat, ci pentru faptul ca au fost facute numarate teste si verificari etc...
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 23:43   #54
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by celicagtfour View Post
@cosmineloo... Toyota Team Europe este Toyota cu sediul in Germania, cea care pana in 1999 s-a ocupat de WRC si dupa de formula 1. Ei mai au si un mic domeniu ce se ocupa si de imbunatatirea modelelor toyota stradale si de toate motoarele sportive in diferite competitii. Faptul ca un kit turbo este sau nu facut de ei, nu are importanta (un exemplu concret este motorul mashinii mele ce a fost tunat de YAMAHA, multe piese fiind facute de yamaha pentru toyota), important este parametrii au fost dati de inginerii de la TTE, ca totul a fost testat, verificat, omologat de ei. Computerul original este ok, dar are si el anumite limite. In putine cuvinte sa va interesati bine referitor la acel kit de pe ebay (de obicei sunt kit-uri facute pe vapoare, de aceea eu as alege ceva mai de firma, nu pentru faptul ca este firmat, ci pentru faptul ca au fost facute numarate teste si verificari etc...
Si noi am alege problema e de pret ... ca sare de vreo 4 ori...
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 19-12-08, 01:15   #55
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Pana la turbo... ma puteti ajuta cu niste sfaturi in legatura evacuarii ? vreau sa o schimb pe toata... ma gandesc sa o fac costum la o firma specializata...sau sa comand de la o anumita firma de traditie ( BORLA , MAGNAFLOW , REMUS etc ) ce imi puteti recomanda ? ma gandeam sa schimb si serpisorii aia sa iasa si putin fire de pe retea de efect asha ca dee
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 19-12-08, 02:08   #56
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Ca prim pas cred ca ar trebui sa incepi cu o aspiratie directa, gen Short Ram/CAI - ( https://www.youtube.com/watch?v=GJXv6HWDdL0), cu conditia sa fie pozitionat astfel incat sa primeasca aer rece constant si sa nu ajunga caldura de la motor (exista multe kit uri plug&play pe ebay nu exagerat de scumpe ce sunt replici ale marcilor arhicunoscute gen INJEN). Ar mai fi o optiune, eu personal as inlocui airbox-ul original cu unul majorat isolat bine (originalul de pe T23 este destul de mic). Cu aspiratia directa s-ar imbunatati acceleratia, vei simti un raspund mai rapid al masinii in acceleratie, ar limita mult intarzierea ("lag-ul") pe care masina il are pe turatii joase si ar prinde si putina putere. Despre evacuare (depinde totul de cati bani ai), am vazut numeroase T23 care se comporta foarte bine cu evacuarea HKS, C-ONE, etc 99% tot ce-i japonez functioneaza bine de tot. BORLA este destul de laudat pe aici, am auzit ca se comporta foarte bine. Ar fi indicat o volanta ushurata, facuta de o marca cunoscuta care a testat si retestat, evitand chinezeriile facute pe vapoare. Clar ca turbo este cu totul si cu totul o alta lume, eu unu la un aspirat ca al vostru (doar daca nu aveti bani de aruncat pentru turbo) as face acele cateva modificari banale, dar gandite bine pentru a obtine un sistem echilibrat pe T23 ce ar imbunatati franarea, stabilitatea, evacuarea. Alte complicatii le-as lasa deoparte. Fratele meu are o Celica T23 1.8 143 de cai putere si cred ca pentru un 1.8 se comporta extrem de bine in fata unor adversari mult mai inraiti. Salut
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 19-12-08, 02:21   #57
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by celicagtfour View Post
Ca prim pas cred ca ar trebui sa incepi cu o aspiratie directa, gen Short Ram/CAI - ( https://www.youtube.com/watch?v=GJXv6HWDdL0), cu conditia sa fie pozitionat astfel incat sa primeasca aer rece constant si sa nu ajunga caldura de la motor (exista multe kit uri plug&play pe ebay nu exagerat de scumpe ce sunt replici ale marcilor arhicunoscute gen INJEN). Ar mai fi o optiune, eu personal as inlocui airbox-ul original cu unul majorat isolat bine (originalul de pe T23 este destul de mic). Cu aspiratia directa s-ar imbunatati acceleratia, vei simti un raspund mai rapid al masinii in acceleratie, ar limita mult intarzierea ("lag-ul") pe care masina il are pe turatii joase si ar prinde si putina putere. Despre evacuare (depinde totul de cati bani ai), am vazut numeroase T23 care se comporta foarte bine cu evacuarea HKS, C-ONE, etc 99% tot ce-i japonez functioneaza bine de tot. BORLA este destul de laudat pe aici, am auzit ca se comporta foarte bine. Ar fi indicat o volanta ushurata, facuta de o marca cunoscuta care a testat si retestat, evitand chinezeriile facute pe vapoare. Clar ca turbo este cu totul si cu totul o alta lume, eu unu la un aspirat ca al vostru (doar daca nu aveti bani de aruncat pentru turbo) as face acele cateva modificari banale, dar gandite bine pentru a obtine un sistem echilibrat pe T23 ce ar imbunatati franarea, stabilitatea, evacuarea. Alte complicatii le-as lasa deoparte. Fratele meu are o Celica T23 1.8 143 de cai putere si cred ca pentru un 1.8 se comporta extrem de bine in fata unor adversari mult mai inraiti. Salut
Ms mult pentru sfaturi ... asa normal la o evacuare pe aspirat mai mult de 7-8 cai cu tot cu admisie nu cred ca scoti asa ca mai important cred ca ar fi soundu aici oscilez...cat despre alte modificari sunt total deschis as vrea sa o fac mult mai puternic pentru ca e o masina care inca da ma bine pe sosea si cred ca mai are de zis cate ceva tocmai si de aia am ales-o in devafoarea ttului
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 19-12-08, 02:30   #58
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Eu unu cred ca este o mashina demna de tot respectul. Am vazut cum merge si TS-ul de 192, care clar ca are putere mai mare, dar ca fluiditatea, constatza si progresivitate as alege 143-ul. Pune la punct acele mici detalii care sunt importante. Celica T23 este masina cu un randament de invidiat, fara prea multe comentarii.
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 19-12-08, 22:59   #59
Puya

