Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 07-04-07, 10:55   #1
Lao

Stage 5
 
Lao's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,205
Member of:
[Extreme Racing]
Default Cielo-ul meu...

Salutare!

Azi mi-am propus să-mi prezint şi eu maşina, impulsionat de munca depusă pentru a-mi monta geamuri electrice pe Standard-ul cumpărat în aprilie 2003. Ca opţiuni nu am avut decât A/C, pentru că nu am mai avut bani la momentul respectiv pentru un Executive, şi maşini cu GPL nu mai erau in fabrică. Vroiam un Standard cu A/C şi GPL. Avantajul meu, fiind craiovean, a fost că am reuşit să mă duc direct in fabrică să-mi aleg maşina. Vă daţi seama că toate erau la fel ca şi calitate a fabricării, dar parcă a fost un strop de satisfacţie mai mare să fac ceva de genul "Din oceanul Pacific, a ieşit un peşte mic... "

Înainte de a povesti primele impresii daţi-mi voie să menţionez că inainte de a-l cumpăra, vândusem (doar din motiv de vechime) un Cielo din 96, de Korea.

La primul contact cu maşina am crezut că nu e adevărat: motorul extrem de zgomotos, am crezut că e lângă mine in maşină, poziţia in scaunul şoferului foarte inaltă, imposibilitatea la momentul acela de a-l regla pe înălţime, suspensia foarte moale, bordul sărăcăcios, feţele de uşi mai urâte decât la celălalt Cielo şi multe multe altele care nu m-au incântat deloc. Singura chestie care-mi plăcea şi care stătea la baza schimbării maşinii era faptul că era maşină nouă.

Ca să povestesc mai pe scurt, de când am luat-o am avut intenţia să pun toate opţiunile, numai că de-abia acum am ajuns să-i pun geamuri electrice, pentru că am avut o super ofertă si nu am putut să o refuz.

Până la geamuri, i-am montat a doua sau a treia zi de la cumpărare ceasuri de bord cu turometru, noi. După aceea au urmat:

- bară de rigidizare, intre oalele amortizoarelor faţă
- boxele spate (Sony Xplode 240W, cu 3 căi, maşina are firele trase)
- boxe faţă Magnat CarFit 102
- alarmă cu inchidere centralizată
- deschidere portbagaj din telecomandă (fabrica nu a montat buton interior de deschidere a portbagajului, chestie care-mi place, dacă am ceva de valoare pun in portbagaj)
- folie uşor fumurie (care acum e dată jos din cauza controalelor din trafic, ea nefiind omologată)
- radio-cd JVC
- proiectoare faţă (au instalaţia electrică trasă doar in faţă, in bară, nu si in bord)
- ceasul din mijlocul bordului (are firele trase)
- temporizatorul pentru ştergătoare (nu are nici un fir tras, a fost nevoie de intervenţia electricianului)
- chederul acela din faţă de la capotă (nici ăla nu se mai montează din fabrică)
- DRL made by Abramburel
- senzori de parcare cu afişaj încorporat în oglinda retrovizoare
- semnalizatoare albe pe faţă
- cotieră de Espero.


Mai recent (adică acum aprox. 1-2 luni) mi-am montat bordul electronic de Kadett GSI şi amortizoare întărite pe spate. Acum le aştept pe cele Sachs Advantage, care trebuie să-mi ajungă săptămâna viitoare din Germania. Jenţi Borbet Type T 7Jx15, ET35, aştept cauciucuri Toyo T1R 195/50/15.

Ieri, când montam geamurile, munca asta fiind enormă, trebuind să dau jos mocheta, scaunele, banchetele, centurile faţă, feţele de uşi etc. pentru a monta instalaţia electrică de pe podea, am văzut la o Nexia HB care nu avea motorul pe ea, bara stabilizatoare, care era foarte groasă in comparaţie cu ce reţinusem eu că am pe maşină. La comparaţia ochiometrică mi-am confirmat: bara stabilizatoare de pe HB era cu mult mai groasă decât cea de pe maşina mea. In secunda următoare a inceput schimbul. Nu pot să vă spun in cuvinte câtă diferenţă poate să facă acea bară. A meritat fiecare bănuţ. Pentru cei care nu ştiu ce face bara aia, elimină ruliul, adică maşina nu se mai inclină aşa rău pe curbe, e mai fermă.

Acum, sincer să fiu, montarea geamurilor electrice a durat circa 7 ore, atât din cauza problemelor minore apărute (s-a dovedit că instalaţia pe care vroiam să o montez era de la un HB, până am găsit alta a mai durat cam 20-30 de minute), dar a meritat din plin.

In momentul de faţă am o singură problemă şi habar nu am de la ce ar putea să fie: după ce am plecat de la omul care m-a ajutat, totul mergea perfect. După cca. 20 de minute si 5-6 km efectuaţi, nu-mi mai indică nivelul de benzină din rezervor şi mi se aprinde becul. Maşina are aproximativ 45 de litri in rezervor, care deşi indicatorul s-a dus incet-incet spre zero, nu a dispărut, nu am pierderi de benzină. Habar nu am de la ce ar putea să fie, azi mă duc la electrician să vedem. Sper doar să nu fie vreun fir ars in instalaţia electrică montată ieri, deşi a mers foarte bine o bucată de vreme.

În încheiere, urmează să montez:

- amortizoare faţă Sachs
- arcuri cu 4 cm mai joase
- volan.

Acum, câteva poze, mai vechi şi mai noi:


Lao is offline  
Old 07-04-07, 10:56   #2
Lao

Stage 5
 
Lao's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,205
Member of:
[Extreme Racing]
Default Re: Cielo-ul meu...

Şi câteva poze de ieri:

Lao is offline  
Old 07-04-07, 15:39   #3
N D Y

Stage 5
 
N D Y's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 2,630
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[VW]
Default Re: Cielo-ul meu...

Foarte tare masina !!!!!!!!
-Imi place mult ideea cu bara stabilizatoare !!Pentru espero stie cineva exista mai groasa?
-Iar bordul e senzatie! Bafta la modificari in continuare!!!!!!
Un Paste fericit pentru toata lumea!!!
N D Y is offline  
Old 07-04-07, 16:20   #4
DACIA-Wrc

Stage 5
 
DACIA-Wrc's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Cielo-ul meu...

mama ce diferenta intre barile alea.
fara sa fiu rautacios si sa te superi pe mine, volanul acela strica tot, mai ales strica bordul daca`i putea sa`l schimbi sa pui ceva mai frumos, foare bine`ar da mai ales cu bordul acela de gsi.
ps: ai avut treptate cu telescoapele alea monroe sensatrack, deja bat dupa 1 luna ...am ocazia sa le repun pe cele sport, dar chiar am vrut sa ma conving ca monroe is proaste
__________________
Sa fi Om e o Intamplare, sa fi Domn e un Lucru Mare ! ! !
DACIA-Wrc is offline  
Old 07-04-07, 20:39   #5
BGD_NNE

Stage 5
 
BGD_NNE's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 583
Default Re: Cielo-ul meu...

Stiu ca sunt offtopic dar ......tocmai ce mi-am schimbat amortizoarele si i-am pus monroe stock la care cik ofera garantie 18 luni sau 100000km ...dacia daca e asa cum zici tu dau 2 stice de jack :P.Kt priveste masina lu Lao e reusita pana aku.tot respectu pt el
BGD_NNE is offline  
Old 07-04-07, 21:05   #6
Lao

Stage 5
 
Lao's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,205
Member of:
[Extreme Racing]
Default Re: Cielo-ul meu...

Bara de rigidizare are nevoie de o vopsire.

Bordul m-a ajuns cam 90-100 de euro: bordul, mufele şi senzorul de viteză. Probleme am întâmpinat cu turometrul. Detalii AICI.

Am mai făcut ceva poze azi (cu camera fot de data asta), când am mai dezmorţit şi motoreta:



Feţele de uşi, provenite de la o Nexia adusă din Germania:



Şiii... ce am montat astăzi, confecţionată cu vreo 2 zile in urmă. Se numeşte "shortshift" şi scurtează cursa schimbătorului de viteze. Pot spune că e mare diferenţă, s-a scurtat considerabil cursa. Piesa din poză este pârghia de la timonerie.



Şi cum o poză face cât o mie de cuvinte, iată 5.000 de cuvinte. Detalii de realizare:



Şi da, volanul trebuie schimbat neapărat.
Lao is offline  
Old 07-04-07, 21:16   #7
Lao

Stage 5
 
Lao's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,205
Member of:
[Extreme Racing]
Default Re: Cielo-ul meu...

