31-03-12, 23:54
|
#16
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 164
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Saptamana asta o sa-i schimb bucse , pivoti , trebuie inlocuit si un burduf la planetara si daca tot ma ocup de partea aia o lucrez si la arcuri ...o sa revin cu poze ....
|
|
|
01-04-12, 23:29
|
#17
|
Stage 2
Join Date: Dec 2009
Posts: 57
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
la cercul angel eyes ce anume ai folosit ? plastic ?
|
|
|
02-04-12, 22:19
|
#18
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 164
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Quote:
Originally Posted by Sergiu-NFS
la cercul angel eyes ce anume ai folosit ? plastic ?
|
Bara din pexigalss ....foarte greu de facut rost se cumpara de la fabrici la 20 m lungime si nu cred ca se merita ...dar exista un secret ...daca esti interesat contacteaza-ma pe privat...
|
|
|
02-04-12, 22:29
|
#19
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Quote:
Originally Posted by Bz02Ybm
Bara din pexigalss ....foarte greu de facut rost se cumpara de la fabrici la 20 m lungime si nu cred ca se merita ...dar exista un secret ...daca esti interesat contacteaza-ma pe privat...
|
Ce secret........? nui niciun secret este vorba de cumpararea baghetelor care se aplica la jaluzelele vertificale ,acelea sunt din plexiglas,se gasesc la Dedeman si Bricostore
|
|
|
02-04-12, 22:32
|
#20
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Quote:
Originally Posted by Bz02Ybm
La taiatul arcurilor mam gandit si eu dar....(exista un "dar") ..am auzit ca dupa taiere se duc foarte repede bucsele si pivoti si tot.....este adevarat ? ...
Alta problema....demontare , montare ma ocup eu ....am tot ce imi trebuie ...dar tai o spira si am inteles ca acolo unde am taiat trebuie incalzit cu lampa si aduc la o forma orizontala ??? ast rasp ?
|
Ba se duc bucsile. pentru ca atunci cand se monteaza bucsi noi, bratul trebuie strans in pozitia de lucru a bucsei, adik un pic la orizontala, iar cand o cobori, trebuie sa slabesti toate bucsile o pui pe gropa undeva si strangi bucsile la loc in pozitia in care sta dupa coborare.
din arcuri tai din partea care se aseaza pe taler, si nu e obligatoriu sa il aduci inapoi la orizontala.
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
03-04-12, 20:02
|
#21
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 164
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Quote:
Originally Posted by Sirius
Ba se duc bucsile. pentru ca atunci cand se monteaza bucsi noi, bratul trebuie strans in pozitia de lucru a bucsei, adik un pic la orizontala, iar cand o cobori, trebuie sa slabesti toate bucsile o pui pe gropa undeva si strangi bucsile la loc in pozitia in care sta dupa coborare.
din arcuri tai din partea care se aseaza pe taler, si nu e obligatoriu sa il aduci inapoi la orizontala.
|
ms de explicatie am sa incerc nu inteleg prea bine cu asezatu pe groapa....
Mai usurat ...ca am fost la un mecanic (prieten de familie) ma sfatuit sa o ridic de spate si automat se coboara fata si nu eram impacat cu ideea ...
Azi i-am schimbat si bucsele si pivotii ... axurile la bascula ca au iesi piulitele cu tot cu filet un burduf la planetara care sa rupt...
Si maine poate pun arcurile ....dar din cate stiu eu este un pic de chinuiala la demontare si la montare... exista vro smecherie sa imi usureze munca.. ? intreb pe cei care au mai trecut prin asta....
