Quote:
Originally Posted by mac mar
frumoasa masina si ingrijita. am citit despre maisna ta si mai jos incontinuare.imi place ce ai facut. bravo.
am pus si eu pe a mea leduri in bord la inceput pe albastru ....se vedea oarecum frumos dar le-am schimbat tot pe alb cum ai si tu(mi se pare cel mai indicat).eu am mai modificat farurile, le-am facut negre si am pus becuri philips si satozele de la portiere.partea din material textil gri acum e o imitatie din piele alba cred ca e vinilin(se spala ushor) si partea gri din plastic sau materialul ala a ei din fabrica mai moale(restul satozei) l-am facut negru vopsindul la un prieten cu pistolul.a ieshit super.
o sa postez si eu poze sa vedeti cum a iesit. poate ca place.
singura problema la mine ramane becul check engine care ma dispera pentru ca nu suport sa am probleme la masina.
|
astept pozele,sunt curios cum da acea imitatie(piele ecolocica),ma bate gandul si pe mine sa-mi schimb acea "mocheta",am arso cu tigarea...
sunt curios si de faruri cum au iesit...si daca se dau greu jos,sticla(plasticul defapt)...
iara cu check engine,nu-ti face atatea probleme...am vazut ca nu ai GPL,si te contrazic cu ce zic taximetristii,nu sta aprins,o singura data a stat si la mine aprins, cand si cand...si am fost la un service daewoo si mi-au schimbat un senzor de la gaz, 2 min si gata,eu avand GPL...
iarasi la tine...verifica etanseitatea sistemului de evacuare, multe cauze care "aprind" becul check engine sunt date de sonda lambda care citeste gresit cantitatea de oxigen din evacuare, asadar verifica sa nu ai probleme la esapament sau poate chiar la sonda (verifica firul, mufa, etc). A doua posibila cauza ar fi legata de anomalii in instalatia electrica provocate de regula de alternator (verifica tensiunea bateriei la relanti si cu motorul turat, trebuie sa ai valori in limitele 13,5-14,5 V ). Mai sunt si alte cauze, cum ar fi anomalii ale sistemului de aprindere sau injectie, dar astea ar fi corespuns si cu un mers neregulat al motorului.
Succes!!!
Sau in ultima instanta schimba sonda....aaa am uitat sa specific, aceea este sonda,cea care ai si tu ca iasa exact din galeria de evacuare si cu acel fir,din fata ventilatoarelor!
P.S. ma bucur ca-ti place masina mea,incerc cat mai mult sa merg pe detalii...
Numai bine!!!