25-01-13, 22:17
|
#436
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,587
Member of: [DACIA]
|
Re: B 64 M V P
Opera de arta
|
|
|
25-01-13, 22:37
|
#437
|
Stage 3
Join Date: Dec 2011
Posts: 108
|
Re: B 64 M V P
inca o intrebare. ce culoare are masina. da bine, dar e greu de identificat.
|
|
|
26-01-13, 06:38
|
#438
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 829
|
B 64 M V P
NDL-ule merci mult de apreciere ! ! ! Desigur si tie YNP-ule cu rosiatica ta ! ! ! Culoarea masini este un VERDE CAMELEON METALIZAT, care s-a fabricat la Mioveni intre 2005 - 2009 parca, e o culoare dementiala, atrage privirii, dar foarte pretentioasa, se mordareste repede, se vad zgarieturile si aproape orice "dent" ! ! ! Codul de uzina parca este asta TE51F
|
|
|
01-02-13, 15:38
|
#439
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 829
|
B 64 M V P
New stuff ! ! !
|
|
|
07-02-13, 10:16
|
#440
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 783
Member of: [DACIA] [NoSpeedLimit Romania Club] [2 Roti]
|
Re: B 64 M V P
MVP-ule numai lucruri frumoase aduci la masina asta, tine-o tot asa.
P.S. : mai fa-i si tu o sedinata foto.
|
|
|
08-12-13, 18:47
|
#441
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 829
|
B 64 M V P la M.G.S.
MVP-ul a intrat la o revizie generala : dupa ce am demontat tot interioru l si am antifonat cu vopsea cauciucata antifonica si un strat generos de fonomin, am schimbat toate fluidele (antigel, ulei servo, ulei motor, lichid frana, freon ), ambreiajul si tot ce tinea de partea tehnica, am strans toate piesele care imi mai lipreau ( capota cu bad boy, praguri, bara spate ph2, eleron luneta, difuzor aer bara spate toate de origine ) mi-am luat inima in dinti si am dus-o la MGS pentru un FULL PAINT ! ! !
|
|
|
08-12-13, 22:48
|
#442
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
|
Re: B 64 M V P la M.G.S.
Full paint.. Tare asta. )
Intrebare: Lampa suplimentara de frana, e facuta de dragman de pe loganclub? Ca tot e masina desfacuta la interior imi poti face si mie niste poze lampii aleia, in spate? la lipiturile ledurilor
__________________
1,6 16v japaneese
|
|
|
09-12-13, 01:26
|
#443
|
Stage 3
Join Date: Dec 2011
Posts: 108
|
Re: B 64 M V P
succes ! cat te va costa ?
|
|
|
09-12-13, 01:29
|
#444
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
|
Re: B 64 M V P
Intrebare care nu lipseste de pe acest forum! Cat costa? Cat ai bagat in ea?
O vopsire totala, costa . (punct). Vreti sa stiti cat? Depinde ce service, de materiale, cam de tot. Pe mine m-a costat cam 80mil, o revopsire totala.
(bari noi, + manopera) (logan) (la service dacia)
MVP - ca tot ai masina in service, fa ceva, neaparat cu rugina care incepe pe sub masticul de la usi de jos, unde e orificiu pt scurgerea apei. Pune-i pe aia sa-ti curete, remasticare, vopsire si baga ceara la spray de la IXELL> DaciaShop!!! E pacat ca dupa ce o termini sa iti umfle usa acolo jos rugina. La mine, lafel ca la dsign, ne-a luat-o bine, mi-am curatat-o ...am bagat ceara in ea, e ok, dar usa e compromisa. Va trebui schimbata (si in cazul tau pe viitor)
Si cu pasajele spate, ar trebui pe la primavara sa dai rotile jos si sa inspectezi vizual tot pasajul rotii pe interior + zona unde are bara spate surub (rugineste rau acolo si iti umfla aripa - eu am tras mastic auto pe acolo si pe tot pasajul rotii pana jos la curbura) si pot sa-ti zic ca am gasit mici fisuri in masticul special care il are aplicat din fabrica pt ca acolo sunt doua foi de tabla alipite si tras mastic la imbinari, si pac, ala in timp se fisureaza si iti intra apa. Eu am gasit mici fisuri dastea. Le-am rezolvat. .
