Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 24-02-13, 19:38   #46
Cata_UNU

Stage 5
 
Join Date: May 2011
Posts: 513
Default Re: Dacia 1300 Old School

O sa desfaci motorul...
Cata_UNU is offline   Reply With Quote
Old 24-02-13, 19:57   #47
Liviu_e30.

Stage 4
 
Liviu_e30.'s Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 240
Default Re: Dacia 1300 Old School

In sfarsit..a luat-o
Bafta cu proiectul !
Liviu_e30. is offline   Reply With Quote
Old 24-02-13, 20:00   #48
Liviu_e30.

Stage 4
 
Liviu_e30.'s Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 240
Default Re: Dacia 1300 Old School

Si mai ales cu inscrierea
Liviu_e30. is offline   Reply With Quote
Old 24-02-13, 20:59   #49
CyPz

Stage 5
 
CyPz's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
Default Re: Dacia 1300 Old School

@OT09PPP: Asa sa fie.
@bv58bar: Mersi.
Nu le-am mai schimbat...e duminica. Dar sunt pe lista de asteptare si acestea. Mersi de sfat.
@Cata_UNU: Poate-mi explici si mie ce rost ar avea sa desfac un motor la 53.000 km?
@Liviu_e30: Mersi.
__________________

Dacia 1300 TR 44 RAD
Daewoo Cielo TR 55 RAD
Opel Astra G TR 71 RAD
Dacia 1310Li DB 05 BZE
CyPz is offline   Reply With Quote
Old 24-02-13, 22:08   #50
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia 1300 Old School

Quote:
Originally Posted by CyPz View Post
Nu le-am mai schimbat...e duminica. Dar sunt pe lista de asteptare si acestea. Mersi de sfat.
@Cata_UNU: Poate-mi explici si mie ce rost ar avea sa desfac un motor la 53.000 km?
Schimbatu uleiului si a filtrelor trebuia sa fie primu lucru care trebuia facut inainte sa pornesti masina... mai ales ca sti ca motoru nu a mai fost folosit de mult timp.... Dupa o perioada uleiul isi pierde proprietatiile... si ajungi la vorba lu Cata_unu... desfaci motoru sa-l refaci... el nu a zis de nebun ce a zis...

Felicitari pentru pornit... de ce ati pornit-o doar trasa?
__________________

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 25-02-13, 23:19   #51
Alex1300BV

Stage 3
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 116
Default Re: Dacia 1300 Old School

Salut! Mentin sa cred ca esti fraier daca ai de gand sa o revopsesti pentru niste defecte... pierzi vopseaua de origine, care e o chestie rara si e istorie... Si defectele (mici, cred) fac parte din istoria masinii...
Alex1300BV is offline   Reply With Quote
Old 27-02-13, 09:02   #52
sike

Stage 5
 
sike's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 913
Default Re: Dacia 1300 Old School

Sti cum e vorba aia graba strica treaba stiu ca poate e dorinta aia sa fie gata cat mai repede dar din punctul meu de vedere nu te repezi ca risti sa strici tot ce e bun ,imi dau seama ca si cu partea financiara la varsta ta e greu dar sincer mai bine ai rabdare si strangi ceva banuti si faci o treaba ca la carte ,trebuia schimbat uleiul ala plus filtru si toate cele ca sa iasa treaba ,si la jantele alea cand le-ai vopsit iar te-ai grabit daca dai zoom se vad niste zgarieturi si lovituri care se puteau rezolva cu ceva smirghel ca sa fie bine sincer e pacat de masinuta asta sa treci peste niste detali .

Stiu ca nu sunt multi la varsta ta care se baga in astfel de chesti ,dar incearca sa te autodepasesti!


Numai de bine!
sike is offline   Reply With Quote
Old 27-02-13, 12:06   #53
CyPz

Stage 5
 
CyPz's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
Default Re: Dacia 1300 Old School

Pai hai sa va explic ce si cum...