Last edited by Bz02Ybm; 03-04-12 at 20:06.
|
|
|
03-04-12, 20:04
|
#22
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 164
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Quote:
Originally Posted by DJBOSS
Ce secret........? nui niciun secret este vorba de cumpararea baghetelor care se aplica la jaluzelele vertificale ,acelea sunt din plexiglas,se gasesc la Dedeman si Bricostore
|
Ai uitat sa mentionezi de praktiker ... si da din asa ceva se face...cred k ai incercat si tu de stii .... ..
|
|
|
03-04-12, 20:08
|
#23
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 164
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Quote:
Originally Posted by R.Equinox
Eu zic sa lasi barele unde sunt!...II sta foarte bine la batranica asa....doar sa cobori mai jos numarul ca arata urat asa...Sa o lasi decent..si sa vopsesti jantele in alb...sau daca e Cauta niste Canade!...si aia e!....multa bafta!
|
Ti-am ascultat sfatu si iam coborat numarul sub bara ...si intr-adevar ii sta mai bine ....si jantele sunt albe dar oricum o sa fac rost de niste jante cms in 5 spite ... mi se pare cel mai frumos model ...(inafara de gotti si cele de la turci care nu stiu de unde le au ? )
|
|
|
03-04-12, 20:17
|
#24
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 164
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Quote:
Originally Posted by Sirius
Ba se duc bucsile. pentru ca atunci cand se monteaza bucsi noi, bratul trebuie strans in pozitia de lucru a bucsei, adik un pic la orizontala, iar cand o cobori, trebuie sa slabesti toate bucsile o pui pe gropa undeva si strangi bucsile la loc in pozitia in care sta dupa coborare.
din arcuri tai din partea care se aseaza pe taler, si nu e obligatoriu sa il aduci inapoi la orizontala.
|
dar dupa taiere amortizoru mai lucreaza cum trebuie ? sau trebuie modificat si acela ?
Sau asta este o problema care nu poate fi evitata "ducerea bucselor" ?
Daca poti sami spui pe scurt tot ce ttrebuie modificat pentru a o cobora ..
Ms anticipat...
|
|
|
03-04-12, 21:41
|
#25
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Quote:
Originally Posted by Bz02Ybm
dar dupa taiere amortizoru mai lucreaza cum trebuie ? sau trebuie modificat si acela ?
Sau asta este o problema care nu poate fi evitata "ducerea bucselor" ?
Daca poti sami spui pe scurt tot ce ttrebuie modificat pentru a o cobora ..
Ms anticipat...
|
ce nu ai inteles, slabesti toate piulitele de la bucsi la brate, dai arcurile jos, tai din arcuri, le montezi la loc, duci masina cu alea slabe pe o groapa, te bagi in groapa si strangi toate piulitele in pozitia finala a masinii.(cand e lasata)
ca sa lucrezi si amortizoru e mai greu, dar cand dai amortizoru jos vezi k sub plasticul ala care acopera/protejeaza tija este un tampon de vreo 7 cm. E, pe ala il tai in jumatate, sa aibe cam 2-3 cm, si il pui asa. ca sa nu bata amortizoru in numa in guma aia, practic, "ii maresti cursa".
succes!
|
|
|
08-04-12, 23:51
|
#26
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 164
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Cum mi-am scos masina dintre troiene asta iarna ....
Si asa le-am facut treaba celor cu deszapezirea ...
|
|
|
09-04-12, 09:15
|
#27
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 53
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
La mine nu a fost chiar asa rau ca este campul si a mai zburat din ea,nu a apucat sa se aseze chiar cum trebuie.
|
|
|
09-04-12, 14:08
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Quote:
Originally Posted by Bz02Ybm
Cum mi-am scos masina dintre troiene asta iarna ....
Si asa le-am facut treaba celor cu deszapezirea ...
|
Eu am patit sa nu imi mai vad garaju ) )...vedeam doar putin partile laterale...Ce ai mai facut pe la masina?
|
|
|
09-04-12, 19:34
|
#29
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 53
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
Quote:
Originally Posted by R.Equinox
Eu am patit sa nu imi mai vad garaju ) )...vedeam doar putin partile laterale...Ce ai mai facut pe la masina?
|
Bun asa! ))))
|
|
|
09-04-12, 19:48
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 641
Member of: [VW]
|
Re: Bz 02 YBM ... My Car !
imi place cum vin cu triple rosii se vede smecher rau
|
|
|
|
|