Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 18-10-07, 02:29   #1
myky

Stage 5
 
myky's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 999
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Daewoo Cielo Evolution 1 - DJ 90 AMY

Masina am cumparat-o noua in februarie 2002 cu toate optiunile care existau la acea vreme. In tot acesti ani care au urmat masina a suferit modificari mai mici sau mai mari … o sa pun poze cu masina in ordine cronologica sa vedeti toate etapele prin care a trecut .Datele tehnice o sa le postez putin mai tarziu pentru ca in prezent ,masina suporta modificari majore.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Rotation of picture089.jpg
Views:	2660
Size:	76.7 KB
ID:	372618   Click image for larger version

Name:	picture068.jpg
Views:	1902
Size:	71.5 KB
ID:	372619   Click image for larger version

Name:	Rotation of picture087.jpg
Views:	2062
Size:	71.3 KB
ID:	372620  

Click image for larger version

Name:	Rotation of picture094.jpg
Views:	1234
Size:	64.1 KB
ID:	372621   Click image for larger version

Name:	Rotation of picture098.jpg
Views:	2625
Size:	76.0 KB
ID:	372622   Click image for larger version

Name:	picture074.jpg
Views:	1043
Size:	71.5 KB
ID:	372623  

Click image for larger version

Name:	picture075.jpg
Views:	898
Size:	66.5 KB
ID:	372624   Click image for larger version

Name:	picture077.jpg
Views:	876
Size:	82.4 KB
ID:	372625   Click image for larger version

Name:	Rotation of picture128.jpg
Views:	2692
Size:	78.2 KB
ID:	372626  

Click image for larger version

Name:	Rotation of picture084.jpg
Views:	2366
Size:	73.7 KB
ID:	372627   Click image for larger version

Name:	Rotation of picture085.jpg
Views:	2141
Size:	69.4 KB
ID:	372628  
__________________
DAEWOO CIELO EVOLUTION by BHP-Automotive
myky is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 12:23   #2
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

Arata f bine masina, felicitari... si, din cate vad, ai si modificat-o pt "gratare" (cum ziceau niste baieti cand ieseau la liniute ). am vazut ca ai eleronul la vanzare, imi place si poate ne intelegem...
intrebare (am inteles ca date tehnice o sa dai mai tarziu): strut bar-ul OMP de unde l-ai luat si la ce pret?
spor la treaba in continuare.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 20:55   #3
daniel78

Stage 5
 
daniel78's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 320
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

arata belea
daniel78 is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 21:11   #4
myky

Stage 5
 
myky's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 999
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
Arata f bine masina, felicitari... si, din cate vad, ai si modificat-o pt "gratare" (cum ziceau niste baieti cand ieseau la liniute ). am vazut ca ai eleronul la vanzare, imi place si poate ne intelegem...
intrebare (am inteles ca date tehnice o sa dai mai tarziu): strut bar-ul OMP de unde l-ai luat si la ce pret?
spor la treaba in continuare.
sal , strut bar-ul OMP l-am luat din Craiova si nu mai stiu pretul exact pt ca a trecut ceva vreme de atunci dar ,strut bar-ul OMP fata +spate au fost in jur de 140 euro parca trebe sa caut facturile sa vad ,cat despre eleron daca te hotarasti discutam
myky is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 21:41   #5
Snapy_xxl
4Tuning International Member


Stage 5
 
Snapy_xxl's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 2,438
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[DAEWOO]
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

belea masina! oglinzile sunt de la alta masina sau sunt pt cielo?
Snapy_xxl is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 21:58   #6
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

Ca sa starnesc curiozitatea propietarilor de Cielo am sa le dau un pic din istoria acestei masini (asta pt a creste curiozitatea la maxim) ... pe vremea cand masina era un simplu Cielo .. castiga grupa ei si facea multe furori la liniutele "nocturne" umilind multe masini cu pretentii ...la ora actuala masina nu mai face asa mari furori in jurul propietarilor de 100-130 hp .... pt ca nu mai are sens acest lucru acuma ... ce pot sa va mai spun asta fara a dezvalui povestea masini (ca va spun de acuma ca este incredibila si cu siguranta visul orcarui propietar de Cielo) ca la ora actuala masina chiar este un EVOLUTION ... unu la care cu siguranta NIMENI NU A REUSIT SA AJUNGA VRE-O DATA.
Nu am sa ofer date despre masina pt ca munca si efortul financiar sunt ale propietarului si ca atare din respect pt el am sa il las sa-si posteze singur povestea extrem de frumoasa pe care el a numito CIELO EVOLUTION.
Am sa urmaresc extrem de interesat acest theatru pt a venii cu completari acolo unde este nevoie ...... credeti-ma .... masina este un vis din toate punctele de vedere .... si un vis real ....
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 22:31   #7
myky

Stage 5
 
myky's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 999
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

Quote:
Originally Posted by Snapy_xxl View Post
belea masina! oglinzile sunt de la alta masina sau sunt pt cielo?
sal oglinzile sunt universale dar adaptori se cumpara separat si da se gasesc si pt nexia
myky is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 22:34   #8
Radu ERD
AfterDark Racing Member

Stage 5
 
Radu ERD's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 523
Member of:
[AfterDark Racing]
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

Masina o sa aiba din cate stiu motor Opel 2000 16V Turbo (C20LET) - 204 cai stock, probabil urcat in 260-280 cai. Sunt curios cum o sa puna puterea jos de pe loc, controlul o sa fie destul de dificil (peste 250 de cai pe puntea fata sunt probleme serioase cu aderenta si controlul). Poate doar cu slickuri destul de mari si scumpe pe masura si un autoblocant care e 1200 E sa se rezolve cat de cat problema. Din cate stiu o sa mai apara un Cielo destul de "periculos" cu care o sa aiba o lupta grea la curse ...
Radu ERD is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 23:04   #9
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