@b08ygs: Stiu asta, masina nu a stat pornita mai mult de 4-5 minute! A stat pornita cat timp am filmat, am inceput sa filmez fix cand a pornit, dupa ce am oprit filmarea masina s-a intors imediat in locul de parcare. De atunci si pana acum, nu a mai fost si nici nu va mai fi pornita pana ce nu schimb uleiul si filtrul, asta ca sa nu mai existe discutii. Trasa pentru ca era bateria slaba.
@Alex1300BV: O sa fac cat de curand cateva poze la defectele masinii daca chiar e nevoie. Nu trebuie sa fi cine stie ce specialist ca sa constati ca masina ar avea nevoie de o vopsea cum trebuie.
@sike: Nu neaparat dorinta..bine...si acesta este un factor dar ideea este ca acum sa o fac sa fie functionala si cat de cat prezentabila pentru identificare si inmatriculare.
S-a inceput lucrul la garaj! Dupa ce terminam cu toate nebuniile, acte, garaj, bla bla, masina va fi desfacuta complet si facuta cum trebuie, inclusiv revopsit jante, etc. Practic iau masina la rand din nou dar ca la carte.
Na..fiecare isi face la inceput un plan de idei pe care sa si-l urmeze.

Cu ocazia asta poate ma sfatuiti si pe mine ce ulei sa folosesc.

Last edited by CyPz; 27-02-13 at 12:11.
CyPz is offline   Reply With Quote
Old 27-02-13, 12:13   #54
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia 1300 Old School

Quote:
Originally Posted by CyPz View Post
Cu ocazia asta poate ma sfatuiti si pe mine ce ulei sa folosesc.
Avand in vedere ca ai ulei vechi si prost... eu zic ca iei un ulei romanesc, dala 20w40 sa faci 100 200 de km cu el si dupaia il scoti si pui un ulei calumea un 10w40 Mobil1 ti-as recomanda eu, asa ceva am eu in motorul meu si merge frumos
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 27-02-13, 12:50   #55
White_Dragon
Dacia Driver

Stage 5
 
White_Dragon's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 949
Member of:
[DACIA]
[Oltcit]
Default Re: Dacia 1300 Old School

Quote:
Originally Posted by b08ygs View Post
Avand in vedere ca ai ulei vechi si prost... eu zic ca iei un ulei romanesc, dala 20w40 sa faci 100 200 de km cu el si dupaia il scoti si pui un ulei calumea un 10w40 Mobil1 ti-as recomanda eu, asa ceva am eu in motorul meu si merge frumos
Asa as face si eu in locul tau, as baga ulei romanesc + mai este ceva aditiv de curatare a motorului, iar dupa 100-200 km bagi un ulei calumea.
White_Dragon is offline   Reply With Quote
Old 27-02-13, 15:34   #56
alin_bmx
Renault Driver

Stage 5
 
alin_bmx's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 801
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Dacia 1300 Old School

+1 pentru ce ti-a recomandat b08ygs,asa am facut si eu anul trecut cand am pornit masina dupa 7 luni de stat,am bagat d'ala de 25 de lei...romanesc...am mers o saptamana cu el si apoi tot Mobil1 cu aceleasi specificatii spuse de b08ygs.Succes!
alin_bmx is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 10:24   #57
CyPz

Stage 5
 
CyPz's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
Default Re: Dacia 1300 Old School

Ieri pe la 6 a venit tata cu vesti relativ proaste...a fost la RAR cu actele masinii, i-a explicat un inginer de acolo toti pasii pe care trebuie sa-i urmam pentru identificare, ne-a mai spus ca in principiu se face, dar necesita rabdare, timp si bani. Suma invartindu-se undeva in jurul a 3.000 lei . Ar mai fi problema ca proprietarul pe acte este decedat si fara actul de succesiune nu se poate face identificarea respectiv inmatricularea, deci ar trebui sa astept pana fac cei 2 frati impreuna cu ma`sa actul de succesiune.
Si-nca ceva ce m-a rascolit.....ieri, in timp ce curatam prin masina am ridicat "mocheta" de pe podea...am gasit ceea ce n-as fi vrut sa gasesc niciodata......:evil si dupa ce am ridicat si de pe partea dreapta am tras concluzia ... la masina asta a fost schimbat ansamblul fata. Motivul...un accident petrecut prin 84 din cate am inteles.
Vreau sa aud si parerile voastre..din cate am inteles s-ar putea centra pe un stand de centrare...intrebarea e urmatoarea...se merita sa investim in ea 30+ mil pt acte...+ cat mai costa si pe standul de centrare? Bani de care momentan nu dispunem.....mama lor`....

