10-02-09, 14:24
|
#166
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [4Rally]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
VENTO VR6
S-a mai dus o masina frumoasa.
N-am vrut sa deschid acest subiect fiindca nu vroiam sa auda fostul proprietar care stiu foarte bine ca si el a iubit foarte mult aceasta masina.
Numai ca acum o jumatate de ora chiar el m-a sunat sa ma intrebe ce s-a intamplat si sa vada daca sunt bine.
Masina am iubit-o ca pe okii din cap. O cumparasem de la un prieten de-al meu care o luase de la Bishop. Omul n-a tinut-o prea mult si am cumparat-o eu cu gandul s-o fac frumoasa si sa fuga cum trebuie. El n-o prea ingrijise, o lovise si el in bot nitel, nu mergea cu foarte multa benzina si imi aduc aminte chiar in ziua cand am cumparat-o i s-a ars pompa de benzina. De-atunci am inceput sa pompez bani in ea. Lucram la o firma de distributie si timp de un an si ceva, tot ce am castigat am bagat in ea. Mereu se intampla ca pana-n ziua de salariu sa se mai strice ceva si sa trebuiasca sa schimb. Nu mi-a parut rau. Motorul l-am facut cap-coada tzipla si acum tragea foarte bine, nu consuma ulei mai deloc si avea un sunet demential care facea sa intoarca capul pe strada pana si un om surd.
Dupa ce am facut-o cap-coada, in 2007 am plecat la mare. A fost super. Prima mea iesire cu VR-ul. Eram in rodaj. Imi aduc aminte ca am mers cu ea cu maxim 120 km/h sa nu fortzez motorul si ma depaseau si aia cu Daciile. Ma durea undeva. Stiam cat m-a costat sa-l fac si stiam ca masina va trage cum trebuie dupa rodaj. (reparatia la motor m-a costat aproape 3000 euro cu manopera cu tot, toate internele schimbate cu unele noi; pistoane, segmenti, biele, cuzineti, supape, arcuri supape, alezat blocul la 2.9, toate garniturile noi).
Am venit de la mare si la cateva luni de zile, prin septembrie cred, l-am plimbat pe un tip cu ea si m-a rugat sa-l las sa faca si el o tura. Nu stiu de ce l-am lasat sa mearga. Omul a mers vreo 250-300 m, a franat si a vrut s-o intoarca insa s-a proptit cu ea intr-o bordura si masina fiind joasa mi-a spart (bara, radiatoare, tragar, faruri, semnalizari si proiectoare). Mi le-a platit, a platit si revopsitul, totul ok.
In octombrie aveam cursa la Buzau. In dimineata plecarii ne strangem cu totii sa plecam si baietii observa ca imi pierde ulei pe la cutie. Am zis ca picura nitel si ca n-o fi vreo garnitura foarte etansa si nu-i o mare problema, insa la intoarcere de la Buzau, dupa ce-am mancat la un restaurant la iesirea din oras, am vrut sa fac un burn-out, dar l-am facut in cutie, nu in rotzi. Am spart cutia, si a trebuit schimbata impreuna cu un kit de ambreiaj nou. (500 euro, toata distractia).
Acum, masina arata impecabil. Exterior super, interior refacut pe unde fusese nevoie, mecanic masina mergea foarte bine, directie, bucsharaie schimbata.
Pe 1 decembrie 2007 la Catedrala in fata vin dinspre Republicii si cu ceva viteza acroshez 3 masini pe doua benzi. Pagubele mele, exact ce schimbasem pe banii dobitocului care mi-o lovise cu cateva luni in urma. Total reparatie: 7000 RON
Masina? Din nou impecabila, intra si la expozitia 4TUNING 2008!
De-atunci si pana acum n-au mai fost probleme. Am schimbat si discurile de frana (cauza accidentului din decembrie) cu unele Zimmermann ventilate si urma ca acum sa-mi iau 4 anvelope Toyo Proxes T1R sau 2 slickuri Toyo R888, ambreiaj sport, autoblocant, evacuare si soft.
