Defecte: a inceput sa scoata fum, rugina la contra-aripi pe ici-colo
Imbunatatiri:
- faruri bi-xenon D2S (instalatie range rover oem adaptata)
- oglinzi incalzite
- jante 15" (hyundai coupe - 195/45/15)
- stopuri leduri (model unicat)
- inchidere centralizata + alarma
- folie spate 95%
- deschidere hayon electric din buton si din telecomanda alarma
- leduri bord albe
- amortizoare intarite spate
Planuri de viitor:
- geamuri electrice
- evazari spate
- amortizoare mai tari pe fata
- sa faca rost de o capota dreapta careia sa ii fac bad-boy look
- capota + plafon colantate negru
- si altele
Va astept cu pareri pro si contra si sugestii sau orice alte informatii.
Primele 2 poze sunt de cand am luat-o. Restu sunt mai recente
Sper ca vii maine la meeting!!! Vezi pe Club Tico info! Neaparat sa ne dezvalui treaba cu stopurile pe led Arata bine, poate o mai lasi mai jos in primavara... Apropo de asta, te zdruncina tare amortizoarele alea?
Arata bine masinuta, te asteptam maine la ora 20 la polivalenta, la intalnirea club tico. Am avzut la imbunatatiri ca ai oglinzi incalzite, cum ai reusit sa scoti sticla oglinzii fara sa o spargi ?
Bun Venit in familia Daewoo!!!
Felicitari pentru masina,si succes la proiecte.
Poti da mai multe detalii,eventual foto despre: - stopuri pe led
Sunt model unicat pentru ca sunt modificate si facute de mana mea Am atasat niste foto si 2 video; in cel de-al 2-lea video pun si frana dar nu prea se intelege deoarece intensitatea leduri era prea puternica. Acum le-am mai modificat putin
Quote:
Originally Posted by B-99-SAA
Sper ca vii maine la meeting!!! Vezi pe Club Tico info! Neaparat sa ne dezvalui treaba cu stopurile pe led Arata bine, poate o mai lasi mai jos in primavara... Apropo de asta, te zdruncina tare amortizoarele alea?
Vineri 15.10 ora 20:00 nu? Sper sa ajung. Eu momentan nu am permis sper sa vina un prieten cu mine ca sa am sofer :P
Sunt puse de ceva zile dar cum nu am permis nu am apucat sa le testez la prima impresie par ok. Amortizoarele vechi(erau cam duse) le trageam cu mana iar astea trebuie 2 insi sa tragi de ele ca sa le tragi usor. Sau singur dar sa ai forta (ca sa iti faci o idee). O sa vezi maine daca vin la polivalenta
Quote:
Originally Posted by sebastyan2001
Arata bine masinuta, te asteptam maine la ora 20 la polivalenta, la intalnirea club tico. Am avzut la imbunatatiri ca ai oglinzi incalzite, cum ai reusit sa scoti sticla oglinzii fara sa o spargi ?
Nu este pusa de mine...dar procedeul este simplu Ti-l explic eu. Faci rost de 2 oglinzi sparte (stg+dr), sa ai partea de plastic intreaga. Tai la propriu cu un bomfaier sau cu un fierastrau mic de traforaj cu grija plasticu tau, sa nu spargi oglinda. Apoi faci rost de nichelina (nu stiu grosime) si o pui pe o bucata de hartie de calendar taiata cat oglinda (-5 mm la margini), in zig-zag, apoi o lipesti cu silicon de oglinda si pe o parte si pe alta a bucatii de hartie. Spira mea de nichelina de pe o oglinda are in jur de 180ohm. Dai o gaura in partea de jos sub arcu de prindere pentru cablu. Legi cablu si introduci oglinda dupa ce incalzesti foarte bine plasticu( ai grija sa nu incalzesti suprafata de la exterior foarte tare pentru ca se lustruieste din cauza caldurii si numai are aspectul ala mat).
Atentie! Fludorul nu prinde pe nichelina, dar se folosesc niste capse sau le legi in asa fel incat sa nu existe contact imperfect intre cablu si nichelina.
O sa atasez niste poze dupa ce le fac, sa iti dai seama despre ce e vorba exact pt ca eu am deja o oglinda desfacuta.
