salut
asta e primul meu post deci sa nu ma injurati daca nu intra toate pozele
masina:
dacia 1310, printre ultimele modele pe carburator (99)
in prezent motorul nu are nimic special
doar toba borla, filtru aer scos, bujii ngk si radiator de ulei
garda la sol e putin micsorata din arcuri
mai am un motor tot de dacie 1.4l in preparare(axa, carb dublu si diverse usurari)
sper sa va placa
interesanta ideea de a o lasa fara bara pe spate.
si mai interesant ar fi sa astupi acele 2 gauri din spate si din partile laterale, si sa modifici partea de jos, sa nu se vada acele gauri mici
Vad ca ai dat jos bandourile. Ca sa dai jos acele bucati negre ramase, inmoaie o carpa in diluant, si inmoaie bine acele bucati negre. Se vor lua incet cu acea carpa cu tot.
ideear ar fi sa scapi de punctele de zgarietura, rugina...
aceeasi intrebare...ce e cu pistonul ala pe post de oglinda?
pistonul de la oglinda este in loc de maimutoi sau margelute
da, rol estetic
iar ca sa astup toate gaurele vorbim vopsirea partii spate si nu am nici chef nici bani de asa ceva
la urmele bandourilor am incercat cu benzina, diluant, acetona si alte produse de bucatarie si intr o ora am curatat cam 15 cm. dar nu le las asa
la motor am umblat acum vreo 2 luni
am pus o axa folosita de un fost pilot
am muncit vreo doua zile pt ca imi indoia tijele de la culbutori
tragea foarte bine intre 4-8000rtm
din pacate am dat axa jos
pe linga ca scotea un zgomot de motocicleta turata la blana au inceput sa cedeze tampoanele de motor iar uleiul cred ca fierbea pt ca atunci cand o opream il auzeam scurgandu-se in baie precum apa
atunci am pus radiatorul de ulei
in putin timp am luat un motor de la un prieten pe care il tinea de rezerva
si o sa-l fac pe acela usor usor
ce imi lipseste momentan este volanta+ambreiaj
..... si timpul necesar pt asa ceva
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
Re: berlina 1310
axa nu avea cum sa mearga bine cu carburatorul ala, si cu raport de comprimare mic. Dadea benzina inapoi in admisie mai mult ca sigur. Trebuiesc orizontale. De ce volanta ai nevoie? posibil sa am ceva piese ramase pe acasa.
mercy bigu
robert, sa sti ca nu dadea benzina pe admisie
insa ce imi lipsea era aerul. pe la 7000rpm se simtea nevoia
"batranul" de la care am luat axa mergea cu un weber dublu
l-am luat si pe acela dar imi trebuie si galerie pt el
mi-a mai dat si un carb de camion in caz ca am prea multa benzina
volanta necesara este de 1.4, problema o sa fie la ambreiaj, deoarece am si o cutie de vit. de 1300, in 4 trepte, de prin '80. culmea ca e buna.
acolo nu stiu daca o sa incapa o placa de pres. mare
stiu ca tu ai avut acum cativa ani motorul aspirat cu axa si carburatoare
intrebare: face fata un ambreiaj stock? pt ca din cate stiu eu ajungi pe la 90-100 cp.