04-12-09, 09:06
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 914
Member of: [Opel] [VW]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
man dar nu inteleg de ce doresti sa ii pui bord de "Bmw"?ca sa ai impresia ca ai bmw?totusi e o dacie si daca doresti s o reconditionezi si sa bagi bani in ea nu crezi ca ar trebui lasata dacie?oricum bafta multa cu proiectul
|
|
|
04-12-09, 09:40
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: project dacia B-15-JBJ
imi place foarte mult cum arata cu bord de bmw cunosc un prieten care a avut pe dacie si arata foarte frumos....din pacate masina a vanduto si sia laut bmw....
|
|
|
04-12-09, 11:02
|
#18
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 262
|
Re: project dacia B-15-JBJ
de ce nu incepi si tu ca toti cu motorul de dacie normal nu 18 16v,1.6,1.4 in primul rand pentru siguranta ta ca esti incepator(nu o spun din experienta ca nici eu nu am permis insa asa as proceda),poate dupa un numar mai mare de km si dupa ce voi avea toate mintile in cap as opta pentru un motor mai mare(exemplu cel care a facut accident cu dacia lui SGM)
|
|
|
04-12-09, 11:10
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: project dacia B-15-JBJ
vreau ceva mult mai special...inainte sa descopar motorul asta (f7p) vroiam s imi fac un motor de alpine de 1,6 cu pistoane de dacie.am o gramada de piese de alpine...intradevar este mult mai simplu cu motorul de alpine k vine la fix pe dacie la f7p trebuiesc modificate multe, tampoane ,schimbata cutia etc....abea astept sa o bag in curte sa incep munca mult asteptata ..mai am tot asa o dacie 1100 cu motor de alpine si rupe norma.. ...
|
|
|
04-12-09, 11:53
|
#20
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,604
Member of: [DACIA]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Mda.........Tu te gandesti la ditamai motorul dar nu ai precizat nimic de frane,de suspensie de ceea ce este totusi pe primul loc inaintea motorului.........sunt curios cum o sa vrei tu sa opresti dihania cu franele de dacie.......
parerea mea:mai intai aduci masina pe linia de plutire si aici ma refer mecanica(frane,directie,suspensie) si apoi te ocupi de tabla ca saraca nu arata tocmai bine si chiar sunt curios in ce stare sunt lonjeroanele,pedalierul,etc etc si apoi sa te gandesti la motoare mari.......
in fine succes cu masina si nu lua in nume de rau ceea ce ti-am scris.........e bine sa te gandesti la siguranta ta avand cont ca o sa fi incepator cu un motor care totusi dezvolta ceva putere.......
|
|
|
04-12-09, 12:59
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: project dacia B-15-JBJ
pe spate asi vrea sa ii pun punte de reno 18 turbo...dar pe fata nu stiu cam ce se potriveste....ce disc ce etrier..sau fuzeta cu totul...cand o bag in curte o sa ma ocup de tablarie.. schimbat cam tot ce este ruginit si mancat+intarita cat de cat....
|
|
|
04-12-09, 14:24
|
#22
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 537
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: project dacia B-15-JBJ
poze cu celalalt proiect al lui biga si anume DACIA 1100 power by Renault Alpine.Sper sa va placa
|
|
|
04-12-09, 14:44
|
#23
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 805
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Mai bine continua proiectul asta, mai are ceva de munca la el, este departe de un stadiu final, dar poate iesi frumos.Interesant contrastul intre gainatii aia(sau ce dracu' sunt), de pe capota, portbagajul si vopseaua verde(care este destul de ok).Pacat ca o tine asa....merita ceva mai multa atentie si putina mai multa munca.
|
|
|
04-12-09, 14:57
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: project dacia B-15-JBJ
ai putea sa imi spui si mie ce mai am de munca la el????
|
|
|
04-12-09, 15:26
|
#25
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 805
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Sa inteleg ca esti curios...
Intrebare, capota de ce e neagra?asa ai preferat tu? crezi ca arata bine?ai mai vazut vreun 1100 cu capota neagra?
Jantele ti se par potrivite pentru o masina din anii 60?Jantele astea de Aro sunt grele si nu se integreaza in peisajul unui 1100...cauta jante clasice, vezi pe net ce fel de jante se potrivesc, vezi golfurile 1, din Germania, vezi Gordini, ai multe variante(asta ca documentare)....poti sa apelezi chiar la jantele originale, sa le dublezi, sa le vopsesti...sa le pui capace cromate, originale...incearca.
