Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 16-10-15, 00:37   #916
vandam

Stage 5
 
vandam's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
Default Re: DACIA 1300

Quote:
Originally Posted by tuner-man View Post
+1 Daca nu ai un batran .................... Mult succes in continuare
Ai dreptate si respect pe cei care ma ajuta
Attached Files
File Type: avi 20151015_183953.avi (68.55 MB, 47 views)
vandam is offline   Reply With Quote
Old 16-10-15, 08:52   #917
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: DACIA 1300

Quote:
Originally Posted by vandam View Post
La evacuare mai am saxofonu dar inca nu m-am hotarat sa vad de care ii fac.
Saxofonul din poza iti face o evacuare 4-2-1 cu 2-ul foarte lung. Monteaza-ti-l mai repede, masina va avea cuplu mai bun la ture joase. Ala de pe Mecaparts e 4-1, va trage bine in turatie foarte mare, insa la turatii mici iti va lua mult din cuplu. Asta daca esti dispus sa dai 400e pe el si sa nu-ti incapa in compartimentul motor.
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 19-10-15, 22:53   #918
vandam

Stage 5
 
vandam's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
Default Re: DACIA 1300

Quote:
Originally Posted by Muttley View Post
Saxofonul din poza iti face o evacuare 4-2-1 cu 2-ul foarte lung. Monteaza-ti-l mai repede, masina va avea cuplu mai bun la ture joase. Ala de pe Mecaparts e 4-1, va trage bine in turatie foarte mare, insa la turatii mici iti va lua mult din cuplu. Asta daca esti dispus sa dai 400e pe el si sa nu-ti incapa in compartimentul motor.
Nu stiu cum vine facut 4-2-1 si cu 2 lung ca nu ma pricep. Ce stiu ca trebuie 1 cu 4 si 2 cu 3 cum e normal. Aia cu 4 tevi e anulata pentru ca nu incap printre suportu de motor. Motoru meu vede zilnic schimbarea treptelor intre 6000 -7000 rpm. As vrea o evacuare sa ajute motoru pentru un rezultat mai bun, zic eu. Baieti de la " PILOT" din Pitesti mi-au cerut 800 lei sa imi faca o evacuare de la chiuloasa si pana la cutie cum i-au facut si lui nea Doru cu dacia 1300 care participa la ralyu sau alta iar teava sa aibe 40 mm. Acum oi vedea cum va iesi.

O poza furia
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	33955707_1_1000x700_galerie-evacuare-alfa-romeo-156-147-166-18-16v-twin-spark-bucuresti.jpg
Views:	117
Size:	56.0 KB
ID:	3125167   Click image for larger version

Name:	20151018_195529.jpg
Views:	178
Size:	3.72 MB
ID:	3125168  
__________________
DACIA 1300 GTS https://forum.4tuning.ro/109-masina-m...ia-1300-a.html

vandam is offline   Reply With Quote
Old 20-10-15, 09:28   #919
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: DACIA 1300

4-2-1 si 4-1 se refera la arhitectura evacuarii, cum se unesc tevile, cate niveluri de tevi sunt.

4-1 inseamna 4 tevi ce pleaca din chiulasa, si se unesc toate odata.

4-2-1 inseamna 4 tevi ce pleaca din chiulasa, se unesc mai intai in 2, apoi cele 2 intr-una singura.

http://www.redline360.com/garage/4-1...kes-more-power

4-1 e pentru putere, 4-2-1 e pentru cuplu, solutia de compromis.

Tevile ar trebui sa fie in progresie, subtiri la 4, medii la 2, groase la 1.

40 mi se pare mult pentru chiulasa, gaurile de acolo au in jur de 32/28 din amintiri. Dar e treaba de preferinte, daca tu vrei doar 7000rpm, atunci mai gros cu 4-1 e mai potrivit.

Sunt foarte multe de studiat, spor!
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 22-10-15, 00:12   #920
vandam

Stage 5
 
vandam's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
Default Re: DACIA 1300

Quote:
Originally Posted by Muttley View Post
4-2-1 si 4-1 se refera la arhitectura evacuarii, cum se unesc tevile, cate niveluri de tevi sunt.

4-1 inseamna 4 tevi ce pleaca din chiulasa, si se unesc toate odata.

4-2-1 inseamna 4 tevi ce pleaca din chiulasa, se unesc mai intai in 2, apoi cele 2 intr-una singura.

http://www.redline360.com/garage/4-1...kes-more-power

4-1 e pentru putere, 4-2-1 e pentru cuplu, solutia de compromis.

Tevile ar trebui sa fie in progresie, subtiri la 4, medii la 2, groase la 1.

