20-04-09, 15:30
|
#226
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 91
|
Re: Dacia coupe - EEV
si eu as vrea sa vad vreodata masina asta daca ai drum prin timisoara sau prin apropieri la vreo expozitie sau legale lasa te rog un private ca e super dacia toate felicitarile si aprecierile !!!!
|
|
|
20-04-09, 16:09
|
#227
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Dacia coupe - EEV
Quote:
Originally Posted by cristianic
masina e super......e una din daciile pe care chiar imi doresc sa le vad. e marfa masina. am si eu o intrebare....am observat ca pe manerul schimbatoruli de viteze in partea dinspre sofer are un buton cu doua pozitii....imi pute-ti spune pentru ce e?
|
Butoatenele de pe schimbator nu au niciun rol.Teoretic de acolo se pune contactul si din butonul mare ar trebui actionat electromotorul.
|
|
|
20-04-09, 16:14
|
#228
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 737
Member of: [2 Roti] [DAEWOO]
|
Re: Dacia coupe - EEV
Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
Butoatenele de pe schimbator nu au niciun rol.Teoretic de acolo se pune contactul si din butonul mare ar trebui actionat electromotorul.
|
ms de raspuns
|
|
|
20-04-09, 20:07
|
#229
|
Stage 4
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Dacia coupe - EEV
Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
E obligatotiu sa detoneze? Masina merge in parametrii si fara detonatii......de fapt nu stiu de ce ar detona...e un simplu kr cu carburatoare.....plus ca turometrul e stricat....nu face 10000 de turatii....pur si simplu e dereglat si in loc de 7500 arata vreo 11000.
Le: da chiar mutule....masina asta nu trosneste si ea macar odata? Am vazut la curse ca toate celelalte dau rateuri.....numai asta nu, de ce oare?
|
Nu vreau sa te jignesc dar esti slab daca confunzi detonatia, "bataia de avans" pe limbaj popular , cu exploziile din evacuare de la ALS masinilor turbo de competitie. Pe semne ca nu ai auzit de senzor de detonatie niciodata de rolul si functia lui nici atat.
Cu postul asta imi inchei discutia pe acest topic nu are rost sa argumentez in continuare lucruri care demasca falsa putere declarata.
|
|
|
20-04-09, 20:26
|
#230
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Dacia coupe - EEV
Multumesc de jignire.....dar prin postul ala credeam si eu ca ma vede vreun pilot....si poate poate ma lasa sa fac o poza cu masina lui.
In ce consta sistemul ala de care zici tu? Vreau si eu....de mic copil imi doresc sa faca masina asa.....daca nu mai scri aici...trimite-mi pm...pls pls.
__________________
2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
20-04-09, 23:23
|
#231
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: Dacia coupe - EEV
ALS ul este un sistem anti lag la masinile turbo de raliuri .... oricum nu intra in discutie pentru ca dacia respectiva este aspira"N"ta...
|
|
|
20-04-09, 23:25
|
#232
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Dacia coupe - EEV
am crezut ca e dala als pls )))))))))
|
|
|
20-04-09, 23:27
|
#233
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 42
|
Re: Dacia coupe - EEV
Quote:
Originally Posted by Muttley
Bine, ca sa inchei, ca nu ma mai bag...
Un motor de turatie si de putere mare are nevoie de doua chestii:
1) sa PRODUCA acea putere - pentru asta-i trebuie distributie cu faza de deschidere ale supapelor mari. Asta pentru a produce acea putere la o turatie cat mai mare. Turatia cat mai mare e necesara pentru ca P=Mxn. Daca M (cuplul) scade drastic, turatia e degeaba. N-o lua ca pe o insulta, dar e matematica elementara, nu trebuie sa fac niciun motor ca sa spun asta.
2) sa REZISTE la acea turatie - pentru asta are nevoie de piese in miscare cu masa redusa. Masa redusa inseamna materiale speciale, samd.
Recapitulare: un motor care REZISTA la o turatie mare, NU are o putere mare daca nu indeplineste conditia 1 de mai sus.
Observatie: arcurile de supapa mai tari nu favorizeaza-n NICIUN mod turatia. Ci doar ajuta la evitarea "plutirii" supapelor. Si tot legat de asta, spuneai c-ai bagat in motor arcuri de supapa cu pas variabil. Exista motoare cu arcuri cu pas constant???? Eu stiam ca nu. E ca si cum ai spune ca ai montat pe masina roti rotunde.
Aia cu "fa un motor si dup-aia mai vorbim" e o replica tipica ce apare atunci cand alte argumente nu mai exista. Te-ai inscris pe un forum, ai declarat ceva, sustine-ti declaratia. Sau nu. Dar nu-ncerca sa-nchizi nimanui gura in modul asta.
|
arcul ala cu pas variabil ,este arcul ala care nu se taseaza spira de spira ma rog daca intelegi ceva
|
|
|
20-04-09, 23:50
|
#234
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia coupe - EEV
fisa dyno cand apare?
|
|
|
20-04-09, 23:53
|
#235
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 42
|
Re: Dacia coupe - EEV
apare si fisa dino cat de curand
|
|
|
21-04-09, 00:26
|
#236
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Dacia coupe - EEV
o sa fie masurata la roata sau la volanta cum ziceau niste aplaudici de aici
|
|
|
21-04-09, 00:29
|
#237
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 42
|
Re: Dacia coupe - EEV
se poate si la volanta si la roata
|
|
|
21-04-09, 00:30
|
#238
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Dacia coupe - EEV
sunt foarte constient ca se poate nu a contestat nimeni asta eu am intrebat unde o sa fie ? si tu parca vad ca o sa raspunzi ca inca nu te-ai hotarat
__________________
|
|
|
21-04-09, 00:50
|
#239
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 42
|
Re: Dacia coupe - EEV
Quote:
Originally Posted by B 89 WRC
sunt foarte constient ca se poate nu a contestat nimeni asta eu am intrebat unde o sa fie ? si tu parca vad ca o sa raspunzi ca inca nu te-ai hotarat
|
la mastar tuner am primit o oferta la bucuresti pe dino si am sai fac si acolo niste reglaje finale
|
|
|
21-04-09, 00:56
|
#240
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Dacia coupe - EEV
|
|
|
|
|