06-03-12, 09:30
|
#211
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 480
|
Re: TANK (Tico '95)
|
|
|
06-03-12, 16:40
|
#212
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 695
Member of: [DAEWOO]
|
Re: TANK (Tico '95)
Quote:
Originally Posted by vali-05rzj
|
la ce sa pun poze? ca nu mai am :P momentan sunt concentrat sa cumpar toate piesele necesare ca sa pun mecanica la punct pt jantele cele noi. Azi a facut tanku meu 192.000km. inca putin si ii fac buletin
Pun o poza cu un bord pe care l-am facut la caterinca si din plictiseala anu trecut.. dar de vro 2 zile ma cam gandesc la el... ce parere aveti? o dau in cocalarie cu el? eu totusi am indoieli
Last edited by Tank; 06-03-12 at 16:43.
|
|
|
06-03-12, 16:56
|
#213
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 480
|
Re: TANK (Tico '95)
MA ,MIE BORDU IMI PLACE ,CRED INSA CA TREBUIA SEMNELE ALEA CIUDATE DE PE LA 100 KM/h , avind in vedere greutatea si siguranta lu TICO.
asa in mare e unicat
|
|
|
06-03-12, 16:57
|
#214
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 695
Member of: [DAEWOO]
|
Re: TANK (Tico '95)
asta asa e
|
|
|
06-03-12, 18:47
|
#215
|
Daewoo Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of: [DAEWOO]
|
Re: TANK (Tico '95)
Quote:
Originally Posted by Tank
azi am schimbat bucsa de jos de la coloana de directie, ca era facuta zob (vezi poza) si imi juca volanul si batea in ultimul hal cand luam curba (multi mecanici incercau sa-mi bage pe gat ca e caseta de directie...bullshit) in fine... am montat-o si e super acum...si am descoperit ca poti regla volanul pe adancime, din suruburi ce-i drept.. si l-am tras spre mine la maxim, si e mult mai comod acum
|
pe catalogul de piese unde iti arata caseta explodata ii piesa numarul 12?
bucsa din teflon? care tine cremaliera? pe partea dreapta? cat costa cum se schimba?
|
|
|
06-03-12, 18:56
|
#216
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 695
Member of: [DAEWOO]
|
Re: TANK (Tico '95)
Quote:
Originally Posted by STREET
pe catalogul de piese unde iti arata caseta explodata ii piesa numarul 12?
bucsa din teflon? care tine cremaliera? pe partea dreapta? cat costa cum se schimba?
|
nu am schimbat-o pe cea de la caseta. ci pe aia de la coloana de directie...de sub bord. toata coloana are 4 suruburi + inca unu care fixeaza crucile cardanice. le desfaci, scoti mufele de la contact si blocu de lumini si ai scos coloana. e bine sa scoti volanul inainte. si ca sa ajungi la bucsa...nu e greu. in partea cu volanul e un inel de siguranta...il scoti pe ala si scoti coloana din "carapace". problema e ca, ca sa schimb bucsa..ar fi trebuit sa scot crucile de pe tija (e asamblare presata cu caneluri) si nu am avut cu ce sa le scot, trebuia inrosit...si o presa hidraulica. si riscam sa stric crucile, asa ca am preferat sa tai bucsa in 2 cu o freza cu disc si am pus-o asa...avand in vedere k nu sunt cine stie ce solicitari acolo, sper sa ma tina. bucsa a costat 25lei si am gasit-o numai in targoviste.
cea de la caseta e mai ieftina...undeva la 8-10lei
|
|
|
20-03-12, 08:58
|
#217
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 695
Member of: [DAEWOO]
|
Re: TANK (Tico '95)
am patit-o urat...dar bine ca nu s-a terminat si mai urat... mi-a pocnit o garnitura de la cilindrul de frana de pe spate stanga...si ca prin minune tot lichidul de frana s-a gandit sa iasa pe acolo... azi il schimb...astept sa ma sune de la magazin sa vad daca au si conducte de frana ca le-as schimba si pe alea (sunt ruginite si au hexagonul cam dus). nu cred k voi putea pune poze ca e masacru acolo. trebuie curatat si degresat tot, inlocuit pistonasul... facuta aerisire...etc..
|
|
|
20-03-12, 11:48
|
#218
|
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: TANK (Tico '95)
...spalat iar jantele?
|
|
|
20-03-12, 13:01
|
#219
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 695
Member of: [DAEWOO]
|
Re: TANK (Tico '95)
Quote:
Originally Posted by AmunDei
...spalat iar jantele? ![Razz](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_razz.gif)
|
inca nu le-am pus pe alea. sunt tot cu tablele. am schimbat pistonasul ala, am reglat sabotii, facut aerisire , si am frane cum n-am avut niciodata... acum incepe cautarea de cauciucuri
pun si cateva poze si cu diferenta dintre placutele vechi si cele noi...mai exact 1mm, si le schimbasem acum 30.000km si putin... foarte proaste
Last edited by Tank; 20-03-12 at 13:05.