O intrebare, poate buna...poate proasta: sasiul o sa reziste unui motor de 200cp? Sincer, fara niste modificari serioase, nu prea cred...de 250cp nici nu mai vorbesc.
La 200cp nu cred ca ar fii o problema atat de mare cu aderenta... adica, eu ma gandesc ca si Vectra era in stare... Cielo de ce nu? e copie fidela...mai mult sau mai putin. O transmisie 4x4 de calibra turbo nu ar fii o solutie? zic si eu....nu sunt atat de priceput.
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 23:26   #10
Radu ERD
AfterDark Racing Member

Stage 5
 
Radu ERD's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 523
Member of:
[AfterDark Racing]
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

Nu vreau sa poluez topicul omului cu offtopic dar am sa iti raspund:

- sasiul cu cateva ramforsari si suduri in zona compartimentului motor o sa reziste in principiu
- crede-ma ca sunt probleme mari cu aderenta la 250 cai cu tractiune fata. Vectra era 4x4, si Cielo nu e copie Vectra, ci e identic cu Kadett E. Cauta pe sait filmulete cu UGA (Kadett LET ~300 cai, tractiune fata). Masina NU putea sa plece de la 1-a, putea sa se dea cu ea de la a 2-a de pe la 60-70 si rupea aderenta si atunci. Degeaba faci o masina sa te dai cu ea din mers daca vrei performanta la curse unde sunt 402 metrii cu start de pe loc. Masina trebuie sa fie echilibrata din toate puntele de vedere
- sa pui 4x4 pe Cielo teoretic e posibil (cum orice e posibil) dar implica foarte multe modificari, munca si bani. Trebuie decupata toata podeaua din spate unde se prinde puntea pe caroserie, trebuie decupat tunelu central pe unde trece evacuarea si cardanu si trebuie decupat in zona pedalierului ca sa incapa transfer box`u de 4x4 ...
Radu ERD is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 23:34   #11
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

Merci de raspunsuri Radu. Stiu ca la 250cp e problema cu aderenta si controlul....eu ma refeream la 200cp, care, cred eu, sunt mai "in limitele normalului".
Sunt si eu curios cum si ce o sa iasa....
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 19-10-07, 17:28   #12
myky

Stage 5
 
myky's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 999
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

cateva poze cu masina in lucru
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Rotation of picture141.jpg
Views:	1298
Size:	83.7 KB
ID:	373466   Click image for larger version

Name:	picture138.jpg
Views:	1292
Size:	94.4 KB
ID:	373467   Click image for larger version

Name:	Rotation of picture143.jpg
Views:	1623
Size:	76.5 KB
ID:	373468  

myky is offline   Reply With Quote
Old 19-10-07, 20:58   #13
myky

Stage 5
 
myky's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 999
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

Dupa cum spuneam cand am inceput acest thread masina a suportat si inca mai suporta modificari majore din toate punctele de vedere . Cele mai mari au fost aduse sub capota, unde ,a fost inplantat un motor de opel de 2.0 l TURBO cunoscut si sub numele de c20 let si o cutie f28 cu 6+1 trepte de viteza + toate celelalte anexe : planetare (cele de la opel), traseul pt. servo , apa ,instalatia electrica, etc…Pe langa toate acestea pe masina mai sunt montate sau in curs de a fi montate si urmatoarele:
-kit de conversie pentru FWD EDS motorsport
-Blow of valve EDS motorsport
-Toate bucsile de pe masina sunt Powerflex
-Suspensia este Kony sport
-Bara stabilizatoare intre telescoape fata OMP
-Bara stabilizatoare intre telescoape spate OMP
- Bara inra bascule OMP
-frane fata de 288 mm
-frane discuri spate de 264 mm
-roti de 17” MAK XLR 5 X110
-cauciucuri 225/40/17
-traseu evacuare custom borla pe 63
-din punct de vedere al ranforsarilor masina a suferit foarte multe modificari
-rolbar in lucru (nu este inca pe masina)
-Indicatoare Raid hp pentru: bost , presiune si temperature ulei, voltmetru si vacuum
- scaune fara sport OMP
- Kit de admisie pipercross venom

O sa revin cu mai multe poze filmulete si date tehnice
myky is offline   Reply With Quote
Old 19-10-07, 22:20   #14
spark88
Observator 4tuning

Stage 5
 
spark88's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,743
Member of:
[Observator 4tuning]
[No Limits racing team]
[DACIA]
Default

Domnu a iesit super masina ,imi place ce ai facut.
Apropo cat teau costat scaunele sport?Sunt de piele asai?
Am vazut ca ti-ai pus blow of valve.Cum e ?merita pus?
Eu am auzit ca este ceva accelerator de gaze care face acelasi lucru ,dar care vine montat in partea de mijloc a sistemului de evacuare si e la vreo 2 mil???
Si eu vreau sa-mi pun si de aceea te intreb.

Last edited by aleks; 01-09-08 at 15:31.
spark88 is offline   Reply With Quote
Old 20-10-07, 01:10   #15
myky

Stage 5
 
myky's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 999
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Dewoo Cielo Evolution

Quote:
Originally Posted by spark88 View Post
Apropo cat teau costat scaunele sport?Sunt de piele asai?
sal, cu tot cu centuri suporti reglaje au fost 1000 euro
myky is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -