Iesirea din intercooler e facuta asa intentionat si in plus la imbinare e diametru mai mare decat cel general deci nu afecteaza iar sus la clapeta e cea mai buna varianta de reductie de la 70mm la 50 mm si in plus la logan e problema pentru cine nu stie aceasta in mod normal este presata de cutia in care se afla filtrul de aer daca scoti cutia cade jos clapeta.Pistoanele sunt stock iar presiunea variaza in functie de cum o mergi cu ea dar 90% din timp e 0,4-0,5 bar.
Uita-ti un film asa sa va faceti o idee cam cum merge mashina la a2a iesire cu ea pe drumuri in comparatie cu un A4 2.0 tfsi *(nu stiu cu cati cai), dupa ce l-am umilit noi ne-am retras lasand-ul sa ne depaseasca.
https://www.youtube.com/watch?v=naNsqsYeGnI
Eu sunt impresionat de ce treaba au facut baietii !! Numerele baietilor care mi-au facut mashina daca sunteti interesati de preturi, Sebi:0757723699, Nelutu:0740475478
Sunati fara nici o retinere ca sunt baieti super de treaba!!!
Acuma ma uitam la voturi si radeam, in general am vazut ca cine are parere proasta de mashina ori nu are nici macar permis ori sunt nishte bishnitzari care nici sa viseze la asa ceva nu pot. PE VIITOR CAND VOTATI CA E DE BINE SAU CA E DE RAU ARGUMENTATI-VA RASPUNSUL!!! SUNT BINE VENITE SI PARERILE PRO SI CELE CONTRA CA DOAR DEAIA AM FACUL POLL-UL !!!!!!
O seara placuta, Vick.