|
|
|
21-03-12, 13:01
|
#220
|
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Sep 2010
Posts: 259
|
Re: TANK (Tico '95)
Quote:
Originally Posted by Tank
inca nu le-am pus pe alea. sunt tot cu tablele. am schimbat pistonasul ala, am reglat sabotii, facut aerisire , si am frane cum n-am avut niciodata... acum incepe cautarea de cauciucuri
pun si cateva poze si cu diferenta dintre placutele vechi si cele noi...mai exact 1mm, si le schimbasem acum 30.000km si putin... foarte proaste
|
La mine tine frana de mana dupa reconditionare la 4 clik-uri si frana de picior pac pac
|
|
|
21-03-12, 16:25
|
#221
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 695
Member of: [DAEWOO]
|
Re: TANK (Tico '95)
Quote:
Originally Posted by dany_pkt
La mine tine frana de mana dupa reconditionare la 4 clik-uri si frana de picior pac pac ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
|
te-am luat... la un click pleaca foarte greu si la 2 e inghetata
|
|
|
21-03-12, 22:10
|
#222
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 726
Member of: [SKODA]
|
Re: TANK (Tico '95)
Va spargeti in click-uri ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) .
Va fac pe toti. La al 7-lea click si inca mai merge.
Frane adevarate domne la masinile astea. La 1000 km te mai dai jos, mai desfaci tamburu, mai strangi frana. Ce sa mai, calitate koreana.
|
|
|
21-03-12, 22:26
|
#223
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 472
Member of: [Opel] [DAEWOO] [VW]
|
Re: TANK (Tico '95)
La mine ridici frana de zici ca e mansa de avion...abia pe la 8-9 clickuri incepe sa puna frana...dar de pus frana pune...& btw nu are nici o legatura cate clickuri face frana cu, cat de bine tine ea
Poti sa o pui la 2 clickuri sau la 8... tot pe tamburi apasa sabotii, dar ca sa zicem ca ai cursa mai lunga daca sunt mai multi dinti sau ai de unde sa tragi mai cu forta de ea daca ai mai putini dinti
|
|
|
21-03-12, 22:41
|
#224
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 695
Member of: [DAEWOO]
|
Re: TANK (Tico '95)
Quote:
Originally Posted by georulz
La mine ridici frana de zici ca e mansa de avion...abia pe la 8-9 clickuri incepe sa puna frana...dar de pus frana pune...& btw nu are nici o legatura cate clickuri face frana cu, cat de bine tine ea
Poti sa o pui la 2 clickuri sau la 8... tot pe tamburi apasa sabotii, dar ca sa zicem ca ai cursa mai lunga daca sunt mai multi dinti sau ai de unde sa tragi mai cu forta de ea daca ai mai putini dinti ![Very Happy](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
eu am "furat" procedura de reglare cand am fost acum 4-5 ani cu ea in service... si exact asa faceau..reglau franele in functie de frana de mana... doar ca ei lasau sa mearga vro 3 clickuri.. eu am mers putin mai departe, pana la limita. cred k daca mai dadeam un dinte la autoreglaj deja se infrana roata.
|
|
|
21-03-12, 23:22
|
#225
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 472
Member of: [Opel] [DAEWOO] [VW]
|
Re: TANK (Tico '95)
Quote:
Originally Posted by Tank
eu am "furat" procedura de reglare cand am fost acum 4-5 ani cu ea in service... si exact asa faceau..reglau franele in functie de frana de mana... doar ca ei lasau sa mearga vro 3 clickuri.. eu am mers putin mai departe, pana la limita. cred k daca mai dadeam un dinte la autoreglaj deja se infrana roata.
|
Hmm nu m-ai inteles... de reglaj, da, de la frana de mana se regleaza din cele 2 suruburi. Ideea e ca de acolo tensionezi cablurile adica frana de mana sa traga mai de jos de cabluri, dar tot cu aceeasi forta trage de ele, pentru ca cablul de frana de mana la maneta este pe o rotita, pe principiul scripetelui. cat despre autoreglaj te referi sa dai un dinte inainte, ca ala normal il pui la pozitia zero...sau sabotii sa fie cat mai apropiati de centru, respectiv departati de tambur si la primele frane fiind dispozitiv de auto reglaj...dinti aia sar pana la limita cat sa nu atinga tamburul in timpul rotirii iar interstitiul ala dintre tambur si sabot sa fie minim
|
|
|
|
|