GRUPE DE PARTICIPARE: Slatina 04 septembrie 2010
(Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala)
grupa s1 - sub 1550 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub 1550 cm3 normal aspirat sau sub 1000 cm3 supraalimentat (turbo fabrică).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s2 -sub 2500 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre: 1551-2500 cm3 normal aspirat sau sub 1600 cm3 supraalimentat (turbo fabrică).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s3 - sub 3800 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua motrice, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre: 2501-3800 cm3 normal aspirat sau intre 1601-2500 cm3 supraalimentat (turbo fabrică).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s4 - peste 3800 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea peste 3801 cm3normal aspirat sau peste 2501 cm3 supraalimentat (turbo fabrică).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s5 - AWD - sub 2500 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s6 - AWD - peste 2500 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune integrala.
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s7 - Diesel - sub 2000 cm3
Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo sau compresor.
Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina
grupa s8 - Diesel - peste 2000 cm3
Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo sau compresor.
Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina
NOTĂ:
1. O grupă se constituie din min 5 maşini. In cazul în care nu se constituie grupa, masinile vor fi încadrate la grupa superioară .. si aşa mai departe.
2. Maşinile dotate cu compresor suplimentar pentru încărcare turbo, alimentate cu protoxid de azot, sau cu dotări speciale destinate automobilelor de concurs, vor fi încadrate într-o grupa specială, iar în cazul în care sunt mai puţin de 5, vor puncta la clasamentul general
3. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a comasa sau desfinţa anumite grupe de concurs
Vor fi si liniute de moto, asteptam sa clarifice grupele, ca nu prea stiu organizatorii cum sa faca grupele.., cert e ca vor tine liniutele moto pe 201 m .
GRUPE DE PARTICIPARE: Slatina 04 septembrie 2010
(Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala)
grupa s1 - sub 1550 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub 1550 cm3 normal aspirat sau sub 1000 cm3 supraalimentat (turbo fabrică).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s2 -sub 2500 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre: 1551-2500 cm3 normal aspirat sau sub 1600 cm3 supraalimentat (turbo fabrică).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s3 - sub 3800 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua motrice, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre: 2501-3800 cm3 normal aspirat sau intre 1601-2500 cm3 supraalimentat (turbo fabrică).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s4 - peste 3800 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea peste 3801 cm3normal aspirat sau peste 2501 cm3 supraalimentat (turbo fabrică).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s5 - AWD - sub 2500 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s6 - AWD - peste 2500 cm3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune integrala.
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse
grupa s7 - Diesel - sub 2000 cm3
Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo sau compresor.
Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina
grupa s8 - Diesel - peste 2000 cm3
Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo sau compresor.
Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina
NOTĂ:
1. O grupă se constituie din min 5 maşini. In cazul în care nu se constituie grupa, masinile vor fi încadrate la grupa superioară .. si aşa mai departe.
2. Maşinile dotate cu compresor suplimentar pentru încărcare turbo, alimentate cu protoxid de azot, sau cu dotări speciale destinate automobilelor de concurs, vor fi încadrate într-o grupa specială, iar în cazul în care sunt mai puţin de 5, vor puncta la clasamentul general
3. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a comasa sau desfinţa anumite grupe de concurs
Vor fi si liniute de moto, asteptam sa clarifice grupele, ca nu prea stiu organizatorii cum sa faca grupele.., cert e ca vor tine liniutele moto pe 201 m .
Intalnirea o facem la 6:30 in Petrom-ul de pe sos. Vestului si la ora 7:00 sa plecam spre Targoviste-Gaiesti-A1-Pitesti-Slatina.
Total 220 km.
La LUKOIL-ul din Targoviste (pana-n fabrica de ciment) putem sa ne intalnim cu Adi Viteza si baietii care mai merg de-acolo si sa continuam drumul.
Asta daca sunt si ei de acord sau daca nu cumva vor sa ne gasim in alta locatie.
__________________ If I win, I take the cash and I take the respect!™ 2006 - VAUXHALL CORSA B - 1.2 45CP - Prima masina de DRIFT din Romania cu tractiune fata! 2006 - OPEL VECTRA - C20NE 2007 - 2009 - VW VENTO VR6 2009 - BMW E30 TURBO
2012 - VW GOLF MK5 GTI
PIESE TUNING PE COMANDA:
TURBINE, INJECTOARE, POMPE BENZINA, WASTEGATE, BLOW-OFF, INTERCOOLERE, DISCURI FRANA PERFORATE/STRIATE, KIT-URI AMBREIAJ SPORT SAU ORIGINALE, SUSPENSII, ETC.
CONTACT: donu_vr6@yahoo.com
Intalnirea o facem la 6:30 in Petrom-ul de pe sos. Vestului si la ora 7:00 sa plecam spre Targoviste-Gaiesti-A1-Pitesti-Slatina.
Total 220 km.
La LUKOIL-ul din Targoviste (pana-n fabrica de ciment) putem sa ne intalnim cu Adi Viteza si baietii care mai merg de-acolo si sa continuam drumul.
Asta daca sunt si ei de acord sau daca nu cumva vor sa ne gasim in alta locatie.
asta e cel mai scurt drum??
daca vrea sa posteze aici cine vine si cine nu, ar fi o treaba sa stim si noi la ce sa ne asteptam
nasol jakale, pacat ..pierzi din punctajul national , iesiai campion )
ala e cel mai scurt,doar ca nu mai stiu cat de bun este drumul intre targoviste si gaesti,dar parca era bun
succesuri la cei care o sa mergeti,eu tre sa fiu la rabllysprint in pitesti,deci daca ramane vreunu in pana prin zona poa sa sune,tractari auto cu olcitu
ala e cel mai scurt,doar ca nu mai stiu cat de bun este drumul intre targoviste si gaesti,dar parca era bun
succesuri la cei care o sa mergeti,eu tre sa fiu la rabllysprint in pitesti,deci daca ramane vreunu in pana prin zona poa sa sune,tractari auto cu olcitu
merci merci,ce sa zic,alegere fortata,dar tinand cont ca ne prezentam cu oltcitul imi face placere desi daca ma gandesc bine am timp sa dau o fuga pana la slatina