Daewoo Cielo Evolution 1 - DJ 90 AMY
11 Attachment(s)
Masina am cumparat-o noua in februarie 2002 cu toate optiunile care existau la acea vreme. In tot acesti ani care au urmat masina a suferit modificari mai mici sau mai mari :) … o sa pun poze cu masina in ordine cronologica sa vedeti toate etapele prin care a trecut .Datele tehnice o sa le postez putin mai tarziu pentru ca in prezent ,masina suporta modificari majore.
|
Re: Dewoo Cielo Evolution
Arata f bine masina, felicitari... si, din cate vad, ai si modificat-o pt "gratare" (cum ziceau niste baieti cand ieseau la liniute :lol:). am vazut ca ai eleronul la vanzare, imi place si poate ne intelegem...
intrebare (am inteles ca date tehnice o sa dai mai tarziu): strut bar-ul OMP de unde l-ai luat si la ce pret? spor la treaba in continuare. |
Re: Dewoo Cielo Evolution
arata belea;)
|
Re: Dewoo Cielo Evolution
Quote:
|
Re: Dewoo Cielo Evolution
belea masina! oglinzile sunt de la alta masina sau sunt pt cielo?
|
Re: Dewoo Cielo Evolution
Ca sa starnesc curiozitatea propietarilor de Cielo am sa le dau un pic din istoria acestei masini (asta pt a creste curiozitatea la maxim) ... pe vremea cand masina era un simplu Cielo .. castiga grupa ei si facea multe furori la liniutele "nocturne" umilind multe masini cu pretentii ...la ora actuala masina nu mai face asa mari furori in jurul propietarilor de 100-130 hp .... pt ca nu mai are sens acest lucru acuma ... ce pot sa va mai spun asta fara a dezvalui povestea masini (ca va spun de acuma ca este incredibila si cu siguranta visul orcarui propietar de Cielo) ca la ora actuala masina chiar este un EVOLUTION ... unu la care cu siguranta NIMENI NU A REUSIT SA AJUNGA VRE-O DATA.
Nu am sa ofer date despre masina pt ca munca si efortul financiar sunt ale propietarului si ca atare din respect pt el am sa il las sa-si posteze singur povestea extrem de frumoasa pe care el a numito CIELO EVOLUTION. Am sa urmaresc extrem de interesat acest theatru pt a venii cu completari acolo unde este nevoie ...... credeti-ma .... masina este un vis din toate punctele de vedere .... si un vis real .... |
Re: Dewoo Cielo Evolution
Quote:
|
Re: Dewoo Cielo Evolution
Masina o sa aiba din cate stiu motor Opel 2000 16V Turbo (C20LET) - 204 cai stock, probabil urcat in 260-280 cai. Sunt curios cum o sa puna puterea jos de pe loc, controlul o sa fie destul de dificil (peste 250 de cai pe puntea fata sunt probleme serioase cu aderenta si controlul). Poate doar cu slickuri destul de mari si scumpe pe masura si un autoblocant care e 1200 E sa se rezolve cat de cat problema. Din cate stiu o sa mai apara un Cielo destul de "periculos" cu care o sa aiba o lupta grea la curse ...
|
Re: Dewoo Cielo Evolution
O intrebare, poate buna...poate proasta: sasiul o sa reziste unui motor de 200cp? Sincer, fara niste modificari serioase, nu prea cred...de 250cp nici nu mai vorbesc.
La 200cp nu cred ca ar fii o problema atat de mare cu aderenta... adica, eu ma gandesc ca si Vectra era in stare... Cielo de ce nu? e copie fidela...mai mult sau mai putin. O transmisie 4x4 de calibra turbo nu ar fii o solutie? zic si eu....nu sunt atat de priceput. |
Re: Dewoo Cielo Evolution
Nu vreau sa poluez topicul omului cu offtopic dar am sa iti raspund:
- sasiul cu cateva ramforsari si suduri in zona compartimentului motor o sa reziste in principiu - crede-ma ca sunt probleme mari cu aderenta la 250 cai cu tractiune fata. Vectra era 4x4, si Cielo nu e copie Vectra, ci e identic cu Kadett E. Cauta pe sait filmulete cu UGA (Kadett LET ~300 cai, tractiune fata). Masina NU putea sa plece de la 1-a, putea sa se dea cu ea de la a 2-a de pe la 60-70 si rupea aderenta si atunci. Degeaba faci o masina sa te dai cu ea din mers daca vrei performanta la curse unde sunt 402 metrii cu start de pe loc. Masina trebuie sa fie echilibrata din toate puntele de vedere - sa pui 4x4 pe Cielo teoretic e posibil (cum orice e posibil) dar implica foarte multe modificari, munca si bani. Trebuie decupata toata podeaua din spate unde se prinde puntea pe caroserie, trebuie decupat tunelu central pe unde trece evacuarea si cardanu si trebuie decupat in zona pedalierului ca sa incapa transfer box`u de 4x4 ... |
Re: Dewoo Cielo Evolution
Merci de raspunsuri Radu. Stiu ca la 250cp e problema cu aderenta si controlul....eu ma refeream la 200cp, care, cred eu, sunt mai "in limitele normalului".
Sunt si eu curios cum si ce o sa iasa.... |
Re: Dewoo Cielo Evolution
3 Attachment(s)
cateva poze cu masina in lucru
|
Re: Dewoo Cielo Evolution
Dupa cum spuneam cand am inceput acest thread masina a suportat si inca mai suporta modificari majore din toate punctele de vedere . Cele mai mari au fost aduse sub capota, unde ,a fost inplantat un motor de opel de 2.0 l TURBO cunoscut si sub numele de c20 let si o cutie f28 cu 6+1 trepte de viteza + toate celelalte anexe : planetare (cele de la opel), traseul pt. servo , apa ,instalatia electrica, etc…Pe langa toate acestea pe masina mai sunt montate sau in curs de a fi montate si urmatoarele:
-kit de conversie pentru FWD EDS motorsport -Blow of valve EDS motorsport -Toate bucsile de pe masina sunt Powerflex -Suspensia este Kony sport -Bara stabilizatoare intre telescoape fata OMP -Bara stabilizatoare intre telescoape spate OMP - Bara inra bascule OMP -frane fata de 288 mm -frane discuri spate de 264 mm -roti de 17” MAK XLR 5 X110 -cauciucuri 225/40/17 -traseu evacuare custom borla pe 63 -din punct de vedere al ranforsarilor masina a suferit foarte multe modificari -rolbar in lucru (nu este inca pe masina) -Indicatoare Raid hp pentru: bost , presiune si temperature ulei, voltmetru si vacuum - scaune fara sport OMP - Kit de admisie pipercross venom O sa revin cu mai multe poze filmulete si date tehnice |
Domnu a iesit super masina ,imi place ce ai facut.
Apropo cat teau costat scaunele sport?Sunt de piele asai? Am vazut ca ti-ai pus blow of valve.Cum e ?merita pus? Eu am auzit ca este ceva accelerator de gaze care face acelasi lucru ,dar care vine montat in partea de mijloc a sistemului de evacuare si e la vreo 2 mil??? Si eu vreau sa-mi pun si de aceea te intreb. |
Re: Dewoo Cielo Evolution
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 10:45. |
- Copyright 2024 4Tuning