Salutare dragi colegi de forum! Am revenit din nou cu noutati,de aceasta data cu alta masina. Aceasta masina fiind DACIA 1310 L din 1998(a-ti vazut-o pe topicul "O Dacie La A Doua Tinerte DB 04 SNR SNR-ica) Masina a fost masina de patron, au fost 14 masini la fel ca aceasta...masina la prima vedere a fost grozava...Dar sub acele "haine" ale masinii se afla numai rugina...
Asadar, ne-am hotarat sa o restauram cap-coada, masina a avut tinichigerie facuta ca la carte...aranjata din bara-n bara facuta tinichigerie, vopsitorie, antifonare 2 straturi interior, exterior, insonorizare compartiment motor, schimbat aripa stanga fata nu stiu sigur de ce este(connex sau uzina) vopseaua este un gen albastru jandarm, de cand ne-am apucat de ea am facut urmatoarele: Frane spate-fata, bucsaraie, pivoti, bucsi bascula, bucsi tiranti, capete bara, discuri frana schimbate, etrieri noi(numai cel din dreapta) racoarde frana, placute frana si cam atat la partea directie-frane. Am ajuns la partea motor-cutie
La motor si cutie s-au facut urmatoarele: Cumparat cuzineti biela, cuzineti palier, semilune, semering distribuite semering palier am curatat camasile si pistoanele si ne pregateam sa le montam...cand da-m peste o mica mare foarte mare problema!
ajunse-sem la pistonul nr. 3 si el avea o problema...era fusta pistonului sparta...din pacate nu s-a ma putut face nimic...in scurt timp de la zari-rea problemei am cumparat un set motor de 1.6 care era aproape nou nout nici nu se luase vopseaua neagra de pe pistoane, i-am luat la curatat si spalat si am zarit la camasa nr.3 fusta putin ciupita, am controlat si pistoanele si aveau joc la bolturi, deci? Set bun de nimc...pana la urma am cumparat set motor 1.4 pe cupru(la garniturile de camasi ma refer, sti-ti despre ce e vorba) si am terminat treaba cu fiarele vechi
motorul acum este incheiat vopsit curatat aranjat doar sa il urcam sus pe masina
in curand poze recente foarte recente cu masina