22-06-16, 21:31
|
#361
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,253
Member of: [VW]
|
Re: Dacia 1310L AMC
frumoasa masinuta merita sa ai grija de ea si succes in continuare cu proiectul.
|
|
|
22-06-16, 21:33
|
#362
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Mulțumesc frumos!
Țin sa va liniștesc pe unii dintre voi și vreau sa menționez ca Nu voi gauri carburatoarele ci le voi face flanșe pentru gaz.
|
|
|
23-06-16, 09:19
|
#363
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1310L AMC
Bun difuzorul de 30.
|
|
|
23-06-16, 10:00
|
#364
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Pentru un 1.6, 3.2 mm luați din chiulasa, 15-16 bari compresie, axa de 290/294, ce jetare ar fi recomanda la cele 2 carburatoare?
|
|
|
24-06-16, 07:23
|
#365
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1310L AMC
Eu de exemplu am difuzoare de 32 parca. Presupun doar ca jetarile mele sunt in coerenta cu diametrul difuzoarelor, n-am verificat in amanunt, ca oricum nu i-as fi facut nimic de vreme ce merge bine. Doar ca nu depasesc 5000rpm, si din motivul asta mi-ar fi placut niste difuzoare mai mici, pentru mai mult cuplu.
Nu stiu jetarile, cauta prin tabele, vezi daca ale tale sunt acordate cu difuzoarele. Daca da, stai bine, parerea mea.
Galeria fa-o astfel incat sa urmaresti izolare termica cat mai eficienta fata de chiulasa si fata de evacuare. Ai sa te distrezi, pentru ca pleci de la diametru de ~30 in chiulasa si urci la 40 in carburatoare, e greu insa totodata realizabil.
Cauta sa sprijini ansamblul carburatoare / galerie si in fata cumva, e grea magaoaia.
Cablul de acceleratie de Supernova merge la marele fix.
Filtreaza aerul, nu le lasa descoperite.
Daca faci totul bine, ai cam 100 CP.
Sper ca n-ai sa mergi cu GPL!!!!!!!!
|
|
|
24-06-16, 18:15
|
#366
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Știu ca traseele din galerie trebuie sa fie puțin conice din cauza diferenței de diametre; le dau eu de cap cumva.
GPL-ul este o necesitate, nu o alegere. Masina merge zilnic, fără ea sunt ca și fără chiloți pe mine )))))) și nu îmi permit sa merg pe benzina. Cu atât mai puțin când voi pune sugatoarele astea de benzina.
|
|
|
24-06-16, 20:44
|
#367
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Am mai scormonit prin carburatoare și stau cam asa:
- jiglor principal de aer 180
- jiglor principal de benzina 132
- tub emulsor principal 7772.12
- jiglor relanti 58
- tub emulsor relanti cu 4 gauri dispuse la 90 grade (nu scrie nimic pe el)
- difuzoare de 30, pe unul scrie 2, pe doua scrie 3 iar pe cel de al patrulea scrie 4. E de bine sau de rau?
Din ce am citit pe net, jiglorul de relanti e prea mare. Nu îmi e de reglarea relantiului cat îmi de de progresiunea intre regimurile de relanti și sarcina.
Last edited by Speed94; 24-06-16 at 20:47.
|
|
|
02-07-16, 20:35
|
#368
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Începe sa prindă forma dracovenia.
|
|
|
03-07-16, 22:18
|
#369
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310L AMC
Webber DCOE trebuie inclinate 7 grade in sus fata de planul orizontal pt a functiona corecspunzator. Te-ai interesat daca trebuie respectat asta si la Dellorto? Altfel nu vor functiona deloc corect. Ce procedeu folosesti la sudarea galeriei?
|
|
|
04-07-16, 17:02
|
#370
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Sincer sa fiu, nu am auzit nimic de înclinarea carburatoarelor fata de planul orizontal. Acum ca menționezi, o sa ma interesez.
Galeria va fi sudata tu TIG.
|
|
|
20-07-16, 20:51
|
#371
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Galeria este gata, mai trebuie doar sudata. Urmează flanșele și garnitura de admisie/evacuare.
|
|
|
31-07-16, 16:40
|
#372
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
De când va caut...
|
|
|
12-08-16, 20:45
|
#373
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310L AMC
Ce vrei sa faci cu mufa de ecu?
|
|
|
12-08-16, 21:17
|
#374
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Sa îmi pun aprinderea de pe injecție, adică calculator, bobina, senzor pe volanta si senzor temperatura aer. Nu reușesc sa scap de întreruperi la relanti și nu mai stau sa caut vinovatul. Oricum încep sa ma cam satur de delco-ul asta de dacie.
Singura temere a mea e ca e posibil sa nu prea ii placa axei curba de avans standard pe care o da calculatorul. Însă din ce am citit din "vasta" documentație a sistemului mono-motronic, avansul la aprindere este adaptabil după temperatura apei și temperatura aerului aspirat. Ma gândesc ca poate pot sa îl mint din acești 2 senzori.
Oricum mai e pana acolo, de săptămâna viitoare ma apuc sa pun cutia a bună.
|
|
|
21-08-16, 20:29
|
#375
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
De câteva zile, cazanul e iar pe butuci. De data asta pentru montarea cutiei de r18.
I-am pus carterul de injecție, am pus-o pe masina. Asta a fost partea de care mi-a fost scârbă,drept urmare a și durat mai mult decât trebuia.
Restul a fost o placere. Am tăiat pedalierul, am făcut scheletul tunelului, l-am sudat de pedalier, am confecționat suportii de pe lonjeroane a cutiei. Timoneria este și ea aproape gata, mâine vine și ultima piesa ce ma tine în loc, o simpla piulița de M18. Mai rămâne de schimbat cablul de kilometraj, ceasurile, de îmbrăcat tunelul cu tabla plus alte mărunțișuri.
Urmează cat de curând o pereche de planetare, aprinderea de injecție....
|
|
|
|
|