16-10-15, 00:37
|
#916
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by tuner-man
+1 Daca nu ai un batran .................... Mult succes in continuare
|
Ai dreptate si respect pe cei care ma ajuta
|
|
|
16-10-15, 08:52
|
#917
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by vandam
La evacuare mai am saxofonu dar inca nu m-am hotarat sa vad de care ii fac.
|
Saxofonul din poza iti face o evacuare 4-2-1 cu 2-ul foarte lung. Monteaza-ti-l mai repede, masina va avea cuplu mai bun la ture joase. Ala de pe Mecaparts e 4-1, va trage bine in turatie foarte mare, insa la turatii mici iti va lua mult din cuplu. Asta daca esti dispus sa dai 400e pe el si sa nu-ti incapa in compartimentul motor.
|
|
|
19-10-15, 22:53
|
#918
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by Muttley
Saxofonul din poza iti face o evacuare 4-2-1 cu 2-ul foarte lung. Monteaza-ti-l mai repede, masina va avea cuplu mai bun la ture joase. Ala de pe Mecaparts e 4-1, va trage bine in turatie foarte mare, insa la turatii mici iti va lua mult din cuplu. Asta daca esti dispus sa dai 400e pe el si sa nu-ti incapa in compartimentul motor.
|
Nu stiu cum vine facut 4-2-1 si cu 2 lung ca nu ma pricep. Ce stiu ca trebuie 1 cu 4 si 2 cu 3 cum e normal. Aia cu 4 tevi e anulata pentru ca nu incap printre suportu de motor. Motoru meu vede zilnic schimbarea treptelor intre 6000 -7000 rpm. As vrea o evacuare sa ajute motoru pentru un rezultat mai bun, zic eu. Baieti de la " PILOT" din Pitesti mi-au cerut 800 lei sa imi faca o evacuare de la chiuloasa si pana la cutie cum i-au facut si lui nea Doru cu dacia 1300 care participa la ralyu sau alta iar teava sa aibe 40 mm. Acum oi vedea cum va iesi.
O poza furia
|
|
|
20-10-15, 09:28
|
#919
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: DACIA 1300
4-2-1 si 4-1 se refera la arhitectura evacuarii, cum se unesc tevile, cate niveluri de tevi sunt.
4-1 inseamna 4 tevi ce pleaca din chiulasa, si se unesc toate odata.
4-2-1 inseamna 4 tevi ce pleaca din chiulasa, se unesc mai intai in 2, apoi cele 2 intr-una singura.
http://www.redline360.com/garage/4-1...kes-more-power
4-1 e pentru putere, 4-2-1 e pentru cuplu, solutia de compromis.
Tevile ar trebui sa fie in progresie, subtiri la 4, medii la 2, groase la 1.
40 mi se pare mult pentru chiulasa, gaurile de acolo au in jur de 32/28 din amintiri. Dar e treaba de preferinte, daca tu vrei doar 7000rpm, atunci mai gros cu 4-1 e mai potrivit.
Sunt foarte multe de studiat, spor!
|
|
|
22-10-15, 00:12
|
#920
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by Muttley
4-2-1 si 4-1 se refera la arhitectura evacuarii, cum se unesc tevile, cate niveluri de tevi sunt.
4-1 inseamna 4 tevi ce pleaca din chiulasa, si se unesc toate odata.
4-2-1 inseamna 4 tevi ce pleaca din chiulasa, se unesc mai intai in 2, apoi cele 2 intr-una singura.
http://www.redline360.com/garage/4-1...kes-more-power
4-1 e pentru putere, 4-2-1 e pentru cuplu, solutia de compromis.
Tevile ar trebui sa fie in progresie, subtiri la 4, medii la 2, groase la 1.
40 mi se pare mult pentru chiulasa, gaurile de acolo au in jur de 32/28 din amintiri. Dar e treaba de preferinte, daca tu vrei doar 7000rpm, atunci mai gros cu 4-1 e mai potrivit.
Sunt foarte multe de studiat, spor!
|
Acum am inteles. Eu am crezut ca te referi ca teava sa se uneasca (4 cu 2) ceea ce nu era bine. Acum o sa vad ce ma sfatuiesc specialisti in asa ceva, ar fi bine sa fac cum ai zis u, adica 4-2-1 care ar fi cea mai buna varianta.