Nu am idee de ce nu se văd pozele:

Lao is offline  
Old 08-04-07, 12:24   #8
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cielo-ul meu...

Da bine domnu Lao intr un final poze si cu masinuta ta.Felicitari si succes in continuare.
geti is offline  
Old 10-04-07, 12:00   #9
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Cielo-ul meu...

Hristos a inviat!
felicitari pt modificarile aduse. si Cielo meu e la fel ca al tau (doar ca e ohc 8v). in rest...tot argintiu, tot STD (cu AC).
bara dintre amortizoare cat te-a costat? eu asi vrea sa modific, pt inceput, stabilitatea (de franare sunt multumit) si dupa aceea performantele motorului. imi place si bordul electronic, e f tare..problema e cu garantia, ca o pierd daca umblu prea mult la masina. o bara intre amortizoare m-ar interesa sa-i pun si eu la vara, am inteles de la altii ca diferenta e notabila...si pt siguranta, chiar merita.
ma mai inspir si eu de la tine, poate ii mai aduc diverse modificari...
bafta in continuare.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline  
Old 10-04-07, 19:07   #10
Lao

Stage 5
 
Lao's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,205
Member of:
[Extreme Racing]
Default Re: Cielo-ul meu...

Pe bară am dat 1 milion prin 2001. Găseşti pe la 60-70 de euro dacă te interesezi cu adevărat. Şi da, MERITĂ! Îţi ţine caroseria bine bine. Asta se vede la geometria roţilor faţă.

Ce pot să spun cu mâna pe inimă e că, după ce am schimbat bara anti ruliu pe faţă, s-a schimbat tot comportamentul maşinii in viraje. E cu totul altă maşină, nu se mai inclină aşa rău pe curbe şi chiar se vede.

Pentru cei interesaţi, o astfel de bară anti ruliu e 70 ron şi vă pot face eu rost. Ăsta e preţul ei, nu fac bişniţă cu ele.

Cât priveşte motorul, nu merită. Cea mai bună soluţie e să-l schimbi cu unul de 2.000 de cm., de Opel.
Lao is offline  
Old 10-04-07, 20:27   #11
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Cielo-ul meu...

Merci de raspunsuri Lao. Intr-adevar, banii sunt o mica problema in perioada asta...multe sarbatori..cheltuieli, dar pun de-o parte niste banuti si pt masina. bara de la amortizoare e pt Opel banuiesc, nu? vectra? ca nu cred sa existe pt Cielo...
unele modificari nu vreau sa le fac (nu acum), pt ca am masina in garantie pt inca un an jumatate si nu asi vrea sa o pierd...deci schimbarea motorului cu unul de 2000 nici nu se poate pune in discutie.
Modificarile la care ma gandeam eu ar fi de genul: filtru sport (ceva de firma, ma gandisem la un inlocuitor in carcasa originala - merita, sau sa pun unul conic?), un ulei mai bun (sintetic) in cutia de viteze, bujii NGK cu 4 electrozi si fise Tesla, evacuare Borla inox (in functie de buget poate sau nu sa includa si "serpisorii") si un "chip tuning".

Din cate am inteles eu pe forum, ai avut cateva Cielo si ai facut destule modificari la ele. Poate mai ai idei, poate ceva din ce am zis eu nu e ok...
Geo_ZGA is offline  
Old 10-04-07, 20:47   #12
Lao

Stage 5
 
Lao's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,205
Member of:
[Extreme Racing]
Default Re: Cielo-ul meu...

Da, bara merge de la Opel Kadett, Astra, poate chiar şi Vectra A cu puţine modificări. Nici a mea nu a venit la fix, dar cu puţină bună-voinţă am modificat-o.

Filtru sport nici să nu te gândeşti să iei d-ăla care se montează in carcasa originală, nu are nici un efect. Am avut si stiu despre ce vorbesc. Poate unul conic să facă diferenţa, dar dacă nu umbli şi la cantitatea de benzină injectată in cilindri, nu ai făcut nimic.

Ulei sintetic in cutia de viteze? Pentru ce? Ai simţi vreo diferenţă?

Bujiile cu 4 electrozi iar am auzit că nu prestează prea bine.