40 mi se pare mult pentru chiulasa, gaurile de acolo au in jur de 32/28 din amintiri. Dar e treaba de preferinte, daca tu vrei doar 7000rpm, atunci mai gros cu 4-1 e mai potrivit.

Sunt foarte multe de studiat, spor!
Acum am inteles. Eu am crezut ca te referi ca teava sa se uneasca (4 cu 2) ceea ce nu era bine. Acum o sa vad ce ma sfatuiesc specialisti in asa ceva, ar fi bine sa fac cum ai zis u, adica 4-2-1 care ar fi cea mai buna varianta.

Gata si cu fan controlleru pe al doilea ventilator
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20151018_124948.jpg
Views:	44
Size:	3.24 MB
ID:	3125752   Click image for larger version

Name:	20151018_124836.jpg
Views:	98
Size:	3.16 MB
ID:	3125753   Click image for larger version

Name:	20151018_124902.jpg
Views:	146
Size:	3.91 MB
ID:	3125754  

Click image for larger version

Name:	20151021_175052.jpg
Views:	240
Size:	3.28 MB
ID:	3125755  

Last edited by vandam; 22-10-15 at 00:14.
vandam is offline   Reply With Quote
Old 23-10-15, 21:50   #921
vandam

Stage 5
 
vandam's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
Default Re: DACIA 1300

O poza ca doamnele
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20150926_081118.jpg
Views:	202
Size:	4.64 MB
ID:	3125963  
vandam is offline   Reply With Quote
Old 25-10-15, 23:12   #922
vandam

Stage 5
 
vandam's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
Default Re: DACIA 1300

Cateva poze cu masinuta si cu cateva piese primite moca
Ce ziceti, ii sta bine la ceasul ala acolo?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20150920_092133.jpg
Views:	133
Size:	2.42 MB
ID:	3126378   Click image for larger version

Name:	20150919_154842.jpg
Views:	113
Size:	4.96 MB
ID:	3126379   Click image for larger version

Name:	20151025_121251.jpg
Views:	52
Size:	5.41 MB
ID:	3126380  

Click image for larger version

Name:	20151025_164216.jpg
Views:	61
Size:	4.09 MB
ID:	3126381   Click image for larger version

Name:	20151025_164225.jpg
Views:	31
Size:	3.89 MB
ID:	3126382   Click image for larger version

Name:	20151025_164239.jpg
Views:	24
Size:	4.58 MB
ID:	3126383  

Click image for larger version

Name:	20151025_164244.jpg
Views:	31
Size:	5.19 MB
ID:	3126384   Click image for larger version

Name:	20151025_164250.jpg
Views:	24
Size:	2.24 MB
ID:	3126385   Click image for larger version

Name:	20151025_164257.jpg
Views:	47
Size:	5.09 MB
ID:	3126386  

Click image for larger version

Name:	20151025_164525.jpg
Views:	33
Size:	2.71 MB
ID:	3126387   Click image for larger version

Name:	20151025_172131.jpg
Views:	156
Size:	3.24 MB
ID:	3126388  
vandam is offline   Reply With Quote
Old 26-10-15, 09:31   #923
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: DACIA 1300

Nu prea vine bine ceasul ala.
In afara de bord, ai si aeroterma si cu tubulatura?
Ma gandesc ca te ajuta la dezaburire. Daca tot ai optat pentru CN4,
este pacat sa nu profiti si ventilatia mult imbunatatita.
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 26-10-15, 09:57   #924
3-DB4421

Stage 5
 
3-DB4421's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 429
Default Re: DACIA 1300

Si tie iti ating jantele astea ELBA de pasajele din spate?
3-DB4421 is offline   Reply With Quote
Old 26-10-15, 19:42   #925
R.Equinox

Stage 5
 
R.Equinox's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: DACIA 1300

Quote:
Originally Posted by andi_cimpean View Post
Nu prea vine bine ceasul ala.
In afara de bord, ai si aeroterma si cu tubulatura?
Ma gandesc ca te ajuta la dezaburire. Daca tot ai optat pentru CN4,
este pacat sa nu profiti si ventilatia mult imbunatatita.
Are si aeroterma..
R.Equinox is offline   Reply With Quote
Old 27-10-15, 00:22   #926
vandam

Stage 5
 
vandam's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
Default Re: DACIA 1300

Quote:
Originally Posted by andi_cimpean View Post
Nu prea vine bine ceasul ala.
In afara de bord, ai si aeroterma si cu tubulatura?
Ma gandesc ca te ajuta la dezaburire. Daca tot ai optat pentru CN4,
este pacat sa nu profiti si ventilatia mult imbunatatita.
Nu. Eu cand am montat bordu nu am facut nici o modificare la caroserie inafar de tunelu pentru timonerie. Acolo unde vine ceasul e gol. Trebuia sa tai tabla unde vine robinetu de la calorifer asa ca i-am pus un dop.

Quote:
Originally Posted by 3-DB4421 View Post
Si tie iti ating jantele astea ELBA de pasajele din spate?
Da. Gandestete ca am cauciucuri 155/80 pe spate si imi atinge. Daca imi pun cauciucuri mai late, trebuie sa modific.

Quote:
Originally Posted by R.Equinox View Post
Are si aeroterma..
vandam is offline   Reply With Quote
Old 27-10-15, 08:39   #927
3-DB4421

Stage 5
 
3-DB4421's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 429
Default Re: DACIA 1300

Si mie imi atingea cu cauciucuri 165/70/13 si pana cand nu am batut buza si pana nu am roluit aripile nu am scapaf de atins.Oricum daca pun greutate mai mare pe ea tot imi mai atinge un pic.
__________________
Club Dacia Targoviste Member
Un 1310 lasat,ruginit si nespalat.
Dacia 1310 8v 1985
Delta 1310 8v 1988

3-DB4421 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-15, 00:24   #928
vandam

Stage 5
 
vandam's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
Default Re: DACIA 1300

Quote:
Originally Posted by 3-DB4421 View Post
Si mie imi atingea cu cauciucuri 165/70/13 si pana cand nu am batut buza si pana nu am roluit aripile nu am scapaf de atins.Oricum daca pun greutate mai mare pe ea tot imi mai atinge un pic.
Mie imi ating cu 155/80 si nu mai zic daca imi pun 165/70,175/50 sau 180/55.

O poza cu jucariile
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20151031_141212.jpg
Views:	164
Size:	5.41 MB
ID:	3127342  
vandam is offline   Reply With Quote
Old 29-11-15, 22:05   #929
vandam

Stage 5
 
vandam's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
Default Re: DACIA 1300

Ieri am schimbat cutia facuta pentru raly cu una de papuc cu codu 365 - 13 deoarece mi-a cedat grupu ( mi sa spart un satelit). A fost un pic de munca (aproximativ 13 ore) Cutia pe care am luato a fost model nou gen cum e aia de renault cu suruburi cu cap de Euri si cu capacul a 5 simplu nu cum sunt unele cu flansa aia de fier pe care se pot monta cei doi suporti de cutie. Ca sa pot monta capacul de la a 5 cu flansa aia de fier a trebuie sa iau de pe cealalta toate furcile pentru ca nu se potriveste capacul. Inafar de ce i-am facut i-am pus si pinioane de treapta a 5 de 0,76.
Rapoartele cutie sunt astfel:
8x33
1. 3,81
2. 2,23
3. 1,47
4. 1,03
5. 0,76

Azi a fost o zi perfecta pentru Daciotii
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20151128_142735.jpg
Views:	107
Size:	4.73 MB
ID:	3131394   Click image for larger version

Name:	20151128_142743.jpg
Views:	50
Size:	4.08 MB
ID:	3131395   Click image for larger version

Name:	20151128_170112.jpg
Views:	61
Size:	4.33 MB
ID:	3131396  

Click image for larger version

Name:	20151128_170118.jpg
Views:	38
Size:	4.34 MB
ID:	3131397   Click image for larger version

Name:	20151128_170126.jpg
Views:	38
Size:	4.92 MB
ID:	3131398   Click image for larger version

Name:	20151129_142543.jpg
Views:	106
Size:	6.62 MB
ID:	3131399  

Click image for larger version

Name:	20151129_142602.jpg
Views:	102
Size:	5.80 MB
ID:	3131400  

Last edited by vandam; 29-11-15 at 22:08.
vandam is offline   Reply With Quote
Old 03-12-15, 23:32   #930
vandam

Stage 5
 
vandam's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
Default Re: DACIA 1300

Cateva piese frantuzesti
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20151203_165334.jpg
Views:	43
Size:	4.13 MB
ID:	3131986   Click image for larger version

Name:	20151203_183454.jpg
Views:	40
Size:	2.28 MB
ID:	3131987   Click image for larger version

Name:	20151203_183616.jpg
Views:	47
Size:	2.80 MB
ID:	3131988  

Click image for larger version

Name:	20151203_183621.jpg
Views:	62
Size:	6.57 MB
ID:	3131989   Click image for larger version

Name:	20151203_183520.jpg
Views:	67
Size:	3.24 MB
ID:	3131990  
vandam is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -