Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 16-02-12, 07:41   #256
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Am ramas stupefiat sa aflu ca si acum se fabrica Lada 2107 cu motor 1.7i.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 12:49   #257
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Da, se fabrica cu motorizare 1.6-1.7 pe injectie, Euro 3 Dar la 5280 Euro mi se pare cam scumpa (http://lada.md/ro/lada_2107.php)
Pe langa Lada 2107, se mai fabrica si Samara, iar am avut ceva informatii despre faptul ca Lada 2106 (deci 1600) s-a produs si in 2009-2010.
Exista si un poster, care ironizeaza aceasta situatie, o atasez
@b08ygs, ce face stanceworksul din noi
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ladaevolution.jpg
Views:	318
Size:	40.9 KB
ID:	2329033  
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania

Last edited by k.lada; 16-02-12 at 13:10.
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 15:04   #258
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Da e interesanta gluma cu posterul doar ca trasa de par altfel arata in '80.
Insa daca ar fi sa luam una care s-a schimbat mai deloc este NIVA, ale carei calitati nu le poate contesta nimeni, sigur are si defecte dar ... mult farmec.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 16:03   #259
rrm012001

Stage 5
 
rrm012001's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 347
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

vazand schita cu intinzatorul de lant mi-am adus aminte ca a facut-o un coleg de-al meu prin anii 80 dupa o schita prezentata in revista autoturism sau tehnium. spor la treaba in continuare.
rrm012001 is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 16:32   #260
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Da , ce reviste tari le aveam pe toate si le citeam imdiat cum apareau plus ca tot cautam din numerele foarte vechi.
Erau sisteme improvizate de atunci.
Dar nu exista un lant de distributie mai rezistent la Dacia se gaseau frantuzesti si Regina italienesti de foarte buna calitate.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 18:06   #261
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Da e interesanta gluma cu posterul doar ca trasa de par altfel arata in '80.
Insa daca ar fi sa luam una care s-a schimbat mai deloc este NIVA, ale carei calitati nu le poate contesta nimeni, sigur are si defecte dar ... mult farmec.
Lada NIVA se mai vinde si acum ca masina noua in Anglia. Motor 1.7 dar pe carburator. Cand au testat-o ce de la Fifth Gear off-road, le-a facut de ras Land Roverul Discovery. Acela a ramas impotmolit in noroi, dar Lada a urcat panta plina de noroi fara probleme. Pe iarba uda in panta masina lor nu pleca de pe loc dar Ladita termina de urcat pana sa-si dea cameramanii seama ca a plecat de pe loc. Eu zic ca aceste-as masini bune, simple si fiabile!
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 19:19   #262
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Sa nu exageram totusi probabil ca are avantaje si dezavantaje, dar oricum asa cum am spus are farmecul ei ocupand o pozitie vizibila in topul 4x4.
Dar pentru cine nu stie LADA NIVA a fost conceputa impreuna cu Porsche, de fapt rusii au platit un contract de cercetare pentru rezolvarea anumitor probleme si gasirea unor solutii, in special pe larte de tren de rulare si transmisie la motorul dar de cc 70HP.
Sitemul de diferentiale este copiat dupa ZF care au participat si ei la solutia finala fiind partenerul porsche din acea perioada pentru transmisii de tot felul.
In acest moment cred ca sunt cel putin lideri europeni pe parte de transmisie.
La acest model s-a lucrat destul de mult la partea de autoblocare care se ridica la un 25%. De fapt sunt diferentiale cu patinare limitata.
Suspensia si sistemul punte fixa spate cu roti independente pe fata asigura un compromis optimi intre sosea si inafara ei.
http://www.ladaworld.com/product_inf...roducts_id=141
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 20:51   #263
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Da, asa e, sunt destul de potente Nivele , si la vremea lor au fost foarte ok.
Impreuna cu Porsche a fost proiectat Lada Samara, care aducea o gramada de imbunatatiri (motor + cutie de viteze dispuse transversal in asa fel incat motorul/cutia nu seamana deloc cu familia de motoare montate pe Lada 1200-1600-Niva 1700, distributie pe curea, reglaj joc supape cu pastile, carburator licenta Solex, tractiune fata, mai incolo chiulasa 16V si muulte alte chestii)
Ca si noutate pentru masinuta, am cumparat pentru motorul stock, o axa cu came NOS, si un set de culbutori NOS , multumita unui prieten (100 lei am dat pe axa + 1 set de culbutori)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN4320.JPG
Views:	40
Size:	98.1 KB
ID:	2329532   Click image for larger version

Name:	DSCN4321.JPG
Views:	37
Size:	87.9 KB
ID:	2329533   Click image for larger version

Name:	DSCN4322.JPG
Views:	77
Size:	89.0 KB
ID:	2329534  

Click image for larger version

Name:	DSCN4323.JPG
Views:	47
Size:	73.4 KB
ID:	2329535   Click image for larger version

Name:	DSCN4324.JPG
Views:	50
Size:	64.9 KB
ID:	2329536   Click image for larger version

