Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > RENAULT > Masina mea Renault

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 06-10-09, 10:42   #61
miliady
Renault Driver

Stage 5
 
miliady's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,264
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

nu mai fi rau ca si tu tot de la 1,4 ai plecat si tu te murdareai pe maini cand il aveai
miliady is offline  
Old 06-10-09, 10:55   #62
IVAN

Stage 5
 
IVAN's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 324
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

eu cred ca frustrarea apare doar din partea celor cu motoare mai mari, care din cand in cand mai pierd in fata celor mici, vesnica cafteala intre david si goliat... noi nu avem de ce sa fim frustrati, nici daca pierdem nici daca castigam ... ar trebui sa fie altfel... atata timp cat te distrezi, mai conteaza ca esti in masina sau sub ea ?
IVAN is offline  
Old 06-10-09, 12:06   #63
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

Quote:
Originally Posted by miliady View Post
nu mai fi rau ca si tu tot de la 1,4 ai plecat si tu te murdareai pe maini cand il aveai
Exact de aia l-am schimbat si il mai si facusem de 1.6 nu era slab deloc ca performanta,dar nu poti sa practici curse(nu e vorba de pacaleli de liniute aici) constant cu ceva ce nu esti sigur ca tine,macar o cursa.
Ivane,asta cu distractia de sub masina nu tine la mine...si sti si tu ca nu e asa cum zici !
Sa il vad io pe unu care se bucura cand ii pusca garnitura
Singuru avantaj la 1.4 este greutatea,si hai sa zicem "aerisirea" de sub capota
__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno
tm8bnz is offline  
Old 06-10-09, 14:41   #64
t@uru
Renault Driver

Stage 5
 
t@uru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,121
Member of:
[RENAULT]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

BNZ, eu zic sa ramai la VTM, pentru care ai facut tu masina ta, iar noi ramanem la "pacalelile" noastre de liniutze.

E cel mai bine asa, si poate ne vedem si la o liniuta sa vedem ce poate face o masina de VTM.
t@uru is offline  
Old 06-10-09, 16:15   #65
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

Io zic sa nu mai dai curs frustrarilor si sa intelegi ca 400metrii este cotata ca "o pacaleala" in matereie DE STRES pe componente,raportat la 5km sau in cazul unei probe de raliu 20+ km !
Orice masina ce o vezi tu ca ia curbe pe o proba iti practica liniute,pt ca ia startul la semafor si e nevoit sa accelereze,dooh...deci nu liniuta e pacaleala

Daca te-ai simtit lovit in orgoliu,neintentionat de mine,firesc...ma bucur !
tm8bnz is offline  
Old 06-10-09, 16:25   #66
t@uru
Renault Driver

Stage 5
 
t@uru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,121
Member of:
[RENAULT]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

Departe de a ma lovi in orgoliu maestre.

Dar eu zic sa stai la VTM-urile tale si la setarile motorului tau pentru VTM, si sa ne lasi pe noi astia mici sa ne jucam in curtea scolii la noi la liniutze.

Daca nu ai pretentii de liniutze atunci nu mai este nevoie sa comentezi.
Nici eu nu ma bag peste VTM-urile tale si masina ta.

Am zis despre ea doar ca nu e competitiva la liniutze....am spus ceva neadevarat?....
t@uru is offline  
Old 06-10-09, 16:39   #67
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

De cand e vorba de masina mea aici ? Sau ti neaparat sa faci din treaba asta o disputa ?
Era vorba generic de motoarele de 1.7T sau 1.8 "mai potente" vs. 1.4 un subiect expirat de acum 2 ani cand Lucian era militantul pt 1.4 contra REW pt 1.7 si a ajuns sa se concretizeze prin fapte ca 1.7le e din toate punctele de vedere mai performant/profitabil,subiect adus in discutii ocazional,firesc numa de frustrati ce mai dau si ei cu bata in balta sa Vaca valuri ! Intelegi Taure ?
tm8bnz is offline  
Old 06-10-09, 16:58   #68
t@uru
Renault Driver

Stage 5
 
t@uru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,121
Member of:
[RENAULT]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

Eu cred ca am vb destul de frumos pana acuma....dar sincer cum nu imi pui de mancare pe masa, nu cred ca te intereseaza ce fac eu din 1.4 pe cati bani.

Ideea de baza e ca nimeni nu se astepta ca din 1.4 sa iasa asa mult si sincer e deabia la jumate din capacitate, dar poate unii chiar la liniutze au preferat sa treaca ceva mai sus ca deh, era prea multa mizerie sub unghii si au preferat sa puna alt motor pe masina desi motorul original era f bun...si daca stii sa il faci.....mai e si fiabil ....evident....daca stii sa il faci....


