View Poll Results: Ce parere aveti despre mashina ?
|
Buna
|
|
977 |
94.03% |
Proasta
|
|
62 |
5.97% |
05-10-09, 13:51
|
#61
|
Banned
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: kingpin mobil
Quote:
Originally Posted by vgroza
Daca ati citi cu atentie am spus ca injectoare si rampa custom made Iar momentan mashina are 100km cu compresorul. Nu ma mai intrebati daca tin piesele, cand se strica ceva postez.
P.S. Masina are totul stock in ceea ce priveste ambreiaj, cutie si internele de la motor.
|
cand ai spus custom ma gandeam ca de pe alta masina , sry greseala mea.Am pus intrebarile deoarece sunt putin socat , 150cp cu interne stock la Dacia mi se pare enorm.Nu pot decat sa te felicit pt munca si banii investiti si nu in ultimul rand pt curajul care l-ai avut , ca nu oricine , de fap nimeni pana acuma nu a mai facut asa ceva.Excludem Elia unde se baga zeci de mii de euro in dezvoltare.
|
|
|
05-10-09, 22:38
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [Observator 4tuning] [DACIA]
|
Re: kingpin mobil
foarte frumos proiectul. multa bafta cu masina si cat mai multi km fara probleme si la cat mai multi cp
p.s. da-mi si mie un p.m. cu cat te-a ajuns pana acum proiectul
__________________
NU FURAȚI, GUVERNUL URĂȘTE COMPETIȚIA!!!
|
|
|
06-10-09, 19:52
|
#63
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: kingpin mobil
hai sa ma dau si eu cu parerea:
-rezultat frumos si felicitari pentru intiativa , e frumos sa vezi ca mai sunt oameni care fac tuning adevarat la noi, sau macar incearca
-coturile de la intercooler si de la intrarea in throttle body sunt absolut groaznice
-nu stiu daca e nevoie de intercooler, compresorul nu incalzeste aerul cum face turbina
-ai ales o platforma foarte proasta pe care sa te dezvolti, nu am condus logan personal dar am auzit ca e groaznic la stabilitate si franare.
-ar fi indicat sa decomprimi motorul macar din bujii sau garnitura de chiulasa
-nu stiu care sunt limitele la sonda aia lambda, dar daca o sa le atingi si o sa mergi cu amestec sarac si iti da cateva detoantii nu vad bine motorul ala, mergi eventual cu benzina de 100 ca sa nu fie asa mare riscul de detonatii si treci pe wideband si standalone.
-esti inconstient cum ai mers in filmul ala pe ploaie MAI ALES cu un Logan, no offence. Ati merita amandoi sa stati pe tusa vreo 3 luni.
Imi place cati experti sunt pe la noi si ma fascineaza discutia despre pinionul de 5 de DCi. In mod normal cutiile de diesel sunt mai lungi. Cu pinion de 5 de disel vei avea o turatie mai mica la aceeasi viteza in treapta 5, consumul scade doar sensibil, dar viteza nu se stie cum va fi influentata. La un pinion scurt ai nevoie de mai putin cuplu sa-l invingi si e posibil sa ajungi in capatul plajei de turatie a motorului, dar la un pinion mai lung e posibil sa nu ai cuplul necesar sa poti ajunge la turatia maxima.
__________________
Ford Focus TDDi 80CP/tona, Peugeot 205 Rallye Mi16 - 200CP/tona
|
|
|
06-10-09, 20:23
|
#64
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,607
Member of: [4Tuning International] [4Rally] [VW]
|
Re: kingpin mobil
wow....foarte interesant proiectu ......felicitarile mele...dar dc nu ai incercat pe 1 logan 1.6 16v ?
|
|
|
06-10-09, 22:40
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [RENAULT]
|
Re: kingpin mobil
te felicit pentru proiect , esti de admirat, nu multa lume se baga la asa ceva mai ales cand baza e destul de slabuta, sunt cateva minusuri care ar trebui sa le remediezi si le au tot repetat si altii legat de traseul insa de asta sunt convins ca vei analiza problema si vei lua o decizie inteleapta, cauta un soft bun care sa comleteze bine efortul depus pana acum si sa scoata in evidenta tot ce ai facut + un ambreaj mai tapan, bafta in continuare
|
|
|
06-10-09, 23:10
|
#66
|
Delta Racing Crew Member
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 852
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Delta Racing Crew] [VW] [Opel]
|
Re: kingpin mobil
Felicitari pentru realizare... asta am vrut sa-mi fac eu acum o perioada, pe 1,6 16v sa pun un compresor de pe un SLK, care, la fel venea cu intercooler. Am renuntat la el, ca mi se pare limitat ori turbina ori aspirat... compresorul sunt de parere ca este pentru motoare mari...