Numai ca, pe 6 februarie 2009 pe la ora 22:00 ma intorceam de la Bucuresti de la intalnirea No Speed Limit. Eram in masina cu prietenul meu Kastorica si in alta masina mai in spate putin prietenul meu Taz impreuna cu Shantzu' si Dracu DRC.
La Prisma, pana-n camere a iesit dinspre Corbeanca un tir. Omul a intrat pe banda 2 si mergea cu vreo 50-60 km/h. Am mers un pic in spatele lui, dupa care vazand ca nu intra pe banda 1 am zis sa-l depasesc eu. Cand am ajuns la jumatea lui, el a vrut sa intre pe banda 1, m-a vazut imediat pe mine si s-a redresat, insa a facut balans cu toata incarcatura lui. Atunci eu am tras usor de volan in dreapta, insa masina intrase deja pe mazga si am derapat. Din DN1 se face acolo o intrare pe o strada. Am intrat in coltul strazii in bordura, din bordura intr-un gard de fier amplasat pentru protectia pietonilor, apoi am intrat intr-o borna kilometrica si m-am oprit cu botul intr-un shantz.
Niciunul nu purtam centura de sigurantza, ne-au sarit airbag-urile, eu din impact am sarit peste airbag cu capul in parbriz si apoi cu umarul in geamul lateral pe care l-am spart, iar tovarashelul meu Kast, s-a lovit de airbag dupa care a ajuns undeva pe sub bord.
Ne oprisem. Liniste totala. Am tzipat la el sa-l aud si sa stiu ca n-a patit nimic. Mi-a raspuns. Am coborat amandoi din masina si am vazut ca trecusem la cativa centimetri de un stalp de beton.
Masina? Dauna totala
In clipa respectiva n-a mai contat nimic. Decat faptul ca am scapat intregi si fara maini sau picioare rupte, capete sparte sau poate chiar mortzi.
Cam asta este povestea VR6-lui meu scump si drag care acum e un morman de fiare.
Exact cum un copil iti aduce bucurii si necazuri, exact asa am fost si eu cu masina asta. Cum m-am bucurat mai mult, atunci am mai patzit cate ceva.
Recunosc, a mai fost si vina mea, dar una peste alta, a fost o masina iubita de multa lume, toata lumea o regreta si e pacat de ea avand in vedere cat s-a investit in ea.
Iata si niste poze cu ea de cand am luat-o pana acum.
R.I.P VR6
__________________
If I win, I take the cash and I take the respect!™
2006 - VAUXHALL CORSA B - 1.2 45CP - Prima masina de DRIFT din Romania cu tractiune fata!
2006 - OPEL VECTRA - C20NE
2007 - 2009 - VW VENTO VR6
2009 - BMW E30 TURBO
2012 - VW GOLF MK5 GTI
PIESE TUNING PE COMANDA:
TURBINE, INJECTOARE, POMPE BENZINA, WASTEGATE, BLOW-OFF, INTERCOOLERE, DISCURI FRANA PERFORATE/STRIATE, KIT-URI AMBREIAJ SPORT SAU ORIGINALE, SUSPENSII, ETC.
CONTACT: donu_vr6@yahoo.com
|
|
|
10-02-09, 14:37
|
#167
|
Mitsubishi Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,508
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
Nu-mi vine sa cred . Pacat, mare pacat de masina. Bine ca nu ati patit nimic.
|
|
|
10-02-09, 14:37
|
#168
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,182
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
Bine ca esti intreg si tu si prietenul tau , ca n-ati ramas cu sechele sau alte belele
Masina , pacat de ea ca era extraordinara , dar acu poate vine alta mai buna mai puternica .
CASCO ?
Bafta in continuare
|
|
|
10-02-09, 14:45
|
#169
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,156
Member of: [Opel]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
Quote:
Originally Posted by DONU'
VENTO VR6
S-a mai dus o masina frumoasa.
N-am vrut sa deschid acest subiect fiindca nu vroiam sa auda fostul proprietar care stiu foarte bine ca si el a iubit foarte mult aceasta masina.
Numai ca acum o jumatate de ora chiar el m-a sunat sa ma intrebe ce s-a intamplat si sa vada daca sunt bine.
