31-12-12, 14:25
|
#16
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 68
|
Re: NT07GPZ
sincer as face mai multe dar am prea putine cunostinte de mecanica, si pe aici la noi nu e chiar de amploare fenomenul Dacia Reborn, as trece la 4 prezoane, planetare de papuc diesel, dicuri ventilate de Logan, si multe altele, evacuare de inox oricum vreau, pasaje la aripi din fibra sa scap de problema cu aparitia ruginei in timp. Sa o las mai jos, momentan am arcuri de fata pe spate taiat 1,5 spire, pe fata sunt cele stock, urmeaza sa pun de nova pe fata si sa tai inca o spira pe spate. Iar jante, chiar nu stiu ce sa fac , sa trec la 4x100 sau sa caut ceva frumos in 3 prezoane ( care si-asa se gasesc greu). Motorul ramane stock, il ingrijesc cat de bine pot, ca e masina de zi cu zi, si nu sunt pasionat de viteza, doar de bun gust.Este vopsita la cuptor,la un service din zona.
Last edited by perfinox; 31-12-12 at 14:28.
|
|
|
31-12-12, 19:51
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 653
Member of: [DACIA] [BMW]
|
Re: NT07GPZ
Quote:
Originally Posted by perfinox
sincer as face mai multe dar am prea putine cunostinte de mecanica, si pe aici la noi nu e chiar de amploare fenomenul Dacia Reborn, as trece la 4 prezoane, planetare de papuc diesel, dicuri ventilate de Logan, si multe altele, evacuare de inox oricum vreau, pasaje la aripi din fibra sa scap de problema cu aparitia ruginei in timp. Sa o las mai jos, momentan am arcuri de fata pe spate taiat 1,5 spire, pe fata sunt cele stock, urmeaza sa pun de nova pe fata si sa tai inca o spira pe spate. Iar jante, chiar nu stiu ce sa fac , sa trec la 4x100 sau sa caut ceva frumos in 3 prezoane ( care si-asa se gasesc greu). Motorul ramane stock, il ingrijesc cat de bine pot, ca e masina de zi cu zi, si nu sunt pasionat de viteza, doar de bun gust.Este vopsita la cuptor,la un service din zona.
|
Ai avut ceva de munca la masina asta ii urmaream topicul cand era la vechiul propietar si chiar nu imi vine sa cred ce mancata de rugina a putut sa fie chiar din pozele de la vechiul propietar si acestea de la tine nu ii dadeai atata rugina, de apreciat ca nu ai lasat-o sa moara si ai reconditionat-o arata foarte bine.
Si de jante nu mai da banii pe jante de dacie ca oricum nu ai din ce sa alegi cel mai frumos pe acest tip de dacie sunt CMS-urile in trei spite, sfatul meu este sa treci la 4 prezoane si apoi ai o gama foarte larga de modele jante, iar despre rugina daca i-ai bagat ulei si vaselina la greu nu o sa mai apara la pasajele din spate daca ii bagi ulei pe acolo prin porbagaj nu o sa mai apara rugina.
Bafta in continuare cu masina!
La multi ani!!!
|
|
|
01-01-13, 02:50
|
#18
|
Stage 4
Join Date: Aug 2012
Posts: 240
|
Re: NT07GPZ
Vopseaua a iesit brici...si deasemenea bad boy lookul arata frumos.
LA MULTI ANI !
|
|
|
01-01-13, 03:01
|
#19
|
Stage 4
Join Date: Aug 2012
Posts: 240
|
Re: NT07GPZ
Cat despre jante mai bine treci la 4 prezoane cum a zis si Marian06tzw deoarece vei gasi ceva pe plac mult mai usor si va fi si de efect.
|
|
|
10-01-13, 23:39
|
#20
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 353
Member of: [DACIA]
|
Re: NT07GPZ
imi place masina:X,parca acum este scoasa pe porta uzinii,bafta multa cu masina!si asteptam sa pui in practica ceea ce ai planuit!o sa ne intalnim in luna mai la intalnirea de la Brasov?
__________________
O dacie simpla,gri inchis,cu filtru si toba sport>
|
|
|
12-01-13, 14:47
|
#21
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 68
|
Re: NT07GPZ
revin cu noutati , ceva poze din timpul lucrarii la partea de tinichigerie, poze recente si ceva piese achizitionate zilele trecute
Last edited by perfinox; 12-01-13 at 14:50.
|
|
|
12-01-13, 14:54
|
#22
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 68
|
Re: NT07GPZ
piesele achizitionate : pompa apa completa, cilindri frana break, garnituri etrier, discuri frana. Cand fac rost de bani urmeaza: pompa frana,servofrana, amortizoare fata, placute frana, furtune frana, pivoti, capete de bara.