SpeedFreak: intercoolerul nu poate fi decat un plus
Accelereaza slab... astept si undeva unde o fortezi... is curios sa fac comparatia intre 0-100k/h la a mea si 0-100km/h la a ta...
Cam cum accelereaza loganul meu...
__________________
|
|
|
06-10-09, 23:44
|
#67
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 1,903
Member of: [Nissan] [CITROEN]
|
Re: kingpin mobil
felicitari pentru proiect! iti doresc noroc cu masina si sa te tina cat de mult. e o mare realizare si dovedeste ca tuning-ul nu se face doar cu un filtru sport, o toba si o colantare cu imitatie de carbon mai nou. inca o data respect pentru ce ai acolo!
|
|
|
07-10-09, 12:16
|
#68
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,114
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: kingpin mobil
Quote:
Originally Posted by SpeedFreak
hai sa ma dau si eu cu parerea:
-rezultat frumos si felicitari pentru intiativa , e frumos sa vezi ca mai sunt oameni care fac tuning adevarat la noi, sau macar incearca
-coturile de la intercooler si de la intrarea in throttle body sunt absolut groaznice
-nu stiu daca e nevoie de intercooler, compresorul nu incalzeste aerul cum face turbina
-ai ales o platforma foarte proasta pe care sa te dezvolti, nu am condus logan personal dar am auzit ca e groaznic la stabilitate si franare.
-ar fi indicat sa decomprimi motorul macar din bujii sau garnitura de chiulasa
-nu stiu care sunt limitele la sonda aia lambda, dar daca o sa le atingi si o sa mergi cu amestec sarac si iti da cateva detoantii nu vad bine motorul ala, mergi eventual cu benzina de 100 ca sa nu fie asa mare riscul de detonatii si treci pe wideband si standalone.
-esti inconstient cum ai mers in filmul ala pe ploaie MAI ALES cu un Logan, no offence. Ati merita amandoi sa stati pe tusa vreo 3 luni.
Imi place cati experti sunt pe la noi si ma fascineaza discutia despre pinionul de 5 de DCi. In mod normal cutiile de diesel sunt mai lungi. Cu pinion de 5 de disel vei avea o turatie mai mica la aceeasi viteza in treapta 5, consumul scade doar sensibil, dar viteza nu se stie cum va fi influentata. La un pinion scurt ai nevoie de mai putin cuplu sa-l invingi si e posibil sa ajungi in capatul plajei de turatie a motorului, dar la un pinion mai lung e posibil sa nu ai cuplul necesar sa poti ajunge la turatia maxima.
|
cu o suspensie sport si alt kit de frane(ceea ce urmeaza pe masina) nu va mai fi asa cum zici tu..instabil si greu de controlat. din vorbele unora ca voi a ajuns loganu asa dur criticat.
asta e masina omului , cu asta a ales sa plece , nu toata lumea are bani sa`si ia nu stiu ce serie sau model...si cel mai urat...sa mearga stock.
|
|
|
07-10-09, 12:20
|
#69
|
Banned
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 692
|
Re: kingpin mobil
Quote:
Originally Posted by SpeedFreak
hai sa ma dau si eu cu parerea:
-rezultat frumos si felicitari pentru intiativa , e frumos sa vezi ca mai sunt oameni care fac tuning adevarat la noi, sau macar incearca
-coturile de la intercooler si de la intrarea in throttle body sunt absolut groaznice
-nu stiu daca e nevoie de intercooler, compresorul nu incalzeste aerul cum face turbina
-ai ales o platforma foarte proasta pe care sa te dezvolti, nu am condus logan personal dar am auzit ca e groaznic la stabilitate si franare.
-ar fi indicat sa decomprimi motorul macar din bujii sau garnitura de chiulasa
-nu stiu care sunt limitele la sonda aia lambda, dar daca o sa le atingi si o sa mergi cu amestec sarac si iti da cateva detoantii nu vad bine motorul ala, mergi eventual cu benzina de 100 ca sa nu fie asa mare riscul de detonatii si treci pe wideband si standalone.
-esti inconstient cum ai mers in filmul ala pe ploaie MAI ALES cu un Logan, no offence. Ati merita amandoi sa stati pe tusa vreo 3 luni.
Imi place cati experti sunt pe la noi si ma fascineaza discutia despre pinionul de 5 de DCi. In mod normal cutiile de diesel sunt mai lungi. Cu pinion de 5 de disel vei avea o turatie mai mica la aceeasi viteza in treapta 5, consumul scade doar sensibil, dar viteza nu se stie cum va fi influentata. La un pinion scurt ai nevoie de mai putin cuplu sa-l invingi si e posibil sa ajungi in capatul plajei de turatie a motorului, dar la un pinion mai lung e posibil sa nu ai cuplul necesar sa poti ajunge la turatia maxima.
|
eu vb din proprii cunostinte si vb de 1.4
|
|
|
07-10-09, 12:39
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 430
|
Re: kingpin mobil
Daca schimbi suspensia lasand masina cu 7 cm mai jos decat vine ea din fabrica, pui niste frane disc cu discuri si etriere mai mari pe fata plus frane disc si pe spate, niste cauciucuri bune, altcumva sta masina pe drum si franeaza.
Acuma sa nu ma intelegeti gresit si sa gredeti ca sta ca nu stiu ce hothatch sau masina care vine cu sute de cai din fabrica
P.S. masina are motor 1.6 benzina nu comparati cu 1.4
__________________
Kingpin Boardshop:Cluj-Napoca, Bdul. Eroilor 31/2 (in gang)
Last edited by vgroza; 07-10-09 at 12:41.
|
|
|
07-10-09, 12:48
|
#71
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 1,903
Member of: [Nissan] [CITROEN]
|
Re: kingpin mobil
am avut eu mai demult 1.4, intr-adevar la franare (fara abs) masina merge ca o sanie - cauza masina cam usurica pe fata, gume proaste. pe de alta parte dupa ce am pus pe ea arcuri racing nick si jante mai late - stabilitatea cat si franarea s-a imbunatatit considerabil, nu a iesit masina de curse, dar se comporta acceptabil zic eu
|
|
|
07-10-09, 16:05
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 448
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: kingpin mobil
Felicitari pentru masina! Compresorul presupun ca este un Eaton 45 dupa dimensiuni... Cu presiune de 0.5 ai obtinut 155 cp din cauza raportului de compresie mare pe care il are un aspirat... Cu presiune de 0.8 in overboost Mini nu scoate decat 163 cp, tot din 1.6 litri cu acelasi compresor! Ar fi interesant o comparatie mai larga... Pacat de distanta
In alta ordine de idei: @SpeedFreak: ai niste greseli MARI in postul tau: un motor nu se poate decomprima din bujii!! Bujiile "reci" au un alt rol.... Sonda lambda are alt rol pentru functionarea motorului: de verificare a amestecului!! Nu exista expresia "limita sondei lambda"... Amestecul se calculeaza astfel: la x parti aer y parti benzina! Prevenirea detonatiilor se face prin modificarea avansului ( timpul de scanteie ) si imbogatirea amestecului!
Revenind la subiect: Daca valoare de AFR a loganului nu depaseste cu mult 12.5 atunci nu ai de ce sa iti faci probleme de amestec sarac!
Felicitari inca o data pentru proiect!
__________________
@ 2979 @ ...
|
|
|
07-10-09, 17:15
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: kingpin mobil
mi-am luat eu un kit de wideband cu 140 de dolari, inclusiv taxa de expeditie si senzorul wideband inclus. astept sa vina saptamanile astea. din ce m-am mai uitat asa, ar fi chiar cel mai ieftin. dar trebuie sa-l asamblezi tu. in fine, in caz ca vrei sa-ti cumperi, uita-te si pe http://www.14point7.com/ poate iti place
|
|
|
07-10-09, 20:41
|
#74
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 107
|
Re: kingpin mobil
Quote:
Originally Posted by B11EAU
In alta ordine de idei: @SpeedFreak: ai niste greseli MARI in postul tau: un motor nu se poate decomprima din bujii!!
|
Mai gandeste-te..
Nu cunosc bujiile de pe Golan, si nici forma camerei de ardere, dar la unele motoare (de fapt depinde de tipul bujiilor pentru motorul respectiv) poti sa comprimi/decomprimi putin cu bujii, ca doara au si ele volum si intra in camera de ardere.
Despre masina, bravo, in sfarsit cineva care a mers mai departe de CipFiltruToba, si cu o lucrare executata frumos.
Last edited by ment; 07-10-09 at 20:45.
|
|
|
|
|