Masina am iubit-o ca pe okii din cap. O cumparasem de la un prieten de-al meu care o luase de la Bishop. Omul n-a tinut-o prea mult si am cumparat-o eu cu gandul s-o fac frumoasa si sa fuga cum trebuie. El n-o prea ingrijise, o lovise si el in bot nitel, nu mergea cu foarte multa benzina si imi aduc aminte chiar in ziua cand am cumparat-o i s-a ars pompa de benzina. De-atunci am inceput sa pompez bani in ea. Lucram la o firma de distributie si timp de un an si ceva, tot ce am castigat am bagat in ea. Mereu se intampla ca pana-n ziua de salariu sa se mai strice ceva si sa trebuiasca sa schimb. Nu mi-a parut rau. Motorul l-am facut cap-coada tzipla si acum tragea foarte bine, nu consuma ulei mai deloc si avea un sunet demential care facea sa intoarca capul pe strada pana si un om surd.
Dupa ce am facut-o cap-coada, in 2007 am plecat la mare. A fost super. Prima mea iesire cu VR-ul. Eram in rodaj. Imi aduc aminte ca am mers cu ea cu maxim 120 km/h sa nu fortzez motorul si ma depaseau si aia cu Daciile. Ma durea undeva. Stiam cat m-a costat sa-l fac si stiam ca masina va trage cum trebuie dupa rodaj. (reparatia la motor m-a costat aproape 3000 euro cu manopera cu tot, toate internele schimbate cu unele noi; pistoane, segmenti, biele, cuzineti, supape, arcuri supape, alezat blocul la 2.9, toate garniturile noi).
Am venit de la mare si la cateva luni de zile, prin septembrie cred, l-am plimbat pe un tip cu ea si m-a rugat sa-l las sa faca si el o tura. Nu stiu de ce l-am lasat sa mearga. Omul a mers vreo 250-300 m, a franat si a vrut s-o intoarca insa s-a proptit cu ea intr-o bordura si masina fiind joasa mi-a spart (bara, radiatoare, tragar, faruri, semnalizari si proiectoare). Mi le-a platit, a platit si revopsitul, totul ok.
In octombrie aveam cursa la Buzau. In dimineata plecarii ne strangem cu totii sa plecam si baietii observa ca imi pierde ulei pe la cutie. Am zis ca picura nitel si ca n-o fi vreo garnitura foarte etansa si nu-i o mare problema, insa la intoarcere de la Buzau, dupa ce-am mancat la un restaurant la iesirea din oras, am vrut sa fac un burn-out, dar l-am facut in cutie, nu in rotzi. Am spart cutia, si a trebuit schimbata impreuna cu un kit de ambreiaj nou. (500 euro, toata distractia).
Acum, masina arata impecabil. Exterior super, interior refacut pe unde fusese nevoie, mecanic masina mergea foarte bine, directie, bucsharaie schimbata.
Pe 1 decembrie 2007 la Catedrala in fata vin dinspre Republicii si cu ceva viteza acroshez 3 masini pe doua benzi. Pagubele mele, exact ce schimbasem pe banii dobitocului care mi-o lovise cu cateva luni in urma. Total reparatie: 7000 RON
Masina? Din nou impecabila, intra si la expozitia 4TUNING 2008!
De-atunci si pana acum n-au mai fost probleme. Am schimbat si discurile de frana (cauza accidentului din decembrie) cu unele Zimmermann ventilate si urma ca acum sa-mi iau 4 anvelope Toyo Proxes T1R sau 2 slickuri Toyo R888, ambreiaj sport, autoblocant, evacuare si soft.
Numai ca, pe 6 februarie 2009 pe la ora 22:00 ma intorceam de la Bucuresti de la intalnirea No Speed Limit. Eram in masina cu prietenul meu Kastorica si in alta masina mai in spate putin prietenul meu Taz impreuna cu Shantzu' si Dracu DRC.
