Quote:
Originally Posted by bodel
Mai citeste o data " daca un KR dezvolta puterea asta cu aprinderea stok " iar lipsa unui pinion vernier pe arborele cu came isi spune cuvantul despre puterea obtinuta dina axele astea nebune cu 11000 rpm si pot continua cu multe detalii care tradeaza falsa putere a motorului
|
ce e greu de crezut ca un motor de 1.9 poate sa dezvolte o putere de 247 cp si 11000 rpm maxim???
daca citeai vreodata fisele de la KIT CAR poate nu mai aveai nimic de comentat . motoru e facut dintr-un KR care are alezaj de 83 si cursa de 83,6 cu pistoane forjate ,biele aliaj titan , un arbore aliaj titan care cantareste 4,8 kg, o biela care are 285 g si un piston care are 237 g + un set supape imperecheate cu arcuri spira variabila + tacheti mecanici si 2 axe cu came cu 299 grade x 289 grade cu ridicari de 15,5 mm admisime si 15,2 mm evacuare.
motoru are cuplu maxim la 10200 rpm minim la 4500 rpm . din toate astea s-au nascut 247 de cp la volanta.sa nu mai zic de lustruirea si largirea pipelor din chiuloasa si diametrele supapelor care au adimisia 33mm si evacuarea 29mm.
recunosc ca am pus o cutie cu rapoarte scurte ideala pentru vtm nu pentru liniute. oricum fata de alte cutii care sunt mai scurte si au 6 trepte este perfecta.cutia are blocant ,dar datorita puterii motorului mai rupe cate o planetara
) care si astea sunt facute din planetare de audi tt, sau audi s3.