Snapy ai dreptate e ceva mai usor cu celelalte dar nu pot sa ramin chiar indiferent la ce-am patit la tulcea, asa ca o sa intru putin si la motor cu citeva idei. Si la urmatoarea cursa o sa dau tot jos inclusiv butelia de gaz.
Kent ai PM dar sa stii ca merita sa dai jos intermediara.
Daca ziua era mai mare ce bine mai era.
Intre timp prea mare lucru nu am reusit sa fac asa ca o sa le enumar pe rind:
1. introdus ledurile albe in stilpi de linga parbriz
2. montat pe usile din spate un set de boxe VDO si inca o statie
3. iar la portbagaj un set de leduri primite din italia
si citeva poze in afara de boxele din usi
intrebare: inafara de banda cu leduri care ai puso sa ilumineze ceasurile altceva ai mai pus? am vazut ca limbile de la ceasuri le-ai iluminat cu un led de 3mm.
kilometrjaul mecanic care inregistreaza cat mergi se vede bine noaptea?
si cel mai important daca exista umbre pe gradatiile vitezometrului, a turometrului si la apa si benzina?
Rares pentru prima data mi sa parut ca lumina prea tare dar in timp m-am obijnuit umbre nu apar decit la temperatura apa de la ledul rosu care lumineaz limba in rest totule ok
ma gandisem deja la o solutie de reglare a intensitatii ledurilor. am vazut odata un cielo si mie se parea foarte puternic iluminat. mai greu e sa reglezi si butoanele in acelasi timp, ma refer la ilumininare....
cu un regulator de tensiune gen lm 317 care duce max 1A si cu extindere cu un transzistor de putere pana la 3A. dar cred ca ledurile nu mananca mai mult de 0.5A-0.7A.
ai dat acele jos de la ceasuri pt a pune leduri dedesupt?
PS miam pus si u de ceva timp leduri in portpagaj de culoare alba chiar langa acele tije care tin capacul, sunt 2 module de 8 leduri bucata, cu leduri piranhia.... portpagajul este mult mai uniform iluminat si mai interesant. tot acelasi tip de module facute de mine si la plafoniera, si va urma sa schimb becul din torpedou.
Asazi am mai schimbat ceva piese la ea:
1. ruliment si curea la aerul conditionat (nu am preferat sa sbhimb rola cu totul ca nu se merita rola nou 45 ron iar rulimentul 15 ron)
2. garnitura de plumb de la evacuare
3. boltul de la cutia de viteze si pirghia
Rulimentul a fost schimbat pentru ca avea joc in el, garnitura scapa gaze sise auzea rau de tot, iar boltul si pirghia miau facut chimbatorul mai precis.
Dupa citeva zile de gindire am reusit sa fac pornirea si oprirea motorului din telecomanda, desi mai sunt citeva inbunatatiri pe care vreau sa le aduc sistemului citeva poze si doua filmulete