La Prisma, pana-n camere a iesit dinspre Corbeanca un tir. Omul a intrat pe banda 2 si mergea cu vreo 50-60 km/h. Am mers un pic in spatele lui, dupa care vazand ca nu intra pe banda 1 am zis sa-l depasesc eu. Cand am ajuns la jumatea lui, el a vrut sa intre pe banda 1, m-a vazut imediat pe mine si s-a redresat, insa a facut balans cu toata incarcatura lui. Atunci eu am tras usor de volan in dreapta, insa masina intrase deja pe mazga si am derapat. Din DN1 se face acolo o intrare pe o strada. Am intrat in coltul strazii in bordura, din bordura intr-un gard de fier amplasat pentru protectia pietonilor, apoi am intrat intr-o borna kilometrica si m-am oprit cu botul intr-un shantz.
Niciunul nu purtam centura de sigurantza, ne-au sarit airbag-urile, eu din impact am sarit peste airbag cu capul in parbriz si apoi cu umarul in geamul lateral pe care l-am spart, iar tovarashelul meu Kast, s-a lovit de airbag dupa care a ajuns undeva pe sub bord.
Ne oprisem. Liniste totala. Am tzipat la el sa-l aud si sa stiu ca n-a patit nimic. Mi-a raspuns. Am coborat amandoi din masina si am vazut ca trecusem la cativa centimetri de un stalp de beton.
Masina? Dauna totala
In clipa respectiva n-a mai contat nimic. Decat faptul ca am scapat intregi si fara maini sau picioare rupte, capete sparte sau poate chiar mortzi.
Cam asta este povestea VR6-lui meu scump si drag care acum e un morman de fiare.
Exact cum un copil iti aduce bucurii si necazuri, exact asa am fost si eu cu masina asta. Cum m-am bucurat mai mult, atunci am mai patzit cate ceva.
Recunosc, a mai fost si vina mea, dar una peste alta, a fost o masina iubita de multa lume, toata lumea o regreta si e pacat de ea avand in vedere cat s-a investit in ea.
Iata si niste poze cu ea de cand am luat-o pana acum.
R.I.P VR6
|
DONU-le ...pacat ..mare pacat multi dintre noi te stim de cand ai venit prima data......stim pasiunea ta pentru masini...stim cat ai tinut la ea...cat ai bagat in ea...pacat ca a disparut o masina care vorba ta......facea si un surd sa se intoarca dupa ea.....era o masina cu mult potential....acum asta e......R.I.P VR6....
cum ti-am spus si la telefon bine ca sunteti voi sanatosi....si TOT RAUL SPRE BINE....
|
|
|
10-02-09, 14:46
|
#170
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
Pana la urma.. conteaza ca voi sunteti bine.. Mult succes in continuare.
|
|
|
10-02-09, 15:35
|
#171
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,069
Member of: [Opel]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
pana n`am vazut aceasta poveste ...care ai spus`o don`ule ....credeam ca o vei reface ...dar dupa ce`am vazut si pozele. ...no comment!! ...pacat ... mare pacat de masina,dar viata este mai presus de toate.bine ca ati scapat voi sanatosi,mult succes in continuare si drum bun tuturor! ... intr`o fractiune de secunda se pot pierde multe.....dar sper sa nu ne pierdem vietile!!
|
|
|
10-02-09, 16:16
|
#172
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
Ceeee????? Nu-mi vine sa cred.....daca nu puneai pozele nu credeam ce ai zis Donule destinul nu-l poti infrange, dar cum au spus-o si ceilalti, cea mai mare realizare este k sunteti toti teferi......
Cat despre masina......te inteleg ce simti...si eu inca mai suspin cand ma uit la pozele cu fostele mele masini...cu care nu am avut pb......imi inchipui ce simti tu cand o vezi pe a ta cum arata acum, dar suntem siguri ca urmatoarea masina va fi mai buna din toate punctele de vedere
Donule te poti baza pe ajutorul meu(si probabil al tuturor prietenilor). Daca pot face ceva pentru tine, in orice dimeniu, nu ezita sa ma cauti
|
|
|
10-02-09, 17:01
|
#173
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,326
Member of: [VW] [RENAULT]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
Era o masina care eu o respectam ca pe un om . era ceva special si deosebit fiindca Donu o facuse asa , ma simteam in VR mai bine decat in 10 mercedesuri . Sunetul era si mai si ca sa nu mai vorbim ca ,acceleratia era dementiala .