Si totusi pana acuma nu prea vad 5-uri la noi...la liniutze....potente....desi in afara sunt destule care cam topesc smoala sub ele cand pleaca.....

Dar BNZ-ule hai sa inchidem aici discutia pana nu iti pun de mancare in frigider....aceastea venind de la un frustrat cu 1.4 care da cu bata in balta sa faca valuri.....

Daca ai cu ce sa te vad la start....daca nu....poti sa taci si sa asculti in liniste....
t@uru is offline  
Old 06-10-09, 19:16   #69
andy_wpo

Stage 5
 
andy_wpo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,161
Member of:
[RENAULT]
[Freehand Design Usergroup]
[DACIA]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

Ma bag si eu ca musca......Taure nu inteleg de ce tii mortis sa dovedesti ca 1.4 este calea de urmat.Pana la urma exact cum ai spus si tu,fiecare pune si modifica ce vrea pe masina lui.Trebuie sa spun,ca posesor de 1.4 gtt ca si eu inclin sa tin cu bnz si mili.Nu cred ca zice nimeni de aici ca 1.4 nu poate fii dus foarte sus.Sunt destule exemple,dar trebuie sa recunos ca iti da multe batai de cap.Sincer spun ca nu mas incumeta sa fac un drum arad-bucuresti cu motorul asta.Nu spun ca nu tine,dar as avea o teama permanenta ca,daca va ceda ceva.Spun sincer ca si eu am de gand sa modific tot motorul asta.Daca ii alegerea corecta sau gresita vom vedea.
Bafta.Si lasati discutile astea acide ca nu isi au rostu.Si asa suntem putini,ar trebui sa ne ajutam intre noi indiferent de motorizare
__________________
TEAM 4 MOTORSPORT-founder
http://www.rtoc.org-member
https://www.facebook.com/pages/Car-Ma...86?ref=tn_tnmn-Like This
andy_wpo is offline  
Old 06-10-09, 19:59   #70
t@uru
Renault Driver

Stage 5
 
t@uru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,121
Member of:
[RENAULT]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

Nu vreau sa dovedesc ca 1.4 e calea de urmat, pentru ca poate nu e daca nu ai nervi de otel....dar vreau sa dovedesc ca nu e un motor care sa nasca replici de genu : " cat poti sa scoti mah dintr-un 1.4?" Poti sa scoti mult daca ai rabdare (nu spun de bani pentru ca de bani e nevoie la orice motor) si te documentezi bine si mai si ai pe cineva langa tine care se pricepe ceva mai mult.

Prima cursa cand am fost in bucuresti toata lumea radea cand ma duceam spre start.....dupa ce m-am dar cu cativa....toata lumea tacea.....nimeni nu credea ca masina o sa traga asa bine.....

Incerc sa spun ca un 1.4 nu trebuie subestimat niciodata.

Eu am ales sa modific 1.4 , altii 1.8 sau 1.7. Asta e alegerea fiecaruia. Eu am ales 1.4 pentru ca am vrut sa modific motorul original al masinii si sa am satisfactia cand fac masini muuult mai puternice si mult mai noi sa spun ca am sub capota un ...... 1.4 ........ Crede-ma ca satisfactia e imensa, cel putin la mine.

Asa ca BNZ eu zic sa mai cobori nitel de sus de acolo si sa mai vii printre muritori.
Te respect pentru ca ai facut f multe cu 5-u si intradevar stii multe, dar ca om imi pare rau sa iti spun pentru mine deocamdata nu reprezinti nimik.
Stiu ca nu te intereseaza, dar nu sunt singurul care a observat ca esti cam cu nasul pe sus.
Poate cand o sa ne intalnim la o legala si o sa te cunosc, o sa imi schimb parerea, sper.

Bafta la modificat si sper sa va iasa la toti masinile.
t@uru is offline  
Old 06-10-09, 20:13   #71
andy_wpo

Stage 5
 
andy_wpo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,161
Member of:
[RENAULT]
[Freehand Design Usergroup]
[DACIA]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

De acord cu tine.Nu stiu cum de radeau aia de 1.4 turbo,din punctu meu de vedere trage foarte bine.Eu mam dat cu masini de 200-220 de cai si ori iam facut,ori am fost acolo langa ei.Si exact cum spui satisfactia este imensa.Marele avantaj al masini ii greutatea
andy_wpo is offline  
Old 06-10-09, 20:14   #72
nospherat

Stage 5
 
nospherat's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 490
Member of:
[RENAULT]
[SUBARU]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

