MULTIPLE MAP
Asa cum bine stiti avem o veche traditie in modificarea softurilor de Subaru si avem propria solutie de tuning bazandu-ne pe:
- dorinta
- resurse materiale
- cunostinte
- experienta.
Poate ca putini stiu faptul ca Racing Code a reprezentat una din firmele de pionierat in materie de resoftari, pentru Sunaru si Mitsubishi fiind la un moment dat a treia firma cu exceptia prodatorilor care puteau sa modifice softul direct in ECU stock si aceasta fara a fi necesar sa fie dat jos de pe masina ECU. Mod de comunicare elegant si rapid, citirea/scrierea de soft fiind chiar rapida.
Probabil ca si mai putin stiu faptul ca Racing Code este o firma care nu face import de inteligenta, avand multe proiecte finalizate si in lucru.
Astfel pe parcursul timpului am reusit sa implementam cele mai noi solutii in aceasta zona a tuningului si nu numai, dar sublinem Subaru pentru ca subiectul nostru de astazi vizeaza marca.
Cea ce urmeaza sa va prezentam este o nouate permisa de suportul tehnic oferit de Subaru pentru anumite modele pe care noi le resoftam.
Modele echipate cu optiunea SI-DRIVE, din fabrica, acum le putem reprograma astfel incat sa avem posibilitatea sa alegem mai multe versiuni distincte de soft. Schimbarea de soft se face direct in timpul mersului folosind butonul SI-DRIVE montat deja de producator, care oferea stock comenzi inferioare.
Fiecare pozitie a butonului din imagine, in versiunea stock selecta un alt mod e de comanda al clapetei de acceleratie. Nimic mai mult!
Acum Racing Code incarca si modifica direct trei versiuni distincte de soft, cate una pentru fiecare pozitie in parte.
Alegerea celor trei versiuni de soft apartine clientului, iar toate modificarile asa cum v-am obisnuit sunt custom.
Dupa cum se poate observa in imaginea atasata butonul are trei pozitii de selectare.
Programele pot fi incarcate in modul urmator de exemplu:
- I - program de utilizare normala
- S - program de ulizare pentru circuit
- S# - program de ulizare pentru cursele de 402m
Sau dupa imaginatia fiecaruia, inclusiv posibilitatea de utilizare a trei tipuri de combustibili, dar aici e pentru profesioninisti, oameni atenti si pedanti pentru ca o selectare gresita a programului cu un combustibil inferior duce urgent la distrugerea motorului. Noi nu recomandam asta sau maxim unul din programele din capatul scalei sa fie destinat unui combustibil superior.
Alt exemplu de selectie
- I - program de utilizare normala cu benzina de pompa ECO
- S - program de ulizare sportiva POWER
- S# - program de ulizare cu combustibil superior sau inferior ...