Sincer nu stiu ce sa mai fac....sfatuiti-ma va rog....
CyPz is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 11:43   #58
iulica89

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 120
Default Re: Dacia 1300 Old School

Nu se merita banii de acte bagati in ea in stadiul in care este! Aceeasi decizie am luat'o si eu cu o dacie galbena pe care am cumparat'o cam la aceeasi bani(lovita si reparata tot in anii de glorie cu autogenu' mai mult ca sigur), am putut face actele(avea toate cele expirate in 2009 ,dar nu cu problema la proprietar) am facut contract VC si am bagat'o la mine la impozit dupa care am radiat'o(fara a'i mai face identificarea si restu de acte) pe motiv de dezmembrare. Mai bine asteapta, eventual gasesti una cu caroserie praf si cu acte fara complicaii de genu' si o recarosezi la RAR, sau mai e varianta cu inmatricularea la Retromobil - vezi explicatii pe DC...Sau si mai bine fa act de V-C (care oricum trebuia sa'l faci ca sa ai o dovada ca detii acest bun) cu asta de la care ai luat'o ,ia'i toate actele(!) si cand oi avea timp/bani si pina se hotarasc ei sa faca actele o duci la tzara undeva, ii faci un adapost si o scoti cand oi avea banii necesari perfectarii actelor.
Toate ce am spus le vei face in cazul in care caroseria si sudurile se prezinta acceptabil si cu un minim de efort(fizic+$)...Totusi nu o dezmembra sau cine stie ce ca sa nu'ti para rau mai incolo! Au facut altii masini de showroom cu baza de plecare plafonul si oala cu seria...

PS:de ce n'ai luat'o acum jumatate de an...erau mult mai simple lucrurile

Last edited by iulica89; 28-02-13 at 11:50.
iulica89 is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 11:48   #59
BOGDAN_UWW

Stage 5
 
BOGDAN_UWW's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 864
Default Re: Dacia 1300 Old School

Quote:
Originally Posted by iulica89 View Post
Nu se merita banii de acte bagati in ea in stadiul in care este! Aceeasi decizie am luat'o si eu cu o dacie galbena pe care am cumparat'o cam la aceeasi bani(lovita si reparata tot in anii de glorie cu autogenu' mai mult ca sigur), am putut face actele(avea toate cele expirate in 2009 ,dar nu cu problema la proprietar) am facut contract VC si am bagat'o la mine la impozit dupa care am radiat'o(fara a'i mai face identificarea si restu de acte) pe motiv de dezmembrare. Mai bine asteapta, eventual gasesti una cu caroserie praf si cu acte fara complicaii de genu' si o recarosezi la RAR, sau mai e varianta cu inmatricularea la Retromobil - vezi explicatii pe DC...Sau si mai bine fa act de V-C (care oricum trebuia sa'l faci ca sa ai o dovada ca detii acest bun) cu asta de la care ai luat'o ,ia'i toate actele(!) si cand oi avea timp si chef si pina se hotarasc ei sa faca actele o duci la tzara undeva, ii faci un adapost si o scoti cand oi avea banii necesari perfectarii actelor.
Toate ce am spus le vei face in cazul in care caroseria se prezinta acceptabil si cu un minim de efort(fizic+$)...Totusi nu o dezmembra sau cine stie ce ca sa nu'ti para rau mai incolo!

PS:de ce n'ai luat'o acum jumatate de an...erau mult mai simple lucrurile
cu recarosare tot asa iesi...costa si aia...treaba cu contractul de vanzare cumparare e ok...asa am procedat si eu cu dacia...si cu retromobil ar fi o chestie...dar tre sa fie perfecta masina si originala...nu te pune si o dezmembra...mai asteapta putin sa vedem poate se schimba taxa....cum a stat atatia ani...mai poate sta...bagi ulei in lonjeroane si praguri si sta lejer...
__________________
Dacia 1610 loading....
my scoot....Yamaha Aerox
BMW e46 320
DACIA Motorsport Arad Member

Nu`ti pune mintea cu prostul! Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!


SST 06 aka shoby13 -MM de Tepar !
BOGDAN_UWW is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 11:50   #60
3-DB4421

Stage 5
 
3-DB4421's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 429
Default Re: Dacia 1300 Old School

Stii care e cea mai buna varianta,sa iei o alta dacie 1300 cam pe la vreo 5-7 milioane si sa schimbi seriile intre ele cu tot cu contra aripi.Asta e cea mai buna varianta,ca ai zis ca te duce mult bani sa ii faci acte.
__________________
Club Dacia Targoviste Member
Un 1310 lasat,ruginit si nespalat.
Dacia 1310 8v 1985
Delta 1310 8v 1988

3-DB4421 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -