10-09-11, 20:31
|
#481
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Salutare dragi colegi, in cursul zilei de azi VNF a fost updatat cu cativa caluti, carburator de oltcit 1.3 , CARFIL cu galeria imprumutata de la (!8Y_M ( Mihai RMU) Si pot spune ca trage al dracului de bine, dar consuma 16% si trebuie reglat pe banc, ca scoate si putin fum negru(benzina ne arsa) Cand se deschide a doua camera nu dureaza 10 secunde sa ajunga acul indicator de la 40 la 120 km/h cu treapta 3 Si trebuie sa imi cumpar cablu de acceleratie de papuc, si sa vedem ce si cum, de dat jos nu il mai dau pana il reglez... In rest benzina sa fie ca restul ne descurcam. Si cateva poze, la lucrare m-a asistat si fratele meu care nu puteam face nimic fara el Si astept sugestii la ce sa fac cu filtrul de aer, ca "laba de urs" vine invers si nu am cum sa pun.
__________________
Bmw e34 525 TDS - P 2885 BB
My First Car: Dacia 1310 L DB 07 VNF back in business !
New Project Dacia 1310 AG-83-WRC
|
|
|
10-09-11, 21:00
|
#482
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 864
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Quote:
Originally Posted by Cosmin-SNR
Salutare dragi colegi, in cursul zilei de azi VNF a fost updatat cu cativa caluti, carburator de oltcit 1.3 , CARFIL cu galeria imprumutata de la (!8Y_M ( Mihai RMU) Si pot spune ca trage al dracului de bine, dar consuma 16% si trebuie reglat pe banc, ca scoate si putin fum negru(benzina ne arsa) Cand se deschide a doua camera nu dureaza 10 secunde sa ajunga acul indicator de la 40 la 120 km/h cu treapta 3 Si trebuie sa imi cumpar cablu de acceleratie de papuc, si sa vedem ce si cum, de dat jos nu il mai dau pana il reglez... In rest benzina sa fie ca restul ne descurcam. Si cateva poze, la lucrare m-a asistat si fratele meu care nu puteam face nimic fara el Si astept sugestii la ce sa fac cu filtrul de aer, ca "laba de urs" vine invers si nu am cum sa pun.
|
bravo....hai fa un video...bafta...
|
|
|
10-09-11, 21:51
|
#483
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Cosminele ziceam si eu cami pun la fel dar cand auzi de 16 mai bine raman pe 9-10 , regleazal cum trebuie si peurma fai consumu
|
|
|
10-09-11, 21:52
|
#484
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Quote:
Originally Posted by Cosmin-SNR
Salutare dragi colegi, in cursul zilei de azi VNF a fost updatat cu cativa caluti, carburator de oltcit 1.3 , CARFIL cu galeria imprumutata de la (!8Y_M ( Mihai RMU) Si pot spune ca trage al dracului de bine, dar consuma 16% si trebuie reglat pe banc, ca scoate si putin fum negru(benzina ne arsa) Cand se deschide a doua camera nu dureaza 10 secunde sa ajunga acul indicator de la 40 la 120 km/h cu treapta 3 Si trebuie sa imi cumpar cablu de acceleratie de papuc, si sa vedem ce si cum, de dat jos nu il mai dau pana il reglez... In rest benzina sa fie ca restul ne descurcam. Si cateva poze, la lucrare m-a asistat si fratele meu care nu puteam face nimic fara el Si astept sugestii la ce sa fac cu filtrul de aer, ca "laba de urs" vine invers si nu am cum sa pun.
|
Cauta sa cumperi laba de urs de nova
Cel de oltcit reglat cum trebuie nu stiu cum e la consum dar daca puneai unul de nova bine reglat erai mai multumit cu el la consum decat cu carfilu,si vb din propria experienta.
__________________
REN-u' !
