04-08-10, 13:35
|
#991
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Bravo ma mult ajutor ai putu sa dai..... nu era mai usor sai zici exact ce face piesa aia? Daia noi nu o sa avem vreodata o intrunire calumea, daia exista mi si mi de bisericute, ca suntem prea inganfati si plini de noi, alti cu alte marci cum plm se pot intelege si se pot ajuta fara conditii si texte dastea? Foarte trist
Calin ma scuzi pt off topic....
|
De acord !
|
|
|
04-08-10, 13:43
|
#992
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by cannavaro
Mai treci pe la scoala tinere.
P.S. Nu vorbi tu de ajutor ca de 3 luni te rog sa-mi trimiti o poza cu ceva de la masina ta, pe mess, si din cate observ m-ai bagat pe permanently offline.
|
Din ce tin minte la scoala zice sa-ti ajuti colegi la nevoie se pare ca nici tu nu ai fost pe acolo
Aaaa acum ai nevoie de poze? Pai si baiatul ala avea nevoie de o simpla explicatie legata de piesa respectiva Ghinion, porbagaju se deschide din buton restu e can can
Cam asa vad ca se procedeaza in comunitatea Dacia sa fiti mandri ca aveti Dacii
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
04-08-10, 13:48
|
#993
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,238
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Eu am fost dar am ramas cu ceva.
Ghinion si ptr tine, ca mi-am facut singur portbagajul sau porbagajul cum ii spui tu. Mare can can cum zici tu.
Normal ca suntem mandri si demni ca dacii...ca avem Dacii.
__________________
Dacia 1300 1979 / Dacia 1300 1979 / Dacia 1300 1981 / Golf III GTI / Golf III VR6
|
|
|
04-08-10, 13:55
|
#994
|
Stage 4
Join Date: Feb 2007
Posts: 232
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Un bun exemplu de tuning facut cu rost si incadrat in liniiile masinii clasice respective, cu imbunatatiri din epoca respectiva si dupa modele similare ale aceluiasi constructor.
Asta in contrast cu "tuning de GR".... carapace de dacie ruginita cu punte de BMW si motor de Golf imbracate toate in abtipilduri.
__________________
|
|
|
04-08-10, 18:08
|
#995
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,421
Member of: [VW] [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
mersi pentru explicatie ygs ....
altii sunt prea plini de ei ca sa'ti dea un raspuns,le e frica ca iti faci si tu si le iei inainte sau nu pot sa'mi dau seama.
pe sectiunea vw frate imediat mi'a sarit in ajutor,dar aici la dacia iti da un raspuns d'ala la caterinca si gata.
in loc sa ne ajutam,ca deja suntem putini astia care mai avem dacie si suntem pasionati de marca asta,ne injuram,ne dam raspunsuri in scarba si la misto ca asa e p'aici pe la noi,e o moda...
imi cer scuze pt off topic dar nu puteam sa ma abtin
|
|
|
04-08-10, 20:12
|
#996
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,213
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Mai Caline, cei cu harababura asta aici, nu explici la oameni " ca cacare-i treaba ! " , tot unchiut-o btl-ul tre sa rezolve problemele. Dau eu pozele de rigoare.
__________________
|
|
|
04-08-10, 20:19
|
#997
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by b08ygs
... Daia noi nu o sa avem vreodata o intrunire calumea, daia exista mi si mi de bisericute, ca suntem prea inganfati si plini de noi, alti cu alte marci cum plm se pot intelege si se pot ajuta fara conditii si texte dastea? Foarte trist
....
|
Foarte corect, aici nu iti zice nimeni nimic, nu te-ar ajuta cu ceva doamne fereste [eu astept niste coduri de piese de la cineva (nu zic nume), de doua luni], sau poate concurenta s-a pastrat din epoca de aur
Quote:
Originally Posted by amce
Un bun exemplu de tuning facut cu rost si incadrat in liniiile masinii clasice respective, cu imbunatatiri din epoca respectiva si dupa modele similare ale aceluiasi constructor.
Asta in contrast cu "tuning de GR".... carapace de dacie ruginita cu punte de BMW si motor de Golf imbracate toate in abtipilduri.
|
Asa e cel mai bine la masinile astea, care sunt trecute de prima tinerete
Iar eu sper ca pana la prima intalnire oficiala de Dacia, sa am si eu masina gata, pana atunci asa incet incet se fac toate piesa cu piesa, la caseta am schimbat "consumabilele" cu unele gasite la un mos , am descopiet ca masina are amortizoarele fata originale, iar cutia este de tip 352-07
|
|
|
04-08-10, 20:26
|
#998
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 727
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Cotele pentru piesa sunt secrete?
