Azi am achizitionat o suspensie coilover reglabila de la SPAX.. este made in uk.. o firma destul de cunoscuta in Anglia, care fabrica suspensii si pt renault. Sper sa onprimesc in 10 zile. Apoi bineinteles ca voi posta aici.. abia astept..
__________________
2013 Audi a3 2.0 16v tdi daily car / renault 5 gt turbo weekend car
Din cate stiu eu sunt destul de bune desi sunt un pic mai piperate la pret. O sa vezi diferenta de indata ce le vei monta pe masina. Asteptam pozele.
Quote:
Originally Posted by Gti_Turbo
Azi am achizitionat o suspensie coilover reglabila de la SPAX.. este made in uk.. o firma destul de cunoscuta in Anglia, care fabrica suspensii si pt renault. Sper sa onprimesc in 10 zile. Apoi bineinteles ca voi posta aici.. abia astept..
Suspensia a sosit.. au fost cateva neintelegeri.. in sensul ca eu am cerut suspensie de faza 1.. am primit de faza 2..
Norocul meu ca am gasit si flansele si fuzetele de faza 2.. deci toata suspensia va fi de phase 2..
O alta neintelegere a fost ca am primit suspensia cu 1 amortizor spate lipsa.. asa ca am comandat 2 smortizoare spate noi kayaba pe gas.. pe codul de gt turbo.. maine merg sa le iau.. apoi sambata daca vremea tine cu noi le si montam... keep in touch...
Suspensia fata montata! Am optat pt niste arcuri weitec deoarece cele negre nu stateau f bine pe flansa de sus a amortizorului.. urmeaza sa ridic putin si puntea spate.. 1 dinte..
Update. Filtru nou de benzina metalic. Original. Masina avea un filtru de benzina universal din plastic... am achizitionat si suportul original pentru filtru si pompa de benzina...
Usor usor incheiem anul cu o incuietoare a portbagajului care functioneaza f bine, si care are binainteles o cheie noua, cu forma adecvata pe acest tip de incuietoare. Urmeaza montajul !
Pentru 2019 se anunta urmatoarea lista:
Traseu nou intercooler. Inca ma gandesc daca din aluminiu sau furtune siliconice bolt on pt. Gtt..
Traseu evacuare inox.
Mici reglaje ajustari la geamurile electrice.
Cablu nou acceleratie.
Kit furtune siliconice traseu apa phase 2. Negre evident.
Radiator apa nou full aluminiu si radiator separat racire ulei.
Azi am montat rulmentii si pe fuzetele fata.. de asemenea am dat jos caseta de directie, deoarece nu puteam desface bieletele de directie pentru a le monta pe cele noi.. dupa ce am dat jos caseta, s au schimbat usor cu caseta pribsa in menghina.. m a ajutat un foarte bun prieten care are garaj.. maine urmeaza sa montez definitiv fuzetele si discurile spate cu rulmentii noi nouti montati in ele.. tot ceea ce inseamna bucsaraie este nou pe masina, la fel si planetarele si suspensia care este reglabila coilover.. maine revin cu poze.. va urma ridicarea masinii de puntea spate cu 1 dinte din barele de torsiune..
Azi am facut unghiul de fuga.. totul este nou si anume: suspensie completa cu flanse rulmenti tampoane.. discuri placute de frana.. rulmenti noi pe toate rotile.. pivoti, bielete, capete de bara... vor urma evacuarea si traseu nou la intercooler, plus radiator separat pt. racirea uleiului... si o pompa de apa noua.. toate in primavara...
Azi am facut unghiul de fuga.. totul este nou si anume: suspensie completa cu flanse rulmenti tampoane.. discuri placute de frana.. rulmenti noi pe toate rotile.. pivoti, bielete, capete de bara... vor urma evacuarea si traseu nou la intercooler, plus radiator separat pt. racirea uleiului... si o pompa de apa noua.. toate in primavara...
foarte tare! mult spor la munca si deabea astept s-o vad mai des
Daca tot este urat afara, am reconditionat tablia de la hayon. Materialul vechi a fost desprins de tablie.. s a curatat cu un smirghel fin suprafata tabliei pe care mai erau resturi de burete vechi, dupa care s a intins adeziv de textile la spray de la.tesa si s a lipit materialul nou.. pe margini lipiturile s au facut cu baton de plastic topit la.pistol... cateva poze cu before si after..
Continuam operatiunile de iarna.. lucram inside ))
Mai aveam.o chiulasa de rezerva pe care m am apucat sa o fac boboc.. asta va avea galeriile portate pe admisie si evacuare si i se vor mari si camerele de ardere..