-cutie germana manuala 6 speed getrag rezista pana la 650-700 cai putere
-discuri si etriere uk spec cu 4 pistoane de disc spre deosebire cele japoneze sunt destul de mari si necesita jante mari
-injectoare de 550cc
-uk turbine mai mari spre deosebire de cele japoneze ,rezista la presiuni mai mari 1.4 bar
-jante spate 275/35/19,fata245/40/19
-sistem de evacuare blitz nur spec de 3 inch,
-full decat
sold
-greddy fmic (intercooler)
-hks induction kit
-apexi boost gauge
-blitz dump valve
-blitz turbo timer
-blitz shift lamp
-blitz boost controler
sold
exterior:
body kit full do-luck
ice:
7 inch pioneer dvd tuch screen+tv 5.1 channels
kenwood speakers
pioneer 12 inch subs,jbl amp
info:
boost presure
stoc boost 0.7 bar 326 bhp
1.2 jap spec 1.4bar uk spec 430-440bhp
o sa auziti si vedeti multi detinatori de supre care vor afima ca masinile lor au peste 500 de cai cu standard ambreiaj,standard cutie de viteze (4 speed-auto,5 speed manual) si un standard twin turbo ,ei bine sunt mincinosi``big time``o supra twin turbo standard kiar si BPU(basic performance upgrade)nu poate depasi 450 de cai,cele peste 450 sunt single turbo cu ambreiaj si cutie de performanta
toyota supra a fost fabricata 93-2002,masinile pt export Uk,Us si europe au avut parte de ceva imbunatatiri dintre care modelul pt uk a fost cel mai scump si cu cele mai multe optiuni de exemplu:
uk spec
326 cai putere 2997cc
turbine din otel presiune 1.4 bar
injectoare mai mari 550 cc
faruri din sticla cu stergatoare
faruri ceata spate fata
jante standard 17 inch
etriere fata 4 pistoane ,spate 2
traction control,abs,cruise control
scaune electrice incalzite
cutie getrag 6 viteze nemteasca rezista pana la 650 de cai
viteza maxima 300 km
japonez spec
285 cai putere 2990cc
turbine din ceramica 1.2 bar max
injectoare 450 cc
faruri din plastic
fara faruri ceata
jante 16 inch
etriere fata 2 pistoane ,spate 1
doar abs si lds
cutie manuala 4 speed-auto,5 speed manual,6 speed optional
viteza max 180 limitata electronic
va poate fi de folos daca vreti sa cumparati una

am muncit mult la masina si am sacrificat multe dar placerea de o conduce este unica si senzatia care tio da pe pista si la show-uri face toti banii,sunt f mandru de ea..
o sa urmeze date tehnice intr-un alt post e tarziu si mie somn rau..
dupa cum am promis rezultatele sunt urmatoarele:
0.6 bar
flywheel 332 hp
flywheel 276 torque
ma declar multumit sincer cu amandoua catalizatoare puse pe ea si boost-ul sub normal la 0.6 bari
poze:
https://forum.4tuning.ro/628-candidati-grup-foto/107416-fotografiile-mele-magnos.html