a fost un VR6 , ti-am zis : asta este unii pierd femeile , altii banii , altii in cazul tau masinile . Asta e viata , trebuie sa privim cu optimism viitorul , si mie imi pare foarte rau de masina , tineam la ea chiar daca nu era a mea , era ceva care era placut ochiului meu , dar trebuie sa gandim ca viata e mai presus de orice. Asa e viata , pierzi , castigi. La fiecare pierdere exista un castig de 10 ori mai mare . care va aparea la un moment dat . Cel mai important este ca sunteti amandoi teferi si va am aproape . Presimt ca urmatoarea masina va fi si mai speciala. Bafta in continuare.
Si ca sa mai inveselim un pic atmosfera : CORSA don&Bale sound system Is da BOMB !!! :headfone s
__________________
Last edited by Bengy_BLS; 10-02-09 at 20:52.
|
|
|
10-02-09, 17:22
|
#174
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
Imi pare rau pt ce sa'ntamplat! Stiu cum e sa iubesti o masina ca pe ochii din cap dar nu vreau sa ma pun in locul tau acum. Bine ca doar masina a avut de suferit nu si pasagerii. Eu sper sa iti gasesti puterea sa iei de pe asta tot ce se poate lua si sa pui pe un alt vento.
|
|
|
10-02-09, 17:57
|
#175
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
treaba e nasoala.....bine ca au scapat cu viata....
dar deja treaba cu RIP VR6 ma face sa rad....... ) )
deja se abereaza............
hai sa mergem la prisma...punem poze acolo cu masina...aprindem lumanarii....dam barne d-alea....ceva cercuri....... )
sa ne anunti cand ii faci de 3 saptamani.... )
ce draq mah.....omu a pierdut o masina pe care o iubea....(pervers mic).....
niste bani care i-a investit in ea
dar o sa isi revina el ca e baiat mare si vaccinat....
nimeni nu se bucura de un asemenea necaz.....
hai bafta boss.......
__________________
contact 0766-671407
Last edited by jakal; 10-02-09 at 18:04.
|
|
|
10-02-09, 18:08
|
#176
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [4Rally]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
Eee, R.I.P. VR6 e un fel de a spune man. Pentru unii masina reprezinta foarte mult.
E ca si cum am pierdut un prieten foarte bun.
M-am bucurat cu ea de multe ori, am fost de multe ori mandru cu ea pe-acolo pe unde am ajuns, m-a scapat de garda de foarte multe ori si intr-un final mi-a salvat viata si s-a dus.
|
|
|
10-02-09, 18:11
|
#177
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
boss....noi am vb azi la garaj in mare.....stiu ca e greu ...dar treaba cu RIP chiar ma face sa rad........
ma rog.......
|
|
|
10-02-09, 18:16
|
#178
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [4Rally]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
Da mah, stiu de treaba asta.
Auzi... lumanari
Arde-v-ar focu! Am ras cu MOM si cu Popnu' azi la garaj pe baza unei melodii de la Parazitii care merge cu patzania mea cu VR6-le de te strici de ras. Iti povestesc diseara.
Una peste alta, va multumesc tuturor care ati venit si m-ati ajutat sa scot VR-ul de-acolo si sa-l aduc la garaj si sper sa-mi iau o catraneala sa va rup iar la 400 cat de curand!
|
|
|
10-02-09, 18:21
|
#179
|
Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 275
Member of: [2 Roti]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
|
|
|
10-02-09, 18:24
|
#180
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,170
Member of: [Opel]
|
Re: No Speed Limit Ploiesti !
imi pare tare rau ptr masina,dar mai bine ca s-a facut ea praf si ati scapat voi
stii cum e viatza are si suisuri si coborasuri...yo zic sa o uiti apucandu-te imediat de alta care cere ingrijirea si pasiunea care ai pus-o in vr6
numai bine de la mine si astept sa vedem inca una pe drumuri la fel ca vr6
p.s:singurul lucru de care sa-ti para rau e de eforturile facute si timpul alocat proiectului ..nu de banii
|
|
|
|
|