Last edited by BlueAngel; 10-09-11 at 21:54.
|
|
|
11-09-11, 14:36
|
#485
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Quote:
Originally Posted by BlueAngel
Cauta sa cumperi laba de urs de nova
Cel de oltcit reglat cum trebuie nu stiu cum e la consum dar daca puneai unul de nova bine reglat erai mai multumit cu el la consum decat cu carfilu,si vb din propria experienta.
|
niciodata
Quote:
Originally Posted by Cosmin-SNR
..., dar consuma 16% si trebuie reglat pe banc, ca scoate si putin fum negru(benzina ne arsa) Cand se deschide a doua camera nu dureaza 10 secunde sa ajunga acul indicator de la 40 la 120 km/h cu treapta 3 ...pun.
|
consuma 16% pt ca:
1 nu are aer deci cum ar veni merge doar pe benzina
2 nu ai aprinderea buna pt ca ai bujii de ***
3 nush ce consum vrei sa ai tu la 120 cu a 3-a
si ca tot veni vorba 120 in a 3-a prinzi si cu monocorpu ca doar ai schimbat carburatoru nu cutia de viteze probabil ca acu o sa prinzi si tu 160 daca bate vantu puternic din spate
|
|
|
16-09-11, 15:51
|
#486
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Quote:
Originally Posted by Old_boy
niciodata
consuma 16% pt ca:
1 nu are aer deci cum ar veni merge doar pe benzina
2 nu ai aprinderea buna pt ca ai bujii de ***
3 nush ce consum vrei sa ai tu la 120 cu a 3-a
si ca tot veni vorba 120 in a 3-a prinzi si cu monocorpu ca doar ai schimbat carburatoru nu cutia de viteze probabil ca acu o sa prinzi si tu 160 daca bate vantu puternic din spate
|
Era o metafora cu "Consuma 16%" Nu consuma chiar asa de mult, saptamana viitoare ma duc cu el la carbotest sa mi-l regleze pe banc, am sunat acolo si o sa ma duc cu el... Voi schimba si bujiile, si sa vad ce improvizatie ii fac la filtrul de aer..
|
|
|
17-09-11, 19:49
|
#487
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 734
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Quote:
Originally Posted by Cosmin-SNR
Salutare dragi colegi de forum! Am revenit din nou cu noutati,de aceasta data cu alta masina. Aceasta masina fiind DACIA 1310 L din 1998(a-ti vazut-o pe topicul "O Dacie La A Doua Tinerte DB 04 SNR SNR-ica) Masina a fost masina de patron, au fost 14 masini la fel ca aceasta...masina la prima vedere a fost grozava...Dar sub acele "haine" ale masinii se afla numai rugina... Asadar, ne-am hotarat sa o restauram cap-coada, masina a avut tinichigerie facuta ca la carte...aranjata din bara-n bara facuta tinichigerie, vopsitorie, antifonare 2 straturi interior, exterior, insonorizare compartiment motor, schimbat aripa stanga fata nu stiu sigur de ce este(connex sau uzina) vopseaua este un gen albastru jandarm, de cand ne-am apucat de ea am facut urmatoarele: Frane spate-fata, bucsaraie, pivoti, bucsi bascula, bucsi tiranti, capete bara, discuri frana schimbate, etrieri noi(numai cel din dreapta) racoarde frana, placute frana si cam atat la partea directie-frane. Am ajuns la partea motor-cutie La motor si cutie s-au facut urmatoarele: Cumparat cuzineti biela, cuzineti palier, semilune, semering distribuite semering palier am curatat camasile si pistoanele si ne pregateam sa le montam...cand da-m peste o mica mare foarte mare problema! ajunse-sem la pistonul nr. 3 si el avea o problema...era fusta pistonului sparta...din pacate nu s-a ma putut face nimic...in scurt timp de la zari-rea problemei am cumparat un set motor de 1.6 care era aproape nou nout nici nu se luase vopseaua neagra de pe pistoane, i-am luat la curatat si spalat si am zarit la camasa nr.3 fusta putin ciupita, am controlat si pistoanele si aveau joc la bolturi, deci? Set bun de nimc...pana la urma am cumparat set motor 1.4 pe cupru(la garniturile de camasi ma refer, sti-ti despre ce e vorba) si am terminat treaba cu fiarele vechi motorul acum este incheiat vopsit curatat aranjat doar sa il urcam sus pe masina in curand poze recente foarte recente cu masina
|
asta e adevarata pasiune ...felicitari!meriti toate aprecierile!
|
|
|
27-09-11, 14:20
|
#488
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Quote:
Originally Posted by egroeg
asta e adevarata pasiune ...felicitari!meriti toate aprecierile!
|
Multumesc mult !
