din pacate a fost nevoie sa tai din teava de evacuare de inox si sa-i montez la loc catalizator si detenta, ca sa trec de cei de la RAR, IN CONTINUARE AM NEVOIE DE UN RADIATOR SI O FLANSA AMORTIZOR DK ARE CINEVA
-Mergeam normal cu vreo 50-60 km/h, si mi-a murit motorul, nu se mai accelera, am scos-o din viteza si am tras-o pe dreapta.
-Pot sa spun ca nu s-a auzit nici o bataie nimic, nici o zdruncitura, i-am dat sa o pornesc din nou, si se invarte in gol, ca si cum nu ar avea compresie, nu se auzea nici o bataie nimic la motor cand i-am dat la automat!
-I-am desfacut capacul de la distributie..... cureaua rupta!
-Vrea sa aflu daca este vreo sansa daca ii schimb kitul de distributie sa mearga normal motorul? adica daca a scapat nevatamat
-Am gasit un motor de la un prieten, care mi-l da la 10 milioane, cum este mai eficient sa procedez? motorul meu pe care il aveam consuma mult ulei, cam 1 litru la o mie de kilometri, dar mergea foarte bine si tragea foarte bine!
-Daca ar fi sa ma ocup de el, reparatia ar costa mai mult de 1.000 de ron nu?
are rost sa-i schimb doar cureaua sa vad daca merge bine motorul?
daca ai p-acasa o curea sau poti face rost de una(chiar sa o cumperi, nu cred ca e necesar tot kit-ul) eu cred ca nu ai nimic de pierdut daca incerci sa vezi daca mai traieste motorul tau. e posibil sa nu fi patit nimic. pentru consumul de ulei poti sa faci o segmentare, ma rog..exista remedii....de schimbat doar in cazul in care s-a dus motorul tau si nu merita reparat(dpdv financiar)...succes