@CIP: condeul e de 1.5 farazi, suficient (zic eu) pentru amplificatorul GZ cu 5 canale, care are 2 sigurante de 40 amperi fiecare. Pe deasupra, pe Tico voi monta si deep-cycle-ul Stinger, deci cu alimentarea sunt linistit
(am si alternator mai mare, de la Charade, chiar daca nu pun motorul inca).
De jante nu stiu inca nimic, astept variante, optiuni....
Cu banii sunt la zero, in sensul ca n-am nici un leu in buzunar, dar nici datorii nu mai am
Condensatorul nu este cel din poza de mai sus (unde v-am aratat si bornele, si amplificatorul), ci un model mai mare si mai capabil (de la 1,2 la 1,5 farazi, plus lumina auxiliara). Din pacare, culoarea lui nu este identica cu a amplificatorului, dar cred ca ma descurc
@Peter: sa fiu sincer, daca imi iau jantele in urmatoarele 2 luni, cel mai important criteriu va fi pretul, nu aspectul...daca mai astept putin (martie, sa zicem), as putea sa ma infig la niste MOMO, insa....e posibil sa nu reusesc sa termin masina la timp pentru 4tuning Days, in aprilie. Trebuie vopsea, trebuie pregatita masina pentru muzica, trebuie jante, trebuie interior. Motorul iese din discutie pana la sfarsitul verii, am hotarat sa iau intai ITP-ul din august 2008
(poate pana atunci gasesc si nenorocita aia de instalatie electrica, sau macar o construiesc dupa schema).
@Andrei: 10x, stiam filmuletul! sa stii ca nu e gluma, Tico e chiar capabil sa urce/coboare scari fara mari probleme! are o garda la sol al naibii de buna, desi e mic. Vorbesc din proprie experienta
PS: de asemenea, e foarte bun ca sa scapi de Politie
numai sa ai rotile originale
@bodyspeed: blow-off-urile vor veni intre 5-10 ianuarie, poate chiar un pic mai tarziu. Imi pare rau pentru intarziere, dar in perioada asta chiar nu prea se mai grabeste lumea...nici aici, nici in Germania (vin sarbatorile). Va anunt eu oricum
si pe tine, si pe ceilalti interesati.
Cu rugina...da, e excelent, asta trebuia sa fac de prima data, dar nu stiam ce se ascunde sub mocheta aia
de-acum verific mai des.
La compartimentul motor n-a fost nevoie de reparatii tablarie, iar ranforsarile vor mai astepta un pic. Motorul de Tico mai rezista o perioada, chiar si cu roti mari, chiar si la drum lung, asa ca nu mai e asa mare graba. In plus, n-are rost sa-l pun acum, pentru ca in august sa-l dau jos pentru inspectie, apoi sa-l pun la loc