22-02-15, 17:59
|
#211
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310L AMC
Foarte tari jantele! Desi sunt putin cam exagerate .. Putin ingustate sa stea la fix gumele de 215 ar fi ok si lasata masina, arata aiurea asa
|
|
|
22-02-15, 18:13
|
#212
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Stiu ca sunt exagerat de late, 90% sunt convins sa le voi taia. Vreau sa le fac la 8.5-9 inch cat sa intre sub aripa; evident evazata.
|
|
|
04-03-15, 18:46
|
#213
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
A dat caldura, asa ca am mai lucrat la masina.
Am sudat urechea tirantului drept, s-a rupt. Da, chiar s-a rupt! Nu dintr-o data, ci in timp; directia devenea tot mai imprecisa. Cu ocazia asta am schimbat si bucsile de la tiranti si am facut unghiul de fuga. De fapt, nu prea i-am facut nimic, geometria era in parametri.
Azi am schimbat amortizoarele spate si am mai taiat o spira jumatate din arcuri. Momentan sunt multumit de lucrare, garda la sol e aproape pe placul meu. Zilele astea urmeaza si fata.
S-a montat si mult-doritul microfon pentru Cd-player, acum sistem Handsfree este complet si functional. Contrar gandirii multora, este o chestie mai mult de siguranta decat de fite.
|
|
|
05-03-15, 17:29
|
#214
|
Stage 4
Join Date: Oct 2012
Posts: 299
|
Re: Dacia 1310L AMC
Indoaie jumatate de spira cu autogenul acolo unde ai taiat din arc....
|
|
|
05-03-15, 17:38
|
#215
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Am vrut sa indrept ultima spira dar nu am avut unde atunci. Cu prima ocazie o voi indrepta. Deja dca mai tai din arcuri trebuie sa scurtez si din tija amortizorului.
Problema cu garnitura de chiuloasa inca persista, asa ca voi da jos motorul si il voi desface iar cat de curand. Asta se intampla cand te grabesti si te iei dupa unu' si dupa altu'...
|
|
|
21-03-15, 20:16
|
#216
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Nici nu stiu cu ce sa incep...
Am desfacut motorul de 1.6. Dupa cum banuiam, era o camasa mai sus. Asta e vestea buna. Vestile proaste incep de acum incolo! 2 cuzineti de la lagarele arborelui sunt beliti. Cel de la numarul 1 are santuri de peste 0.5mm; cel de la 3 nu e atat de rau. Insa arborele cred ca a scapat. Distanta dintre camasa si piston mi se pare cam mare, se vad segmentii. Ca atare, am luat set nou, oricum eram cu inima indoita de la bun inceput.
Chiuloasa vad ca se prezinta bine. O sa mai iau din ea 0.5mm.
Toate piesele vor intra la curatat si la o inspectie cat se poate de stricta. De data asta nu ma mai grabesc.
|
|
|
21-03-15, 20:38
|
#217
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,857
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310L AMC
te asteapta o lucrare frumoasa :P baga mare sa o termini ca vine caldura si trebuie sa scoti dacia la plimbare.
|
|
|
21-03-15, 21:17
|
#218
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Nu mai fac aceeasi greseala iar. Nu ma mai grabesc. Din cauza grabei il desfac si il "re-refac"iar.
|
|
|
21-03-15, 21:18
|
#219
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310L AMC
Urma aia lasata pe cuzineti este de la o "mizerie" care a trecut de sorb/filtru si a ajuns pana la gaura din arbore, de ungere.
Sa bagi o sarma prin toate gaurile arborelui.
Am gasit si eu asa la o biela.
Spor la treaba
__________________
Membru cu rugina turbata...
|
|
|
21-03-15, 21:27
|
#220
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Stiu ca santul e facut de span da nu inteleg cum dracu a ajuns acolo, arborele l-am suflat. Parca nu as crede sa fi trecut de filtru...
Oricum pun cuzineti noi. N-as mai pune de RomLag, aveti coduri pentru alte firme? Glyco, kolbenschmidt
|
|
|
21-03-15, 21:58
|
#221
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 315
|
Re: Dacia 1310L AMC
ai sa constati ca urmele sunt facute de vibrochenul in sine,uita-te la palierele corespondente cuzinetilor zgariati,si vei vedea ca gaurile de ungere ale acestuia nu au sanfren,ca la cele de 1.4.
|
|
|
21-03-15, 22:01
|
#222
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Am verificat si arborele, santul este aproape insesizabil. La mana aproape sa nu se simte, abia daca se simte "la unghie". Oricum il duc la verificat si d,aca este nevoie, il rectific, este la r1
|
|
|
22-03-15, 20:01
|
#223
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 315
|
Re: Dacia 1310L AMC
nu te afecteaza cu nimic zgarietura de pe centrul cuzinetului,daca flancurile cuzinetului sunt ok,no problem!
|
|
|
22-03-15, 20:17
|
#224
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Nu cuzinetii ma intereseaza, oricum pun unii noi. Important e ca arborele sa fi scapat nevatamat. O sa il duc la verificat, sa fiu sigur.
|
|
|
05-04-15, 16:33
|
#225
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Mi-am facut timp in sfarsit sa cobor si fata. Ma declar pe deplin multumit de aspect, este exact cum imi doream sa fie. S-a intarit si suspensia, are alta tinuta de drum. Cu aceasta ocazie am schimbat si T-urile de la amortizoare, unul de dus deja. Arcurile spate mi se par cam moi...
La 1.6 se lucreaza cam greu, dar se face treaba buna. O parte din piese au fost curatate si vopsite. Chiuloasa a mai fost subtiata cu 0.6mm, ajungandu-se la un total de 3.1mm. Cat de curand masor camera de ardere sa vad la ce rezultat ajung. Segmentii au fost pusi acolo unde le este locul si s-au mai cumparat ceva piese. In 2 saptamani trag sperante ca-l arunc pe masina.
S-au montat si geamurile electrice. Cel pe stanga merge foarte bine. Cel de pe dreapta, in prima jumatate a cursei de ridicare e foarte puturos, aproape ca tre sa-l imping de la spate )) Problema e din chederul ce tine geamul, cel mai probabil nu e uzat. Se rezolva in timp.
|
|
|
|
|