Last edited by crazyfornova; 09-12-13 at 01:59.
|
|
|
09-12-13, 12:11
|
#445
|
Stage 3
Join Date: Dec 2011
Posts: 108
|
Re: B 64 M V P
nu inteleg ce te-a deranjat pe tine ca l-am intrebat pe el. am intrebat ca asa aflii de vopsitorii cu preturi convenabile. trebuie sa fii nebun sa dai pe un vopsit 8000 de lei. nu face tot Loganul atata. pentru o masina adevarata cat mai dai, atunci ?!
|
|
|
09-12-13, 12:22
|
#446
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: B 64 M V P
Quote:
Originally Posted by crazyfornova
[...]Pe mine m-a costat cam 80mil, o revopsire totala.
(bari noi, + manopera) (logan) (la service dacia)
[...]
|
Mi se pare exagerat de mult dar dacă ai făcut asta īn Service-ul Reprezentanţei Dacia, este posibil să facă atāt. Cumva asta s-a īntāmplat pe CASCO?
Mi se pare exagerat din partea lor să ceară atāta unei persoane fizice şi un pic nebunie din partea ta să dai atāta cash pentru că vopseaua cred că nu arăta deplorabil.
Quote:
Originally Posted by B997NDL
[...]trebuie sa fii nebun sa dai pe un vopsit 8000 de lei. nu face tot Loganul atata. pentru o masina adevarata cat mai dai, atunci ?!
|
Cred că nu contează pe ce tablă aşterni vopseaua atāta vreme cāt procesul tehnolohic este scump şi vopseaua este de calitate.
Poţi vopsi o Dacia 1300 la preţ de Lamborghini Murcielago. Singura diferenţă va fi aceea că maşina autohtonă este mai micuţă şi va intra ceva mai puţină vopsea.
La partea cu maşina adevărată nu comentez pentru că ai fost romān cu gāndirea asta.
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
|
|
|
09-12-13, 12:41
|
#447
|
Stage 3
Join Date: Dec 2011
Posts: 108
|
Re: B 64 M V P
tocmai fiindca sunt roman cunosc marfa romaneasca. intra pe clubul dedicat modelului in cauza si vezi cate au inceput sa rugineasca dupa 3 luni. singurul avantaj e ca e intretinerea ieftina, dar la fel e si la o bicicleta.
|
|
|
09-12-13, 12:46
|
#448
|
Stage 4
Join Date: Jul 2006
Posts: 242
|
Re: B 64 M V P
Cu lampa/stop frana central nu te poate ajuta cu pozele . Am si eu , iar baza/plasticul pe care sunt lipite ledurile/diodele etc... este lipita de stop . La stop scoate acel plastic rosu . Doar prin gaura unde scoti becul iti poate face o poza , dar cu greu distingi ceva pentru ca spatele este dat cu silicon.
Legat de rugina , eu am avut masina lovita .
Ca si elemente schimbate , capota , aripi , armatura bara fata + cupola roata rezerva .
Capota este toata ruginita sub mastic , la cupola roata de rezerva a aparut in partea dreapta.
Usile sunt din fabrica , nelovite/neatinse/nenimic' , si toate usile sunt ruginite sub bagheta , unde este sudata fata de usa cu "scheletul usii" .
A aparut si pe la usi , exact la partea de mastic (usa stanga spate si dreapta fata , exact la scurgere) . Autorugina este fabricatie 2009 .
Scuze de offtopic Mvp.
Last edited by Geko; 09-12-13 at 12:48.
|
|
|
09-12-13, 15:55
|
#449
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 829
|
B 64 M V P
merci pentru feed back pozitiv.
Cu rugina ce sa zic, si la mine a aparut la usa soferului, in zona scurgerilor : s-a curatat bine, s-a remasticat si e pregatita de vopsit. La pasajele aripilor spate la fel iesise putina rugina in locul unde strangeau suruburile de la vestitele baghete Dacia montate gratis ( sa ne strice noua tabla), si foarte putin la zona de prindere cu surub in aripa a spoilerului spate. In rest este un 2006 iunie foarte reusit la treaba cu rugina, intradevar nu are decat 60 k, si a scapat de drumuri multe prin sare si zapada ! ! !
In legatura cu vopsitul este in grafic, pretul zic eu ok ( undeva intre 3500-4000 ron) in care au fost mai multe operatiuni : terosonat pasaje aripi spate, fata si praguri, montat praguri dacia, eleron luneta, parbriz. cateva mici lucrari de tinichigerie aparute in timp si foarte mult de lucrat la yale, bandouri, antena plafon, grila fata, semnalele aripilor fata, capota cu bad-boy si portbagajul clean care toate au fost eliminate cu fibra si au trebuit aduse la fata ! ! !
Stopul suplimentar da este facut la Dragman si nu prea am ce sa iti arat la zona din spate ca nu prea ai acces ! ! ! Respect ! ! !
|
|
|
|
|