Mersi mult Bine v-am gasit. Nou pe forum nu sunt, doar topicu
Jantele nu sunt f mari in schimb garda la sol este foarte mare. Cand o sa am timp si mai ales un loc unde sa pun masina( garaj, curte) o sa mai tai din arcuri 2-3 spire , dar intai evazari.
Am uitat sa precizez ceva... la stopuri cand pun frana se pune un X pe mijloc. Sunt gen stopurile aftermarket de golf 4.
Rotile sunt mult prea late in fata vei distruge caseta de directie in spate ai fost nevoit sa intaresti suspensia ptr a limita cursa amortizorului altfel daca pui greutate in spate rotile vor freca de aripi ,te zguduie tare ?
__________________
Dacia Logan 1.4 - B 21 YNE
Fiat Grande Punto 1.2 - CT 25 SSS
Daewoo Tico SL - CT 40 SSM
BMW E30 Coupe 1989 320i - CT 88 SRH
Jante astea nu au fost pe Tico-ul lui Quick_5hifter? Sau sunt la fel?
Ba da au fost ale lui, dar inainte sa ajunga la mine au mai fost la cineva. Eu le-am reconditionat si le-am vopsit electrostatic
Quote:
Originally Posted by topser
Rotile sunt mult prea late in fata vei distruge caseta de directie in spate ai fost nevoit sa intaresti suspensia ptr a limita cursa amortizorului altfel daca pui greutate in spate rotile vor freca de aripi ,te zguduie tare ?
Tare am impresia ca e cam dusa caseta de directie pentru ca merge cam greu dar nu e problema, se gasesc casete.
Pe spate frecau si pe aripi si pe lonjeron. Am pus flanse d 5mm exact cum pusese si quickshifter iar buza d la aripa am scos-o in afara si urmeaza evazari la primavara
Amortizoarele nu am apucat sa le testez pt k nu am plasticu roz momentan dar la prima impresie par ok. Merge mai bine cand este incarcata pe spate. Oricum ma zguduia din cauza jantelor cu balon mic
Pai caseta merge greu de la anvelopele mai late.... Ce-a zis topser era ca distrugi caseta in sine, bucsile etc.... Si din cate stiam eu, pe spate nu exista lonjeroane... poate freca in aripi si tendoane (daca la alea te referi). Iar carnetu sa inteleg ca nu il ai pentru ca.... e suspendat? Sau nu detii deloc (asta ar fi ciudat)?? Diseara daca ajungi la intalnire, sper ca vii cu masina ta
Mergea greu si inainte cu jantele pe 12. Daca se strica iau alta, vorba aia arta cere sacrificii. Probabil tendoane se numesc nu stiu exact, eu asa le ziceam pt ca asa am auzit la altii. Carnetu il iau inapoi pe 27. Diseara sper sa ajung cu masina mea daca fac rost de sofer
Ce frumoase sunt stopurile, poti sa enumeri putin cum le-ai facut, jantele sunt frumoase dar cam mari nustiu parerea mea...cred ca 14 ar fi fost perfect
Jentile le-am recunoscut ,am condus CPF-ul (Tico-ul lui Alex) de la Baia Mare la Constanta si stiu cum se comporta cu rotile alea ,cu bosaje(evazari ) la aripi si mai joasa va arata bine !
@pustiu_FUG Mersi mult
Pot sa enumar, de fapt pot sa si arat pe pasi in poze, dar prefer sa nu arat pentru ca stopurile sunt de vanzare si de fapt modific stopurile oricui, cu leduri, numai originale sa fie. Daca nu sunt originale e posibil sa fie lipite in loc de mastic si la desfacere se pot sparge. Din leduri pot face orice model va trece prin cap
La final vor fii plug&play cu o mica problema: leduri nu consuma cat becurile si clipeste mai repede semnalul(se rezolva cu o rezistenta de putere pusa pe traseu in paralel cu ledurile)
Legat de jante, in poza in care sunt urcat pe masina din primul post, ea este echipata cu niste jante pe 14" RW ale unui prieten. Nu e chiar perfect pentru ca ating si cu 14 la viraj maxim si cand e incarcata pe spate (depinde de ET-ul jantei si de latimea ei). Arata bine si cu astea pe 15" dar trebuie coborata, operatie care o fac cand gasesc un garaj sau la primavara
@topser stiu ca va arata mai bine si asta o sa fac cand o sa am unde si timp