15W40, functionare in gol 30 minute, ~1500rot/min, cu variatii periodice de turatie, monitorizata temperatura motorului, caloriferul deschis, aeroterma la maxim daca da semne de incalzire, de preferat pe racoare sau noaptea, cand e mai rece. Dat afara, alt filtru.
Din nou mineral 15W40, 10W40 semisintetic cica nu e ok pentru rodaj la astea vechi. Nu mai stiu cum am procedat eu, da' parca l-am dat afara si p-asta dupa vreo 1000km.
Nu te dai la ea cam 2-3k km, nu mergi constant (adica autostrada cu viteza stabilizata), cauti sa variezi regimurile. Nu o incarci cu 5 persoane si bagajele aferente, eviti Transfagarasanul, circulatia urbana, aglomeratiile. Fara deplasari scurte. La 3000km schimbi uleiul si pui ce-ti place.
Idee: iti faci un concediu de cateva zile, un tur al tarii in care toci rapid 3000km. Cauti sa circuli noaptea, cand e mai liber (da' nu mai vezi peisaju') sau dimineata devreme. Ziua vizitezi la pas, nani cu gainile, samd
Edit: inainte de prima pornire, antrenare manuala a pompei de ulei pana scuipa pe sus pe la rampa. Cum? Foloseste-ti imaginatia