Quote:
Originally Posted by blueworld
explica-ne problema cu bug-ul din soft,ce este acest bug si cum se poate evita aceasta problema cu motorul ej25,pt ca multi si-au spart motoarele fie ele si stock sau modificate...
|
Rezolvarea este foarte simpla din punctul nostru de vedere.
Masina trebuie sa vina la noi sa o resoftam, putem sa o resoftam doar pentru aceasta problema, sau putem sa o resoftam rezovand aceasta problema dar aducand in plus mai multa putere si/sau consum mai redus de carburant.
In mod cert este cea mai eficienta modificare care se poate face si care se impune la acest model daca vrei cu adevarat sa te bucuri de el.
Gandind faptul ca iti protejeaza motorul, investitia, faptul ca poti avea peste 30 de cai putere in plus si cuplu din belsug, iar toate astea la un consum mai mic decat cel stock nu sunt decat castiguri demne de luat in seama.
Din pacate multi tuneri si nu vreau sa ii subliniez pe cei de pe piata locala care intervin la aceste modele au creeat o proasta legenda prin interventia lor in soft. Acestia nu au avut cunostintele necesare si au abordat acest tip de motor de Subaru ca pe unul de doi litri sau ca pe unul normal de la altceva unde au mai lucrat ei. GRESIT!!! Acest motor cere cunostinte speciale, trebuie sa il cunosti, sa cunosti sofutul si sa deschizi toate hartile nu cele cateva date pe net, de unul sau altul, apoi sa modifici exact unde trebuie.
Are un mod de lucru care trebuie respectat si valori care trebuiesc corelate si respecatate altfel segmentii rup pistoanele.
Daca ai un astfel de model si ti la el e bine sa ne asculti sa il aduci sa-i rezolvam problema, iar daca vrei ceva mai mult discutam si asta.
In ciuda prostiilor care invadeaza ochii cititorilor de interenet acest motor are multe avantaje comparativ cu cel de 2litri.