18-04-07, 17:11
|
#46
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 371
Member of: [FORD]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Ce scaune ai? A fost greu de adaptat? Am mai gasit poze cu ea.
Last edited by _DPG_; 18-04-07 at 17:13.
|
|
|
18-04-07, 17:45
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,160
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
amortizoarele nu sunt modificate (ma refer scurtate) nu am nici o problema cu ele de doi ani de cand imi este coborata, lucreaza f bine, dar recomand sa ti le si intaresti macar unpic cand o cobori
|
|
|
18-04-07, 17:48
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,160
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
fac offtopic si rog moderatori sa mute la mine sau sa stearga acest post
Scaunele sunt la fel ca orice alt scaun de tip scoica, adica vine fara nici un fel de sina sau suport si adaptezi cum vrei pe masina care ai
|
|
|
18-04-07, 17:53
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
merci CANNY de informatii
tinem legatura,
multa bafta!!!
|
|
|
18-04-07, 22:31
|
#50
|
Stage 3
Join Date: Dec 2006
Posts: 129
|
legat e coborat mestere,pe fata arcuri de nova spate si pe spate arcuri de dacie fatza cu 2 spire taiate,se lasa in mod egal,dar iti recomand totusi si pe fata tot arcuri de fata bineinteles taiate (1spira),asa am sa fac si eu.spor!
dar daca stai si analizezi un gordini 100%,ai sa vezi ca spatele e mai lasat decat fatza,chiar mult mai lasat,adica diferentza e vizibil mai mare!e alegerea ta!eu cred ca vreau sa fie spatele putin mai lasat,sa ma apropiu cat mai mult de stilul acela inconfundabil!
__________________
old school baby !!!
Last edited by aleks; 27-05-08 at 20:49.
|
|
|
18-04-07, 23:05
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,160
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
sincer sa fiu mie mi se pare foarte dreapta masina, poate iti face tie iluzie din cauza ca aripa spate e turtita si nu rotunda ca in fata, e gordini numai ca ma jucam in photoshop (sau in paint dupa cum arata) si nu mai am poza originala ci doar fara dungi si clante
Nastase bogdan nai pt ce sami multumesti, spun doar ce stiu si eu, ce nu, las pe altii sami spuna ca doar cat traim invatam, problema e doar sa lasam orgoliul deoparte si sa acceptam ca nu le stim pe toate desii unii vor sa lase asa impresii (nu fac aluzie la nimeni)
|
|
|
18-04-07, 23:22
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,121
Member of: [DACIA] [RENAULT] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
da ma in legatura cu functionarea carburatorului.Filtrul ala de aer nu concep eu cum poate sa faca vreo diferenta in ceea ce priveste mersul masinii din moment ce carburatorul nu trage mai mult aer decat are nevoie.Daca ai un filtru original de Dacia care nu are 20 de ani nu cred ca e vreo diferenta intre ele.Diferenta o poate face doar carburatorul.AAA da si eliminarea clapetei de soc o sa iti dea multe batai de cap in viitor.Nu se fac d-astea.
|
|
|
19-04-07, 00:09
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
da MIKKAI,nu trage mai mult decat are nevoie,dar spilu' sta in cat de usor il trage..filtrele de aer sport au o densitate mai mica a elementului filtrant asta tocmai pt ca aerul aspirat de motor sa aiba un parcurs fluent,motorul sa aiba o admisie usoara a aerului
o alta caracteristica demna de luat in seama este suprafata mare de absorbtie a aerului pe care ti-o ofera un filtru de aer sport
Uite iti dau acum o alta explicatie de care toata lumea care are DACIE este constienta-carcasa filtrului de aer,cel putin la 1300,este metalica si este dispusa deasupra galeriei de evacuare,care degaja cea mai multa caldura dintre piesele aflate in compartimentul motor-corect,nu? e,inchipuieti vara pe dictamai canicula ce temperatura are aerul care intra in motor-foarte ridicata,deoarece carcasa filtrului este incinsa rau de tot..si asta nu numai pe timpul verii,deci iti dai seama ca scade f mult randamentul motorului.
eu punand filtru de aer sport,fara nici un fel de carcasa,si pozitionat cat mai aproape de "botul" masinii am eliminat in mare parte aceasta problema..aerul rece este mai dens,deci obtii compresie mai buna,trage mai bine motorul!
