Da, configuratia noua consta in alt motor, alte frane, alt rollbar, alte unghiuri la roti, va fi un pic latita si va avea si alt aspect la exterior. Astea sunt planurile pentru primavara si anul ce urmeaza.
Iar motorul asta va fi montat cel mai probabil pe Nova de rezerva, in care probabil ca voi baga rollbarul asta si voi face cateva antrenamente pe macadam. Poate chiar si cateva participari la rallycross, in caz de se vor organiza prin apropiere.
Intre timp am mai primit si cateva date exacte despre masina. A fost la proprietarii de care se vorbea la inceput (Uzina, Obrejan, Cladoveanu, etc), dar masina nu a fost conceputa pentru comeptitii, ci doar pentru antrenament. La inceput rollbarul a fost facut fara partea de la haion. Ea a fost conceputa pe urma, pentru o siguranta mai mare. Si nu a fost lovita! Cel putin pana la Cladoveanu, masina nu a fost atinsa deloc. Obrejan a folosit-o ca masina de antrenament la VTM, iar Cladoveanu la raliuri.
Per total sunt multumit de masina, chiar daca n-am avut un an foarte norocos, dar a fost un an in care am mai invatat ceva si speram ca la anul sa fie mai bine.
Am mai primit cateva poze de duminica, de la Gala Campionilor...