Sper sa nu ma bag aiurea,dar tu ai bagat ceva bani in 1.4 ca sa il faci in primul rand sa mearga bine si in al 2-lea rand sa cresti bine in putere.Gandeste-te cum ar fi aceeasi suma de bani investita intr-un 1.7T,in conditiile in care motorul asta (1.7t) din cat am observat are nevoie pentru 200+ CP de un T3,injectoare si un soft calumea.Fara interne schimbate,fara axa...si cu toate astea pastrand un raport putere/fiabilitate destul de bun.Intradevar se poate performanta maxima cu 1.4 (vezi Giani Santi,daca nu ma insel) insa in conditiile in care motorul devine piesa (cam)consumabila...parerea mea.Nu te supara pe mine ca suntem prieteni si pana la urma suntem toti niste "buburuzisti"
__________________
Still alive and kickin'... Reparatii parbrize sparturi/crapaturi
nospherat is offline  
Old 06-10-09, 22:44   #73
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

mai copii nu va mai certati atat ,motorul lui taurul a fost facut de mine dupa specificatiile mele si dupa ce ai mai furat meserie de un prieten...motorul lui taurul mai poate foarte mult dar trebuie si bani bineinteles si la voi este aceiasi problema ca pui o alta axa...etc bagi bani si din punctul meu de vedere poate ma insel sau nu fiabilitate in orice motor cand il umfli scade indiferent daca e pe carburatie sau injectie asa ca nu va mai certati ca oricum nu o scoatem la capat fiecare are dreptate in felul lui iar Andy Wpo tin sa te contrazic am facut 900 de km in 3 zile si nu m am uitat sub capota o secunda si i am facut cu un plin de rezervor, si sunt posesor de GTT de 3 ani si este fiabila si ca orice masina mai si trebuie sa mai ai si grija de ea,cand se strica ceva consumabile le schimbi nu le lasi pe maine si Mili poate sa iti zica de mine.
Eu zic altceva poate ne intilnim la o bere si schimbam niste idei asa de amorul artei si ca suntem posesori de GTT indiferent de motor ,capacitate si CAI!!!
Ferny is offline  
Old 06-10-09, 23:23   #74
andy_wpo

Stage 5
 
andy_wpo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,161
Member of:
[RENAULT]
[Freehand Design Usergroup]
[DACIA]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

N am zis ca nu merge.Poate merge 10.000 km eu tot as avea un mic stres.Probabil si datorita faptului ca am citit o gramada de pareri despre motoru asta.Eu unul pana acum nam avut probleme la motor,altele da,da motoru se comporta ok.Deocamdata.
andy_wpo is offline  
Old 07-10-09, 01:19   #75
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Renault 5 Gt Turbo by Ferny

Apoi in contrast la stresul ce t-il da motorul de GTT (in apararea celui de 1.7) pune asta : Vorbesc din experienta mea proprie in 2008 => un an intreg 11 etape de judeteana,sezon aproape intreg de VTM national mers pe roti,dat blana la deal (antrenamente plus cursa) intors pe roti inapoi,mers in Ungaria (Budapesta) de vro 4 ori pe roti,concurat (proba de 5km,vara,circuit ne-umbrit,coaca maxima) intors pe roti acasa ! Toate astea la ~1.2 overboost si cu un soft cam defectuos (o configuratie cu un piggy ieftin de 250$) fara nici un stres,a fiert de nenumarate ori apa,mai ales la coastele grele,garnitura originala a motorului,cand l-am desfacut era boboc...cred ca o mai am in garaj...
E drept,nu circul cu ea in oras,aici imi puteti da contra-argument

Ce vreau sa subliniez este ca nu este doar fiabila ca orice masina normala...e exact ce vrea orice impatimit automobilist,un poket-roket fiabil,in care sa nu trebuiasca sa compromiti cursa(vorbesc de menajat masina,luat gazu preventiv,de-concentrare pt ca mai ai o grija in plus) doar pt ca poate pusca garnitura,poate bate linia,poate se duce turbina,poate fierbe apa.
Nu mai vreau sa intru in detalii cate probleme imi ridica pe viraje prelungite carburatorul cu camera aia blestemata de nivel,si imposibilitatea de reglaj whatsoever !

Pt liniute,stoarcerea unui 1.4 e o afacere oarecum buna,pt ca salvezi vro50-80 kg ce se simt fantastic la o masina mica,plus ca nu e timp sa se streseze prea mult motoru,dar cand vrei mai mult trebuie sa fim realisti !

Last edited by tm8bnz; 07-10-09 at 01:26.
tm8bnz is offline  
Closed Thread



- Copyright 2025 4Tuning -