21-03-16, 19:11
|
#961
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
De ce nu ii bagi un set motor de 1.4?
|
Ma mai gandesc
Am uitat sa specific ca vibrochenu la dus in R1.
|
|
|
22-03-16, 01:42
|
#962
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
|
Re: DACIA 1300
Salut!!
Imi poti spune, ce perie este aceasta de pe bormasina? Pt polish aluminiu/compozit?
|
|
|
22-03-16, 03:30
|
#963
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DACIA 1300
Pasla cu pasta de lustruit.
|
|
|
22-03-16, 11:19
|
#964
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
De ce nu ii bagi un set motor de 1.4?
|
Pai difera diametrele de centrare ale camasilor. E cam delicat, trebuie modificat blocul.
|
|
|
22-03-16, 19:09
|
#965
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: DACIA 1300
Cred ca s a referit doar la pistoane. Asta se poate face un pic mai usor, dupa parerea mea. Se alezeaza camasile pana la cota nominala alea usora de 1397.
|
|
|
22-03-16, 19:16
|
#966
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: DACIA 1300
Sa stii ca am mai auzit si eu de faza asta, pistoane de 1.4 in camasi de 1.3 alezate. Insa nu e putin cam periculos? Nu se ia cam mult? De la 73 la 76 sunt 3 mm. Pistoane de 1.6 in camasi de 1.4 am bagat si eu si nu am avut probleme, dar e diferenta doar de 1 mm.
A mai facut cineva asta?
|
|
|
22-03-16, 20:04
|
#967
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by crazyfornova
Salut!!
Imi poti spune, ce perie este aceasta de pe bormasina? Pt polish aluminiu/compozit?
|
sal
Am folosit una din pasla cu o pasta mai abraziva iar alta din carpa pentru finisare. O sa fac poze la cutie daca o mai am.
Pentru a trece la 1.4 de la 73 la 76 nu e nici un risc. Camasa de 1.3 e foarte groasa in carne fata de 1.4 si 1.6. Alezand camasa de 1.3 la 1.4, ajunge la cota cat o camase de 1.4 (testat si masurat de mine)
|
|
|
22-03-16, 21:06
|
#968
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Azi mi-a venit si buza de Golf 1 GTI :d
|
|
|
01-04-16, 00:27
|
#969
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
piese pentru batranica
|
|
|
15-04-16, 23:57
|
#970
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Ceva ce aveam nevoie pentru cuplu , evacuare 4-2-1. Am gasit arcuri supape de Renault de 1.4 gt mai lungi cu un pic. Volanta a fost trimisa la ATIX AMBREAJE pentru modificare, usurare si echilibrare .
Azi mi-a venit si amortizoarele de ARO 10
Last edited by vandam; 16-04-16 at 00:03.
|
|
|
30-04-16, 08:11
|
#971
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
I-a venit randu si Solenzei dupa 7 luni de asteptare
|
|
|
30-04-16, 21:50
|
#972
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 949
Member of: [DACIA] [Oltcit]
|
Re: DACIA 1300
Care e diferenta intre amortizoarele de Aro 10 si cele normale de Dacie? potrivesc la fix sau necesita modificari?
|
|
|
03-05-16, 12:58
|
#973
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by White_Dragon
Care e diferenta intre amortizoarele de Aro 10 si cele normale de Dacie? potrivesc la fix sau necesita modificari?
|
Sunt identice, numa ca cele de aro sunt scurtate la baza de jos. Adica nu mai este nevoie sa mai tai arcuri, si te poti juca cu teuri normale de dacie sau lungi, cele de papuc.
La Solenza am schimbat si evacuare ca sa fie totu nou 😆
|
|
|
09-05-16, 13:55
|
#974
|
Stage 3
Join Date: Nov 2015
Posts: 93
|
Re: DACIA 1300
o masina de nota 9 , daca ai schimba logo-ul de la masca ar fi 10/10 )
dar, fiecare dupa placul lui !
|
|
|
10-05-16, 22:00
|
#975
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by SkyLz
o masina de nota 9 , daca ai schimba logo-ul de la masca ar fi 10/10 )
dar, fiecare dupa placul lui !
|
E buna si asa
Am lustruit si tijele de la culbutoru de au iesit cromate.
O poza cu ceva frumows 😆
|
|
|
|
|