29-04-10, 23:46
|
#121
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 460
Member of: [DACIA]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
@crazyfornova...sunt de la un baiat din buc,are si thread facut aici...
@aline....pune-ti tu un volan sport,trage de el vreo 2-3 luni si dupaia il schimbi cu siguranta
@andi...nu e chiar autocolant...si nu e lipit...ms de aprecieri.bafta si tie!
|
|
|
18-05-10, 18:23
|
#122
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 460
Member of: [DACIA]
|
update...
astazi am schimbat niste piese la masinuta si pe aceasta cale multumesc DACIASHOP:
discuri brembo ventilate VAN,placute ferodo premier,etrieri van,bujii beru ultra x titan,capete bara moog...
franarea e mult mai buna,chiar se simte...
bujiile la fel,motorul se tureaza mai usor si e mai bunicel relantiul...
capetele de bara....sper sa tina
|
|
|
18-05-10, 18:38
|
#123
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 460
Member of: [DACIA]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
am pus si cateva pozici...
|
|
|
18-05-10, 19:00
|
#124
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,247
Member of: [DACIA]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
cum e cu astea ventilate ?
pana si Nova are discuri ventilate iar la loganurile 1.4 si 1.6 nu au mai pus marlanii astia din fabrica
|
|
|
18-05-10, 20:03
|
#125
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
da Nova are de diametru mai mic!
|
|
|
18-05-10, 21:03
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 460
Member of: [DACIA]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
Quote:
Originally Posted by Relu_GTT
cum e cu astea ventilate ?
pana si Nova are discuri ventilate iar la loganurile 1.4 si 1.6 nu au mai pus marlanii astia din fabrica
|
pai eu am mai avut ventilate,dar nu de van....astea au diametru de 260 parca...si se simte diferenta bine....
astea venilate nu se mai incalzesc asa tare...eu cu alea neventilate era so patesc de vreo cateva ori...
|
|
|
18-05-10, 21:07
|
#127
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,247
Member of: [DACIA]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
Quote:
Originally Posted by Alejandro
da Nova are de diametru mai mic!
|
pai normal ca sunt mai mici in diametru ca si rotile sunt mai mici, la roti mari trebuie si discuri mari
|
|
|
21-05-10, 21:37
|
#128
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 460
Member of: [DACIA]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
pana una alta,am scurtat amortizoarele si am taiat cate o spira din arce.
spatele e in pregatire pt clean.scuzati masina dar aici de o sapt ploua noaptea si ziua e vreme bune...si invers...
|
|
|
21-05-10, 22:13
|
#129
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
da de ce ai mai taiat din arcuri si ai mai scurtat amortizoarele? de ce n-ai luat de la inceput bilstein b8 si h&r sau ma rog un kit reglabil pe inaltime de la KW
__________________
Yamaha FZR 600R biker
ex - Kawasaki biker
Prowd OWNER of a FORD FOCUS MK1 Turnier GHIA
ex-Logan Driver
Pedal to the metal!!!
|
|
|
21-05-10, 23:40
|
#130
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
daca te uitai pe tot topicul observai ca masina are arcuri H&R iar el a mai taiat din ele o spira...
|
|
|
21-05-10, 23:44
|
#131
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
daca ai citi mai atent ynp - ai observa ca eu am precizat alte telescoape care sigur i-ar fi schimbat tinuta la drum fata de acele monroe-uri
STIAM CA ARE H&R - desi eu sunt eu, el este el - eu as fi mers pe o comprimare a arcurilor (comprimare in cuptor)
|
|
|
22-05-10, 00:08
|
#132
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 876
|
re: NZN-Logan 2000 16v
Quote:
Originally Posted by TheNZN
pana una alta,am scurtat amortizoarele si am taiat cate o spira din arce.
spatele e in pregatire pt clean.scuzati masina dar aici de o sapt ploua noaptea si ziua e vreme bune...si invers...
|
dc vinzi toba ? :S
|
|
|
22-05-10, 00:11
|
#133
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 826
|
re: NZN-Logan 2000 16v
Quote:
Originally Posted by YEED
dc vinzi toba ? :S
|
isi cumpara alta , din carbon
|
|
|
22-05-10, 00:55
|
#134
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
Quote:
Originally Posted by Alejandro
daca ai citi mai atent ynp - ai observa ca eu am precizat alte telescoape care sigur i-ar fi schimbat tinuta la drum fata de acele monroe-uri
STIAM CA ARE H&R - desi eu sunt eu, el este el - eu as fi mers pe o comprimare a arcurilor (comprimare in cuptor)
|
man, din cate vad nu ai mers cu masina cu arcuri comprimate, tu siai ca masina numai are nici un fel de stabilitate.+ ca orice fier care tu il calesti(indiferent cu ce si cum)isi pierde calitatile iar cu amortizoare dure la o groapa mare la viteza mare risti ca arcul tau sa se crape/rupa.m-am interesat de aceasta chestie cu calitul arcurilor pt ca si eu vroiam sa fac asa ceva.am mers cu masina cu arcuri calite, am vazut cum masina cu arcuri calite a scapat de sub control intr-o curba(pur si simplu a inceput sa derapeze si nu din cauza cauciucurilor). arcul acela devine foarte dur iar apui lui ii revine functia de a fi langa amortizor ca un fier sudat de caroserie si roata.
|
|
|
22-05-10, 12:36
|
#135
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
re: NZN-Logan 2000 16v
inteleg ce zici tu! Tatamiu a avut pe Lada arcuri calite, daca calirea se face cum trebe atuncea nu vei avea nici o treaba! Depinde si de cuptor - cat de uniform incalzeste arcu!!!
|
|
|
|
|