Stage 3
 
Puya's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 139
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

salutare tuturor,nu am mai intrat demult pe forum,defapt inainte postam la DAEWOO CIELO,acum trebuie sa ma dau de partea CELICA-rilor!
Se mai aude ceva de acea intalnire,eu sunt din bucuresti si mi-ar placea sa particip.aici se face in fiecare duminica la sala polivalenta la ora 15:00 club toyota insa rar participa cate o celica ,am fost de 3 ori si doar o data a fost o celica,de acea mi-e cam urat sa ma mai duc.

Last edited by Puya; 19-12-08 at 23:02.
Puya is offline   Reply With Quote
Old 20-12-08, 02:49   #60
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica VVT-I 1.8 143 HP

Quote:
Originally Posted by Puya View Post
salutare tuturor,nu am mai intrat demult pe forum,defapt inainte postam la DAEWOO CIELO,acum trebuie sa ma dau de partea CELICA-rilor!
Se mai aude ceva de acea intalnire,eu sunt din bucuresti si mi-ar placea sa particip.aici se face in fiecare duminica la sala polivalenta la ora 15:00 club toyota insa rar participa cate o celica ,am fost de 3 ori si doar o data a fost o celica,de acea mi-e cam urat sa ma mai duc.
Eu propun sa ne intalnim la 4 tuning days atunci sper sa o pregatesc bine si pe a mea ( kit veillside , evacuare costum , admisie si lsd ) plus partea de interior sound cu visual
T-E-N is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -