Salut all !
Am placerea de a prezenta un Seat Leon FR TDI 1.9 TDI 150 (1M) pe care l-am cumparat in luna lui August 2012(deci exact acum 3 ani de zile).
In general sunt multumit de ea,nu mi-a dat mari probleme,desi probabil in opinia altora ar cam fi fost ceva de schimbat,dar am sa explic mai jos motivele pentru care nu m-am ingrijorat prea tare.
Modificari motor/mecanice/upgrades:
EGR off(mecanic si electronic via OBD)
CATA off(evacuarea gazelor mult mai rapid)
Catback schimbat cu unul redus(tip moto) marca Duramás
Terminatie toba ovala tip Cupra(am anulat cele doua iesiri,in opinia mea mi se parea saracuta)
Upgrade kit frane fata de la 288mm la 312mm(donantul a fost un Leon 1M 1.8 20VT)
Placute de frana EBC Green Stuff(nu ma conving prea mult)
Turbo Timer Blitz FATT DC2(o minunatie)
Inlet Pipe de aluminiu(de pe modelele FR anterioare,al meu e din 08/2004-venea de plastic)
Filtru de aer Apexi
Sparco(bara oale telescoape)
Arcuri Vogtland -3,5cm(spatele a ramas mai ridicat)
Turbo GT17 Seat Ibiza Cupra tdi 160(721021-5006S-referinta moderna)
Ceas turbo Shadow 52' pana la 2 bari
Cheie retractabila 3 butoane cu deschidere individuala a portbagajului si deschidere/inchidere geamuri
Blocare usi incepand de la 15 km/h
Exterior:
Kit FR de fabrica,s-a schombat bara fata cu cel de Cupra
OMP tow
Bridgestone Potenza S001 225/45/17 Y
Stopuri spate vopsite in negru(partea superioara9 si lacuite
Interior:
Suport de bauturi off si adaptat Turbo Timer la perfectie
Aerisire centrala off si realizat suport de 3 ceasuri (custom made)
Maner sustinere superior tavan off(partea soferului si montat suport ochelari de soare Seat Altea)
Iesiri laterale aer Audi A3 8L(stanga si dreapta)
Frana de mana Golf 4 de piele cusatura gri
Plafon superior tavan Passat W8(proiecteaza lumina rosie pe consola centrala)