am eliminat clapeta de soclu-nici o problema,caci si cu ea acolo eu nu foloseam soclul,iti spun sincer,acu 2 ierni.pe gerul ala de -24,-25 grade masina mea pornea fara nici un soclu..asa e ea.
insa facand acest lucru am mai eliminat o bariera in calea admisiei aerului in motor.
si ca ultima scorneala proprie,ca sa reduc temperatura aerului care urmeaza sa intre in motor o sa-mi montez o bucata de tabla de aluminiu peste galerie,dintraceia montata pe podele la masini moderne,in dreptul catalizatorului si pe traseul esapamentului.
cu speranta ca te-am lamurit si ca ti-am adus destule argumente tehnice,vreau sa ma crezi ca nu te mint-la mine chiar simt diferenta.
daca cineva are ceva cu care sa ma contrazica in cele scrise mai sus,nu-i bai,accept orice parere...cum spunea si CANNY mereu avem de invatat..iar eu daca am vreo idee sau stiu ceva spun si la altii,ca asa-i frumos
hai cu bafta si noapte buna ca-i cam tarziu..
|
|
|
19-04-07, 00:42
|
#54
|
Stage 2
Join Date: Apr 2007
Posts: 71
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
sal bogdan! eu zic sa i cumperi si un carburator cu doua corpuri... o sa simtzi atunci diferentza!
|
|
|
19-04-07, 01:28
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,121
Member of: [DACIA] [RENAULT] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Filtrul original are 2 guri de admisie:unul indreptat spre galeria de evacuare si unul spre radiator.In functie de temperatura de afara schimbi felul de aer admis in filtru prin clapeta de la filtru.In compartimentul motor se face caldura cand motorul functioneaza.DECI daca filtrul tau nu este orientat spre o sursa directa de aer rece nu prea ai rezolvat nimic.Ma rog asta e parerea mea.Fiecare face cum crede.
|
|
|
19-04-07, 10:34
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
da VIKTOOR,e buna propunerea ta,stiu si eu,dar de unde pot face rost de un asemenea carb(nu de NOVA bineinteles) ca la dezm prin BR nu am gasit.
stie cineva de unde pot lua unul bun,si cam la ce pret?
MIKKAI,fiecare face cum stie mai bine...ca vad ca nu prea ajungem la o concluzie.
oricum,pe timpul iernii voi monta la loc filtrul original,caci cu asta sport nu va merge bine motorul,sau ma voi gandii la o metoda pt a avea aer cald,vad eu pana atunci
Last edited by aleks; 27-05-08 at 20:52.
Reason: merged
|
|
|
19-04-07, 11:06
|
#57
|
Stage 2
Join Date: Apr 2007
Posts: 71
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
iti vindeam eu unu cu galerie ca trebuie schimbata si ea dar e prea mare distantza dintre noi.... si oricum mai bine iti cumperi unu nou mergi la un magazin (mai mare) de piese auto ca ai sa gasesti acolo
|
|
|
19-04-07, 11:41
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
merci,am sa incerc,dar cred ca ma rupe la portofel..si nu stau prea bine cu finantele
tu cat vrei pe ele(ambele piese),ca Buc nu-i chiar asa departe;da-mi un PM daca nu vrei sa pui preturi aici,dar fi rezonabil,pls
|
|
|
20-04-07, 01:28
|
#59
|
Stage 2
Join Date: Apr 2007
Posts: 71
|
Bogdan e carburator cu galerie de oltcit! omule nu e o avere cauta si tu pe net ca o sa gasesti! cred ca potzi sa tzi cumperi cu 2 - 2,5 mil de la baietzi! eu zic ca merita. daca tzi pui o sa vezi cum o sa se infiga masina!
Last edited by aleks; 27-05-08 at 20:53.
|
|
|
20-04-07, 09:34
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Ok VIKTOOR,merci de info.
dar al tau nu mai e de vanzare sau nu prea e bun si nu vrei sa-mi vinzi un Kitch?
Oricum carburile astea de Oltcit stiu ca sunt cam pretentioase,trebuiesc reglate pe banc la BRASOV sau de vreun meserias care se pricepe la ele,ceea ce nu prea gasesti asa usor...
O sa caut pe bazar,sa vad ce pot gasii p-acolo si te anunt
|
|
|
|
|