Si am mai facut si eu una alta... pentru masina, la ea nu am facut nimic, doar am trecut iarasi la monocorp M-am invatat cu dublucorp si acum de abia tragi de ea M-am apucat de jantele canada 5.5 j, le-am curatat, le-am dat spritz chit si urmeaza sa le vopsesc ALB NOVA. Mi-am achizitionat cablu de acceleratie de papuc, laba de urs de papuc, si acum astept sa imi cumpar galeria personala, sa il pot pune pe masina sa ma duc cu ea la reglat S-ar putea sa pun unul de papuc/nova, la asta de oltcit nu stiu cum voi face cu sistemul de acceleratie, pentru ca diferit rau de ala de dacie...
Si cateva pozici
In pozele cu canadele, am dat de proba cu un spray alb gri sa vad cum ar arata, si arata destul de ok dar tot mai bine ies la pistol
|
|
|
27-09-11, 15:20
|
#489
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
deci imi dai mie snr-ul
|
|
|
27-09-11, 23:47
|
#490
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Cosminelu nuti recomand carb de nova....
|
|
|
28-09-11, 08:11
|
#491
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 317
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Carburatorul de nova e o porcarie...il reglezi si se deregleaza cand iti e lumea mai draga.
Mai bine strangi niste bani si iei o galerie de ts sau o modifici pe cea din poze,apoi cumperi un weber dublu corp...ala chiar n-are moarte.
Alta alternativa ar fi un carburator de Lada.
Succes!
|
|
|
28-09-11, 13:35
|
#492
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Quote:
Originally Posted by Old_boy
deci imi dai mie snr-ul
|
Te-ai lovit la cap? Niciodata nu se v-a intampla asta
Quote:
Originally Posted by DJBOSS
Cosminelu nuti recomand carb de nova....
|
Oricum nu il puneam... pentru ca m-am apucat de modificat sistemul de acceleratie la ala de oltcit, si cu ala moare masina, si daca il reglez de 10 ori... nu il mai schimb, si daca e sa vreau weber sau de lada, ii dau foarte simplu niste gauri, filet si pun carburator, eventual daca merge sa il pun iarasi la loc cu gaurile alea pe ala de oltcit mai bine
Quote:
Originally Posted by Snoopz
Carburatorul de nova e o porcarie...il reglezi si se deregleaza cand iti e lumea mai draga.
Mai bine strangi niste bani si iei o galerie de ts sau o modifici pe cea din poze,apoi cumperi un weber dublu corp...ala chiar n-are moarte.
Alta alternativa ar fi un carburator de Lada.
Succes!
|
Cum am spus si mai sus, nu il pun pe asta de nova/papuc...
|
|
|
28-09-11, 22:41
|
#493
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,604
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Quote:
Originally Posted by Snoopz
Carburatorul de nova e o porcarie...il reglezi si se deregleaza cand iti e lumea mai draga.
Mai bine strangi niste bani si iei o galerie de ts sau o modifici pe cea din poze,apoi cumperi un weber dublu corp...ala chiar n-are moarte.
Alta alternativa ar fi un carburator de Lada.
Succes!
|
Esti sigur??Ai incercat tu cu carb de nova si asa a fost??Uite eu am carb de nova si imi merge masina bine merci...nu are nici pe dracu...trage bine si consuma chiar decent....chiar pe prima camera daca merg imi consuma mai putin decat cel mono....carbul a fost reglat de mine dupa o metoda gasita pe forumul vecin si a dat rezultate atat la consum cat si la felul in care trage masina....
|
|
|
30-09-11, 15:41
|
#494
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
Fara off topic !
|
|
|
02-10-11, 15:33
|
#495
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 L B-79-EXP - DB-07-VNF
In ciuda faptului ca nu am mai postat nimic, momentan fac provizii, sa pun dublucorpul pe masina, si sa ramana pe ea, trebuie sa imi vina galeria mea, mi-am cumparat... si sa le montez, imi fac programare la CARBOTEST si gata, mai am jantele de vopsit, pun antigelul, o izolez fonic si o pregatesc de iarna
Si pe langa asta, am dat dunga aia gri jos, ca tot ziceau colegii ca arata urat, si le dau dreptate acum arata super. Si poze cu stickerele, si m-am mai jucat cu plasticaraia de la interior cu putin carbon 3D Era prea multa monotonie la interiorul meu
|
|
|
|
|