|
|
|
12-01-13, 15:00
|
#23
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 68
|
Re: NT07GPZ
si pozele facute astazi , cum a iesit vopseaua, plus am rezolvat un mic luft dintre far dreapta si capota
|
|
|
12-01-13, 15:18
|
#24
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 68
|
Re: NT07GPZ
primul lucru care urmeaza sa-l fac este sa o cobor, cand am luat-o avea pe spate arcuri de fata netaiat deloc din ele, fapt ce a dus la distrugerea amortizoarelor spate, erau planse amandoua, apoi un "mecanic" mi-a pus inaltatoare si statea spatele de ziceai ca e tractor, iarna trecuta am taiat 1,5 spire din arcurile spate, cu scopul de a scapa de inaltatoare, dar dupa ce am montat totul la loc am observat ca la apasare amortizorul facea capat de cursa si am fost nevoit sa pun la loc tampeniile alea de inaltatoare, am vrut sa tai mai mult din arcuri dar proprietarul garajului se grabea si a ramas asa. Acum va intreb: daca mai tai din spire, pot sa scap de inaltatoare , si sa fie totul in regula si cu amortizoarele spate ? Iar pe fata ce imi recomandati ? Ca optiuni as avea:sa tai din arcurile existente (stock), sa pun unele de dacia nova de pe spate, sau sa pun de camioneta diesel si sa le tai. Amortizoarele care vor veni puse pe fata sunt sachs bitub gaz. Vreau sa caut cea mai simpla solutie sa o fac mai stabila pe fata. bara de papuc diesel am pusa, anvelope de vara am 175/65/R13,modificarea cu coborarea + amortizoare gaz sper sa stea mai bine la drum.Cei care vor sa intrebe ceva legat de modificarile facute, ii ajut cu cea mai mare placere.Scuzati calitatea pozelor facute cu telefonul,urmeaza sa pun si setul de poze din timpul reconditionarii facute cu camera,care imi face probleme momentan. Astept intrebarile,sfaturile si parerile voastre, respect.
Last edited by perfinox; 12-01-13 at 15:39.
|
|
|
12-01-13, 16:39
|
#25
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 68
|
Re: NT07GPZ
as avea o rugaminte :imi poate face careva un vt la poza asta, cum ar veni lasata + idei ce va mai vin voua ( proiectoare, modificari de aspect, folie capota, parasolar cu inscriptie si fara )
|
|
|
12-01-13, 16:52
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 653
Member of: [DACIA] [BMW]
|
Re: NT07GPZ
Quote:
Originally Posted by perfinox
primul lucru care urmeaza sa-l fac este sa o cobor, cand am luat-o avea pe spate arcuri de fata netaiat deloc din ele, fapt ce a dus la distrugerea amortizoarelor spate, erau planse amandoua, apoi un "mecanic" mi-a pus inaltatoare si statea spatele de ziceai ca e tractor, iarna trecuta am taiat 1,5 spire din arcurile spate, cu scopul de a scapa de inaltatoare, dar dupa ce am montat totul la loc am observat ca la apasare amortizorul facea capat de cursa si am fost nevoit sa pun la loc tampeniile alea de inaltatoare, am vrut sa tai mai mult din arcuri dar proprietarul garajului se grabea si a ramas asa. Acum va intreb: daca mai tai din spire, pot sa scap de inaltatoare , si sa fie totul in regula si cu amortizoarele spate ? Iar pe fata ce imi recomandati ? Ca optiuni as avea:sa tai din arcurile existente (stock), sa pun unele de dacia nova de pe spate, sau sa pun de camioneta diesel si sa le tai. Amortizoarele care vor veni puse pe fata sunt sachs bitub gaz. Vreau sa caut cea mai simpla solutie sa o fac mai stabila pe fata. bara de papuc diesel am pusa, anvelope de vara am 175/65/R13,modificarea cu coborarea + amortizoare gaz sper sa stea mai bine la drum.Cei care vor sa intrebe ceva legat de modificarile facute, ii ajut cu cea mai mare placere.Scuzati calitatea pozelor facute cu telefonul,urmeaza sa pun si setul de poze din timpul reconditionarii facute cu camera,care imi face probleme momentan. Astept intrebarile,sfaturile si parerile voastre, respect.
|
eu am taiat 2,5 spire pe fata din partea de sus a arcului sunt arcuri originale de berlina de fata si sunt destul de rigide daca pui de camioneta sunt si mai rigide ceea ce nu prea e deloc comfortabil iar pe spate am taiat tot 2,5 spire, arcuri de spate sunt mai slabe decat cele de fata si se cunoaste imediat daca am 5 persoane in masina masina coboara cam 10 cm.
Parerea mea e sa le tai pe astea de le ai pe masina si ai sa fi foarte multumit, presupun ca nu o faci acum de curse, si trebuie sa fie tapana.
|
|
|
12-01-13, 18:17
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 991
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: NT07GPZ
Uite sa iti faci o idee...simplu si curat
P.S. felicitari pentru vopsea arata foarte bine!
|
|
|
12-01-13, 18:23
|
#28
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 68
|
Re: NT07GPZ
Foarte reusit vt. Multumesc frumos.
|
|
|
12-01-13, 20:23
|
#29
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 68
|
Re: NT07GPZ
Quote:
Originally Posted by Cred
Arata bine dar de ce nu-i pui proiectoare?
|
urmeaza sa dau banda 3M jos, si cred ca voi pune drl-uri
|
|
|
12-01-13, 20:48
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Nov 2012
Posts: 378
|
Re: NT07GPZ
Quote:
Originally Posted by perfinox
urmeaza sa dau banda 3M jos, si cred ca voi pune drl-uri
|
Jante Borbet A , lupe in faruri (am auizt ca se poarta) , sticker bomb sau imitatie carbon si vezi ce nebunii iti mai trec prin cap.
|
|
|
|
|