e luat de pe wartburg scrie pe el JIKOV pana mea...lam pus la un prieten pe galerie de dacie pe injectie...nici nu pot sa il montez ca loveste acceleratia in galerie..
tot era murdar cand l-am luat...lam lasat 2 zile in benzina
Era mai ok daca il lasa-i in decarburol timp de o zi sau ceva de genu (nu mai stiu cat l-am tinut pe al meu) si pe urma sa-l sufli cu aer. Evident, il desfaceai tot si pe urma il montai la loc, piesa cu piesa.
Daca pui dublu corp sa vezi ce te imprietenesti cu baietii de la peco
=))))) buna asta inainte de a se imprieteni cu ei ar fi bine sa dea cu ea pe drum sa mearga si dupa se descurca el
Bogdane dar acu ala de la kilometreaj ce-a patit ? urata forma are
mie imi ia 11 in oras si 8 mixt si am dublucorp de Lada si 1,6... vi se pare mult? sigur ca daca mergi cu ambele camere deschise consuma dar daca mergi cu cap chiar ok
mie imi ia 11 in oras si 8 mixt si am dublucorp de Lada si 1,6... vi se pare mult? sigur ca daca mergi cu ambele camere deschise consuma dar daca mergi cu cap chiar ok
sigur ca loveste iti tre galerie de reno 12TS
si al meu lovea (ns de ce e... sa-mi fie rusine )de la cine l-am luat a avut nova papuc si lada... deci. ori dacie ori lada.. dar ideea e ca am comfectionat o flansa de 5mm care si etansaza in acelasi timp si .. toate bune si frumoase
si al meu lovea (ns de ce e... sa-mi fie rusine )de la cine l-am luat a avut nova papuc si lada... deci. ori dacie ori lada.. dar ideea e ca am comfectionat o flansa de 5mm care si etansaza in acelasi timp si .. toate bune si frumoase
eu lam luat personal dupa un wartburg...e buna ideea cu flansa numai ca am o intrebare....cand o sa il pun....acel cot cu diuza de la carburator ce fac...astup gaura de la galerie ?
eu lam luat personal dupa un wartburg...e buna ideea cu flansa numai ca am o intrebare....cand o sa il pun....acel cot cu diuza de la carburator ce fac...astup gaura de la galerie ?
ar trebui o flansa de genu...
unu-i turu altu-i returu... poti sa-l infuzi dar nu e indicat.. mai bine trage furtun... trage un T in returul de la pompa de benzina.. si infige-te cu el acolo... fa treaba calumea...
ajutatima baietzi si pe mine cu o idee...am si eu un carb de Oltcit asemanator cu carburatorul de Nova, deci Solex, parca in asta sunt jigloare mai mici.....Daca numi schimb galeria de monocorp cum sa fac flansa sa o adaptez, pentru ca gaurica la galeria de monocorp e numa cat o gaura de pe carburatorul dublucorp...Deci daca ma gandesc logic imi trebe o flansa cat de cat inalta sa pot face conic, nu? Sau daca stizi vreo galerie de dublucorp de vanzare?
unu-i turu altu-i returu... poti sa-l infuzi dar nu e indicat.. mai bine trage furtun... trage un T in returul de la pompa de benzina.. si infige-te cu el acolo... fa treaba calumea...
bft
sau infunda returu de la pompa care oricum e cat o pi*** de furnica si il lasa doar pe cel de la carburator
Quote:
Originally Posted by Petyy007
ajutatima baietzi si pe mine cu o idee...am si eu un carb de Oltcit asemanator cu carburatorul de Nova, deci Solex, parca in asta sunt jigloare mai mici.....Daca numi schimb galeria de monocorp cum sa fac flansa sa o adaptez, pentru ca gaurica la galeria de monocorp e numa cat o gaura de pe carburatorul dublucorp...Deci daca ma gandesc logic imi trebe o flansa cat de cat inalta sa pot face conic, nu? Sau daca stizi vreo galerie de dublucorp de vanzare?
carburatoru de oltcit 1 e un proc lenes care consuma mult daca carburatoru de de oltcit 1,3 e super consuma si ala lacom da mananca pamant
iar ce zici tu cu flansa pt ca o sa ai o camera de amestec mica deci proasta deci e o prostie... cauta galerie de papuc pe la remat sau pe forum daca ai bulan gasesti la 50-60 de lei
Bogdan vorbeste de furtunul cu diuza care duce din carburator in galerie, nu de returul de la benzina!
Returul de la benzina, il pui cu un T legat de furtunl de retur de la pompa (cum ti-au spus si baietii mai sus), ala sa nu-l astupi cum au facut altii, ca o sa-ti dea benzina pe afara si...pierzi foarte multa benzina.
Cat despre acel furtun cu diuza, o astupi cu un furtun sau ceva care sa fie foarte bine inchis, cat sa nu-si traga aer. Sau poti sa-i tragi un furtun care sa duca in servo frana, dar atunci mi se pare ca trebuie astupata cealalta gaura, nu stiu exact.
Bogdan vorbeste de furtunul cu diuza care duce din carburator in galerie, nu de returul de la benzina!
Returul de la benzina, il pui cu un T legat de furtunl de retur de la pompa (cum ti-au spus si baietii mai sus), ala sa nu-l astupi cum au facut altii, ca o sa-ti dea benzina pe afara si...pierzi foarte multa benzina.
Cat despre acel furtun cu diuza, o astupi cu un furtun sau ceva care sa fie foarte bine inchis, cat sa nu-si traga aer. Sau poti sa-i tragi un furtun care sa duca in servo frana, dar atunci mi se pare ca trebuie astupata cealalta gaura, nu stiu exact.
Bafta cu modificarile!
modificarile mai asteapta...momentan sa mai desfac de pe masina una alta... incepe scoala fratilor...ce urat
Bogdan vorbeste de furtunul cu diuza care duce din carburator in galerie, nu de returul de la benzina!
Returul de la benzina, il pui cu un T legat de furtunl de retur de la pompa (cum ti-au spus si baietii mai sus), ala sa nu-l astupi cum au facut altii, ca o sa-ti dea benzina pe afara si...pierzi foarte multa benzina.
Cat despre acel furtun cu diuza, o astupi cu un furtun sau ceva care sa fie foarte bine inchis, cat sa nu-si traga aer. Sau poti sa-i tragi un furtun care sa duca in servo frana, dar atunci mi se pare ca trebuie astupata cealalta gaura, nu stiu exact.
Bafta cu modificarile!
sau poti sa vii din capacul de la carter in T-ul de la laba de urs si apoi in direct in admisie