Are cineva schita sa mi-o trimita si mie ?
|
|
|
04-08-10, 20:42
|
#999
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by BTL-gordini
Mai Caline, cei cu harababura asta aici, nu explici la oameni " ca cacare-i treaba ! " , tot unchiut-o btl-ul tre sa rezolve problemele. Dau eu pozele de rigoare.
|
Ma nu mai vorbi, ca si ti-e ti-a luat cam jumatate de zi, pana te-ai prins cum sta treaba , oricum trebuie sa-i multumim lu' Fauru, ca este un mare om, nu ca majoritatea de pe aici
|
|
|
04-08-10, 21:42
|
#1000
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
Ma nu mai vorbi, ca si ti-e ti-a luat cam jumatate de zi, pana te-ai prins cum sta treaba , oricum trebuie sa-i multumim lu' Fauru, ca este un mare om, nu ca majoritatea de pe aici
|
Bucsile de la basculele fata sunt de Dizelar? Sun modelul cu opritoare? Sau dinacelea normale?
Am auzit numai de bine de bucsile astea si foarte recomandate pt bascula spate mai ales cand este insotita de "piesa magica" doar o parere
|
|
|
04-08-10, 21:46
|
#1001
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Normale, de dizel, de ardeleana.
|
|
|
04-08-10, 22:12
|
#1002
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
Normale, de dizel, de ardeleana.
|
Diferenta de bani intre astea normale de Dizel si alea cu opritor e foarte mica dar diferenta dintre performante este destul de mare, la viitoarea mea schimbare de bucsi eu voi opta pt cele cu opritor
Quote:
Originally Posted by cannavaro
Eu am fost dar am ramas cu ceva.
Ghinion si ptr tine, ca mi-am facut singur portbagajul sau porbagajul cum ii spui tu. Mare can can cum zici tu.
Normal ca suntem mandri si demni ca dacii...ca avem Dacii.
|
Ehhh lasa ca daia esti tu mai castigat, ca ai ramas cu ceva de la scoala si se vede esti un idol pentru toti de pe aici, cu raspunsurile tale seci si fara sens si ajutor si cu aerul ala de mare cunoscator sigur tu esti cel mai iubit si mai castigat dintre toti
Bravo tie ca te-ai descurcat singurle la potrbagaj(asa ca sa fiu la nivelul tau)
Last edited by b08ygs; 04-08-10 at 22:17.
|
|
|
04-08-10, 22:46
|
#1003
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Nu vad de ce ar fi asa mare diferenta intre asa zisa performanta, oricum este un mic pas inainte
|
|
|
04-08-10, 23:03
|
#1004
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 836
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
Nu vad de ce ar fi asa mare diferenta intre asa zisa performanta, oricum este un mic pas inainte
|
din cate stiu eu ca aceasta piesa trebuie ajutata de telescoape si bara de torsiune!apoi virajele in scurt vor fi luate pe 3 roti!
|
|
|
05-08-10, 00:51
|
#1005
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
bolidu'
Dacia Driver
Stage 5
bolidu''s Avatar
Join Date: Jan 2006
Oras: curtea de arges & bucuresti
Age: 21
Posts: 2,484
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: Salut...din nou
Quote:
Originally Posted by B XX ADI
Imi poti spune si mie la ce folosesc chestiile alea din ultimele poze..si ce efect au....daca poti si nu e deranjul prea mare...(sti cum e nu e prost cine nu stie..e prost cine nu intreaba)...nu am vrut sa iti stric topicul...Mersi.
Stai calm man.nu e nic un deranj.acele "chestii"sunt folosite pt a inlocui bratul central al puntii spate cu un brat inferior de fata,astefel renuntand la acea bucsas de cauciuc,puntea stand astfel mult mai bine fata de caroserie ca sa zic asa,nemaiexistand acea bucsa de cauciuc nu mai permite nici ca puntea sa se miste fata de caroserie foarte mult.pe langa asta ajuta f mult si la franare fiindca nu se mai roteste puntea in jurul axei sale,si pe viraje cica ar sta lipita de astfalt datorita miscarii de rotatie pe care o imprima pivotul puntii.
raspuns de om normal... l-am intrebat pe pm...pana mea...
ON topic: Imi place cum lucrezi... la naibaaa ...... vreau si eu dacie
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148
|
|
|
|
|