Garda la roata, pe fata, ti se pare ok?
Un polish si o ceara nu crezi ca ar merita?
Ai instalatie audio Alpine? sau ai mai vazut alte Dacii, cu stickerul asta si ai zis sa-ti pui si tu?Arata foarte urat pe masina.Daca tot iti plac stickerele, cauta pe net, modele de stickere folosite pe masinile Renault, de duci, le printezi pe autocolant si le asezi pe masina, respectand pozitia lor, de pe masinile model, originale.
Mai pune si tu, mai multe poze cu masina.Stii, daca este, sa cauti defecte la o masina, detalii nerezolvate, gasesti, toti avem probleme, nu ai cum sa faci o masina sa arate tipla, fara sa muncesti mult la ea si crede-ma, daca vrei ceva frumos, cu adevarat, pentru masina asta, chiar ai de munca.Uita-te la o singura poza cu un Renault Gordini, sau chiar stock, o Dacie 1100 clasica, vezi ce au facut altii la masinile lor si ai sa te convingi singur!
Incearca sa aliniezi usile, capota, am marcat pe fotografie.
Un tratatament pentru barele cromate, un polish, face diferenta.Etc...sunt multe de spus...
Care este destinatia masinii?O folosesti pentru carat diferite lucruri...sau pentru plimbare?Sau ambele?
Deja am scris prea mult text, ia-l ca atare, documenteaza-te si intelege ca intotdeauna e loc de mai bine, indiferent, de cat ai muncit la masina.
E de apreciat ca nu ai lasat-o sa rugineasca, ai facut un transplant reusit de motor....tu ai aici o mica bijuterie...trebuie doar sa stii ce sa ii faci ca sa straluceasca...
Last edited by RRedman; 04-12-09 at 15:47.
|
|
|
04-12-09, 17:43
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: project dacia B-15-JBJ
yo am facut cat am putut, si ce mia placut.. fiecare cu gusturile lui....mai jos nu vrea tata sa o lasam k sunt ff multe gropi....iar acolo unde ai observat ca a sarit vopseaua a lovito ori un retardat ori o retardata....nu se observa de bara ca e lovita si mai jos..imi place foarte mult cum arata cu jantele de aro 10..masina a avut verdele ei original si am zis sa ii dam o vopsea mai deosebita...am avut motor de 1,3 pe ea dupa am pus 1,4...si in final am ajuns la alpine..iam mai bagat un radiator pe fata ca fierbea in draci.....iam pus etrieri de 1300...am schimbat toate usile si toate aripile ca erau varza....deocamdata o las asa....mie imi place....acuma ma apuc de 1300....si merci pt sfaturi
|
|
|
04-12-09, 17:48
|
#27
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 805
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Gusturile nu se discuta,clar...daca tie asa iti place, faci cum doresti, mi-am exprimat punctul de vedere, vis-a-vis de masina....Sa ai bafta!
|
|
|
04-12-09, 19:25
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: project dacia B-15-JBJ
maine dimineta a duc sa vad motorul...poate il salt...
|
|
|
04-12-09, 21:38
|
#29
|
Stage 2
Join Date: Aug 2009
Posts: 47
|
Re: project dacia B-15-JBJ
Quote:
Originally Posted by bigathebest
...iam mai bagat un radiator pe fata ca fierbea in draci...
|
Atentie mare ce se intampla cu radiatorul masinii. Pentru ca ea nu are voie sa ii fiarba motorul. Ea asa a fost proiectata cu radiatorul in spate. Ce ai mai vazut tu prin poze pe net la R8 Gordini este radiator de ulei. Indiferent ce motor ai pe ea, nu trebuie sa iti sara de limitele normale de temperatura. Iti spun din propie experienta.
|
|
|
04-12-09, 21:51
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: project dacia B-15-JBJ
nu e adevarat la unii cand e cald afara si cu motorul de 1100 ii fierbe da pai cu un motor de alpine...si am vazut multe gordinii cu radiator pe fata...nu are cum sa nu ii fiarba la ditamai motorul si tinut in ture calumea....am vazut cum la montat...si asa lam facut si yo...si acuma nu mai am treaba cu fierberea....nu se stie daca o sa iau motorul f7p maine mia zis ca acuma a vazut ca are si blocul spart....deci pistonul 4 biela si blocul spart...yo zic ca ma complic prea mult....unde mai gasesc yo doar blocu...?
|
|
|
|
|