Am mai facut una alta la lighean, dar nu am mai postat p-aici.
Am participat la zilele Dacia la Mioveni - doar ce pusesem un alt soft de injectie si nu ma obisnuisem cu el (probabil si lipsa de experienta) si abia la libere am mers asa cum trebuia.
Interiorul a fost mochetat (nu-mi placea culoarea plasticelor) rosu-negru (in ton cu tapiseria).
Am reusit sa montez admisia de Megane (o aveam de ceva timp pregatita, dar nu am avut toate piesele). Mai multe poze cu montajul:
https://www.facebook.com/media/set/?...8755377&type=1 - Initial comandasem garnitura de la admisie, m-am apucat de treaba, dar nu a venit la timp garnitura - masina deja era demontata si am zis provizoriu sa pun o garnitura home-made (intre timp a fost pus ce trebuie). Initial tubulatura era o improvizatie, ulterior am reusit sa fac ceva mai bun.
Au aparut ceva probleme la senzorul de pozitie - legasem 2 fire invers si dadea niste rateuri grave, nu puteam sa o turez etc.
O alta problema ar fi relantiul, care cand e motorul rece sta foarte jos si pana se incalzeste moare motorul (asta ar insemna inainte sa plec sa o tin pornita 2-3 minute).
Intre timp am testat mai multe filtre - cel care-l aveam eu deja, o tiganie din aluminiu, un filtru HKS ciuperca (filtra mult mai bine, dar nu puteam sa fac traseul pe care mi-l doream) iar acum urmeaza un filtru mai micut.
Parere despre admisie: pare ca trage ceva mai bine, insa clar nu se mai 'pupa' cu softul de injectie - inainte masina tragea bine de la 4500 la 6500, acum pleaca de undeva mai de jos, pe la 6000 are un punct mort.
S-a pus short-shifter.
Am testat Keskin KT4 - nu prea e ce trebuie.