Re: Dacia 1300 cu imbunatatiri :)
Din pacate piata e invadata de bujiile facute de SRL GIGI mecanicul prin nu stiu care garaj sint chipurile o firma care multi din voi puneti accentul,ba bosch,sinterom,brisk,equem,ngk,campion,sa luam un set de bujii brisk sau sinterom in cel mai fericit caz,ca sint singurele adegvate pt motoarele de dacie,nu cinestie ce minuni de 100 de electrozi,gauri pe electrozi ,inventi cu 100 de seibi nu stiu ce firma de bujii,sau reductii,simplu temperatura de autocuratare cu cat e mai mica la regim de relantii se autocurata,bujii calde, cu partea interioara a izolatorului mai lunga si bujii reci, cu partea inferioara a izolatorului mai scurta. Bujiile calde au valori termice mari. Valorile termice standardizate ale bujiilor simbolizarea veche, sunt: 99, 145, 175, 195, 225, 240, 260, 280, 310, 340, 360, 370, 400. pt dacia e de ajuns 225de grade
sinterom cod 14N 18 pt 1300-1310 (temperatura de autocuratire 225),atat benzina cat si GPL
sinterom cod 14N 21 pt 1400-1410 (temperatura de autocuratire 240),atat benzina cat si GPL
brisk cod N15YC din gama super pt 1300-1310 pt benzina
brisk cod A-LINE 18N din gama A-LINE pt1300-1310 pt benzina
brisk cod NR 15S dingama SILVER pt 1300-1310 pt GPL
Last edited by Magnum_Baracuda; 30-06-12 at 12:08.
|