Gata si cu fan controlleru pe al doilea ventilator
Last edited by vandam; 22-10-15 at 00:14.
|
|
|
23-10-15, 21:50
|
#921
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
O poza ca doamnele
|
|
|
25-10-15, 23:12
|
#922
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Cateva poze cu masinuta si cu cateva piese primite moca
Ce ziceti, ii sta bine la ceasul ala acolo?
|
|
|
26-10-15, 09:31
|
#923
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: DACIA 1300
Nu prea vine bine ceasul ala.
In afara de bord, ai si aeroterma si cu tubulatura?
Ma gandesc ca te ajuta la dezaburire. Daca tot ai optat pentru CN4,
este pacat sa nu profiti si ventilatia mult imbunatatita.
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
|
|
|
26-10-15, 09:57
|
#924
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 429
|
Re: DACIA 1300
Si tie iti ating jantele astea ELBA de pasajele din spate?
|
|
|
26-10-15, 19:42
|
#925
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by andi_cimpean
Nu prea vine bine ceasul ala.
In afara de bord, ai si aeroterma si cu tubulatura?
Ma gandesc ca te ajuta la dezaburire. Daca tot ai optat pentru CN4,
este pacat sa nu profiti si ventilatia mult imbunatatita.
|
Are si aeroterma..
|
|
|
27-10-15, 00:22
|
#926
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by andi_cimpean
Nu prea vine bine ceasul ala.
In afara de bord, ai si aeroterma si cu tubulatura?
Ma gandesc ca te ajuta la dezaburire. Daca tot ai optat pentru CN4,
este pacat sa nu profiti si ventilatia mult imbunatatita.
|
Nu. Eu cand am montat bordu nu am facut nici o modificare la caroserie inafar de tunelu pentru timonerie. Acolo unde vine ceasul e gol. Trebuia sa tai tabla unde vine robinetu de la calorifer asa ca i-am pus un dop.
Quote:
Originally Posted by 3-DB4421
Si tie iti ating jantele astea ELBA de pasajele din spate?
|
Da. Gandestete ca am cauciucuri 155/80 pe spate si imi atinge. Daca imi pun cauciucuri mai late, trebuie sa modific.
Quote:
Originally Posted by R.Equinox
Are si aeroterma..
|
|
|
|
27-10-15, 08:39
|
#927
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 429
|
Re: DACIA 1300
Si mie imi atingea cu cauciucuri 165/70/13 si pana cand nu am batut buza si pana nu am roluit aripile nu am scapaf de atins.Oricum daca pun greutate mai mare pe ea tot imi mai atinge un pic.
__________________
Club Dacia Targoviste Member
Un 1310 lasat,ruginit si nespalat.
Dacia 1310 8v 1985
Delta 1310 8v 1988
|
|
|
02-11-15, 00:24
|
#928
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Quote:
Originally Posted by 3-DB4421
Si mie imi atingea cu cauciucuri 165/70/13 si pana cand nu am batut buza si pana nu am roluit aripile nu am scapaf de atins.Oricum daca pun greutate mai mare pe ea tot imi mai atinge un pic.
|
Mie imi ating cu 155/80 si nu mai zic daca imi pun 165/70,175/50 sau 180/55.
O poza cu jucariile
|
|
|
29-11-15, 22:05
|
#929
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Ieri am schimbat cutia facuta pentru raly cu una de papuc cu codu 365 - 13 deoarece mi-a cedat grupu ( mi sa spart un satelit). A fost un pic de munca (aproximativ 13 ore) Cutia pe care am luato a fost model nou gen cum e aia de renault cu suruburi cu cap de Euri si cu capacul a 5 simplu nu cum sunt unele cu flansa aia de fier pe care se pot monta cei doi suporti de cutie. Ca sa pot monta capacul de la a 5 cu flansa aia de fier a trebuie sa iau de pe cealalta toate furcile pentru ca nu se potriveste capacul. Inafar de ce i-am facut i-am pus si pinioane de treapta a 5 de 0,76.
Rapoartele cutie sunt astfel:
8x33
1. 3,81
2. 2,23
3. 1,47
4. 1,03
5. 0,76
Azi a fost o zi perfecta pentru Daciotii
Last edited by vandam; 29-11-15 at 22:08.
|
|
|
03-12-15, 23:32
|
#930
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: DACIA 1300
Cateva piese frantuzesti
|
|
|
|
|