Cât despre şerpişori şi chip, dacă ai bani cu care nu ai ce face, le montezi, dacă nu, stai in banca ta. Mare diferenţă nu va fi, adică la sfârşit vei sta şi te vei intreba dacă a meritat investiţia şi am o presimţire că nu-ţi va place răspunsul pe care ţi-l vei da.
Cea mai bună soluţie este un motor de Opel, de 2000 de cmc.
Lao is offline  
Old 10-04-07, 21:17   #13
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Cielo-ul meu...

Ok...vezi ca m-ai mai lamurit cu cate ceva. Filtrul in carcasa nu il schimb pt performante, mai mult pt faptul ca (zic eu) este ceva mai bun si se poate curata periodic. Daca tu zici ca se merita mai mult unul conic, iau si varianta asta in calcul, cu toate ca mai comod era cu cel inlocuitor (mai ferit de praf, apa...)

la uleiul sintetic in cutie, da, se simte la consum (nu mult, dar e ceva)...fiecare cu ce-l doare si in plus, e ceva mai bun calitativ decat ceea ce pun in uzina.
Cu banii am ce face, nu sunt atat de multi incat sa nu stiu de ei si ma doare sufletul cand vad ca un esapament complet e cat salariul meu pe o luna. dar daca se merita, de ce nu?...
nu ar merita in loc de Champion pe care le am acum sa pun NGK BPR...nu mai stiu cum, pt motorul meu? sau Beru?
din ce mi-a spus cineva de la o firma de "tuning" de pe plaiurile noastre, cu un chip tuning asi mai castiga in jur de 10-15 cp, ceva cuplu si, la mers normal, ar scadea consumul cu ~1%. Poate sunt povesti, dar spun si eu ce am mai auzit pe ici..pe colo. Tocmai de asta intreb si scriu pe forum, ca sa nu arunc niste bani aiurea (exact cum ai spus tu, sa nu stau la sfarsit sa ma intreb daca a meritat sau nu).
Geo_ZGA is offline  
Old 11-04-07, 16:09   #14
Lao

Stage 5
 
Lao's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,205
Member of:
[Extreme Racing]
Default Re: Cielo-ul meu...

1. Cata apa sau praf crezi ca ajunge la filtrul conic, daca il montezi in acelasi loc? Si pana la urma, de-aia e filtru, sa filtreze praful.

2. Cu chip mai mult de 7-8 cai nu obtii. 10 cai poate cu esapament cu tot.

3. Esapament complet e fff scump si nu-ti da mai mult de 4-5 cai, cine iti spune ca iti da mai mult minte de ingheata apele.

Ca o concluzie:

Numai daca pui toate astea: chip, filtru sport si esapament complet, poti obtine undeva la 11-12 cai. Mai mult, deja as pune-o pe Dyno sa vad cu ochii mei cati cai am.
Lao is offline  
Old 11-04-07, 16:32   #15
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Cielo-ul meu...

Lao, din ce am mai citit pe aici, am ajuns la niste concluzii: pt chip o sa ma duc la o firma careia nu-i dau numele, dar este in legatura cu 4t. apropos, daca se uita cineva...nu am fost deloc multumit de spalatorie . Am vazut masini facute de ei cu rezultate bune. Pai da, e facut filtrul ca sa filtreze (logic), dar apa nu este filtrata, nu o opreste. Nu vrea sa-mi asum riscul de a "f**e" motorul aiurea. Filtrul nu m-am hotarat inca ce fac cu el, dar ai si tu dreptate...
Legat de esapament, am vb cu cei de la Borla si esapamentul (fara catalizator si serpisori) ma costa cam 450 ron (cu tot cu un tips, care e si ala vreo 60 ron parca), serpisorii ar mai costa cam inca 900 ron...oricum nu asi schimba esapamentul pt putere, doar pt faptul ca inoxul nu are moarte (vorba vine..).

Legat de chip tuning, e o firma careia nu-i dau numele, care are pe site niste marci cu care a lucrat: printre ele se numara si Daewoo, motor de 1.5 55kw - 75cp. Aportul adus (asa zic ei) ar fi fost de la aceste valori la 61kw - 83cp. deci nu cred ca vorbesc aiurea, banuiesc ca se bazeaza pe ceva cand pun asemenea informatii.
Geo_ZGA is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -