bv...arata ok masinuta pentru inceput...ai putea sa o cobori un pik mai mult si eventual niste jante late cu buza...dealea pt capace vopsite in doua culori...cu botul de r12 te chinui un pic...daca nu ai bani sa bagi intr-un set d faruri adevarate...nu o sa prea ai lumina.si cum zicea cineva mai sus nijte bare cromate fatza spate cat mai impecabile(eventual de r12 ts cu flaps cu tot bara cromata)...in rest...totul depinde de buget...bafta multa in continuare...
multumesc Weebo^...la vara ma ocup de ea ..am si eu o intrebare...cand o pornesc trebuie so las putin sa se incalzeasca ...chiar daca e cald afara ..daca nu o las si vreau sa plec se opreste...aveti ideie de la ce poate fii?..ori cum pe vremea asta nu mai pot face nimic la ea
pt ca motorul de nou trebuie sa primeasca un tratament anume...trebuie sa lasi uleiul sa urce in rampa de culbutori sa isi faca ungerea completa a motorului...uleiul trebuie sa ajunga la o temperatura de functionare...iar pana creste apa nu treci d 2000 2500 de ture maxim...altfel apar uzuri premature , inegale... temperatura de functionare a motorului de 1.3 este de 85*C...la tine cred ca e de vina pata calda...ne fiind destul de cald motorul amestecul nu se vaporizeaza si omogenizeaza complet si se ineaca motorul...acu nu bag mana in foc dar dupa cum zici tu asa se comporta...
pai am mai condus o liberta si nu avea probleme de genu ..ori cum nu o pornesc si imediat dai...dar daca vrei sa pleci mai repejor sa te grabesti ciuciu ..si inca ceva daca bunicamiu a mers incet cu ea ..inseamna ca a imvatato incet sau nare treaba
nu e vorba cu masina invata cum merge...intradevar daca se merge sub turat cu ea mai ales cu benzina din romania apare calamina care plafoneaza motorul...dai ture mai mari si mergi un pic mai tare cu ea si se duce in principiu.chestia aia cu invatatul motorului e la masinile cu injectie multipunct cu calculator.Cand resetezi calculatorul la inceput el isi face dupa sonda lambda un AFR.de acolo rezulta invatatul asta...daca mergi tare cu ea e un amestec mai bogat dc mergi mai batraneste e mai slab...tu ai face bine sa bagi niste jicloare de 1.4 in carburator.o sa mearga mai bine
azi ...m'am apucat sa schimb etrierul dupa dreapta...am pus cricul...o ridic si poc ....cricul a intrat prin podea in masina ...cand incepuse sa paraie ma durea sufletul...acum nu stiu ce sa'i mai fac ...(
Dupa ce ii schimbi podul pedalier dai si un antifon gros pe dedesupt, degeaba aveai ce aveai la interior daca pe afara ruginea . pacat, da lasa ca o rezolzi, asa este cu batranele
salut mai baieti sfatu meu nu cred ca trebe schimbata toata podeaua fa rost de tabla aparat de sudura cu argon ca daca e electrod sau flacara se gaureste toata ca e subtire si iei ciocanu flexu si dai la treaba sau daca e sa schimbi podeaua si lipsa de fonduri dute la dezmembrari cauta una buna sau putin avariata dupa ce o pui du masina la antifonat si o sa te tina mult si bine eu am antifonato de cativa ani buni si nam nici o gaura in ea iar daca vrei sa cauti gauri sa le repari bagi o matza inauntru inchizi bine masina si pe unde scoate capu acol stii ca e bai. Bafta
Dupa ce ii schimbi podul pedalier dai si un antifon gros pe dedesupt, degeaba aveai ce aveai la interior daca pe afara ruginea . pacat, da lasa ca o rezolzi, asa este cu batranele
Si cum Dumnezeu ai ajuns cu cricul tocmai acolo ?
pai cricul a fost pus pe suportul lui ..a inceput sa trosneasca si sa cada bucati de tabla ruginita...si de la incurajarea mosului....nu m'am oprit