Name:	DSCN4315.JPG
Views:	64
Size:	152.1 KB
ID:	2329537  

k.lada is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 20:54   #264
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Niva inca-si traieste maturitatea aducand pe ici colo imbunatatiri notabile.
Da si Samara a fot facut cu ajutorul cercetarilor Porshe si la aceasta chiar si-au facut mare reclama la acea vreme, fiind o masina nu f frumoasa dar buna si cu 10 ani inaintea Novei de la noi...
Felicitari pentru achizitie!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 22:48   #265
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Scuze pt off dar nu exista LSD pe Niva! E un 4x4 permanent cu dif open pe punti si interaxial blocabil (on-off, comanda manuala). NU vb din auzite, chiar am pregatit una pt campionatul de raliuri tot teren acum ~9 ani. Defectul cel mai mare in off road e ecartamentul spate mai mic decat fata, pe sleauri masina "cauta" mereu drumul cu puntea spate - se poate rezolva cu flanse. Motorul cu injectie "Bosch made in Russia" dpmdv e o pacoste, mai bun 1.6 pe carb!
On: axa are alt profil decat cel stock? Pe vremuri faceam experimente cu un coleg Ladist ovalizand gaurile de la carcasa axei astfel incat sa calce mai spre baza culbutorului, marind deschiderea supapelor Ceva rezultate obtinusem, dar la un mom dat am rupt 2 axe in timp f scurt si am abandonat proiectul...
john17 is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 23:00   #266
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Axa are profil stock, una cu profil modificat o sa vina (sa speram) mai la toamna. Interesanta ideea cu carcasa modificata pacat ca nu tineau, altfel adoptam si eu ideea, e una "low cost" cu rezultate pe cinste.

Off topic: Se gasesc diferentiale autoblocante pt Niva/Lada clasica, preturile sunt un pic exorbitante... gen Descriereiferential Blocabil automat Pret:1870 lei\buc +TVA... Erau cateva pe ceva site rusesc (sistem Torsen, Colotti, si unul si mai interesant, cu lamele pretensionate ), ce accepta plata prin card/paypal, asigura livrarea parca, la pret ceva mai decent, insa nu se puteau comanda din cauza barierelor lingvistice ( vanzatorii nu vorbeau decat rusa).


Ps: cineva mi-a sugerat o "idee", ca pe vremuri cine nu alerga cu alta axa cu came (din motive lesne de inteles, nu toata lumea avea acces), avea modificari la culbutori, o idee despre ce ar fi vorba ?

Last edited by k.lada; 16-02-12 at 23:11.
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 23:32   #267
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Scuze pt off dar nu exista LSD pe Niva! E un 4x4 permanent cu dif open pe punti si interaxial blocabil (on-off, comanda manuala). NU vb din auzite, chiar am pregatit una pt campionatul de raliuri tot teren acum ~9 ani. Defectul cel mai mare in off road e ecartamentul spate mai mic decat fata, pe sleauri masina "cauta" mereu drumul cu puntea spate - se poate rezolva cu flanse. Motorul cu injectie "Bosch made in Russia" dpmdv e o pacoste, mai bun 1.6 pe carb!
On: axa are alt profil decat cel stock? Pe vremuri faceam experimente cu un coleg Ladist ovalizand gaurile de la carcasa axei astfel incat sa calce mai spre baza culbutorului, marind deschiderea supapelor Ceva rezultate obtinusem, dar la un mom dat am rupt 2 axe in timp f scurt si am abandonat proiectul...
Te rog frumos sa citesti si sa vezi ce am scris eu. Sunt documentat pe ceea ce am scris.
Citeste exact la partea cu diferentialele.
Masina stock nu s-a produs de serie cu diferentiale blocante sau autoblocante ori cu patinare limitata. Specialistii in transmisii au recomandat insa altceva dar ridica costurile.
Asa este are dezavantajul de care vorbesti si altele chiar dar s-a vrut un fel de strutocamila care a dat rezultate foarte bune dovada fiind faptul ca si astazi se produce de serie si se vinde peste tot.
Si Audi vinde si-si face numele pe strutocamile... masini care sa mearga si vara si iarna.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 23:37   #268
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Quote:
Originally Posted by k.lada View Post
Axa are profil stock, una cu profil modificat o sa vina (sa speram) mai la toamna. Interesanta ideea cu carcasa modificata pacat ca nu tineau, altfel adoptam si eu ideea, e una "low cost" cu rezultate pe cinste.

Off topic: Se gasesc diferentiale autoblocante pt Niva/Lada clasica, preturile sunt un pic exorbitante... gen Descriereiferential Blocabil automat Pret:1870 lei\buc +TVA... Erau cateva pe ceva site rusesc (sistem Torsen, Colotti, si unul si mai interesant, cu lamele pretensionate ), ce accepta plata prin card/paypal, asigura livrarea parca, la pret ceva mai decent, insa nu se puteau comanda din cauza barierelor lingvistice ( vanzatorii nu vorbeau decat rusa).


Ps: cineva mi-a sugerat o "idee", ca pe vremuri cine nu alerga cu alta axa cu came (din motive lesne de inteles, nu toata lumea avea acces), avea modificari la culbutori, o idee despre ce ar fi vorba ?
Cred ca stiu despre ce vorbesti.
Multe din axele modificate erau facute din axe stoc, unele chiar modificate manul.
Idea era cam asa.
Pentru a reprofila axa se micsora cercul de baza.
Micsorand cercul de baza se obtinea in functie de noul profil diagrama propusa dar pierdea in deschidere. Scadea liftul.
Ca sa compenseze incarcau culbutorii pe una din parti.
Nu era prea complicat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 06:37   #269
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

1870 e un pret mai mult decat decent pentru o dracovenie dinaia,mai ales ca te cam scate din multe belele...ia cauta pentru orice alta masina sa vezi daca la 400 de euro te lipesti de vreun lsd
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 06:54   #270
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea Old School - Lada 1500

Pentru STI si EVO foarte bune cunperi de pe la 1500Euro in sus, dar gasesti si pe la 1000Euro.
Un diferential Quaife costa in jur de 700-800 Euro pentru masini normale si autoblocarea o comanzi de fapt patinarea limitata. Se cere la producator cat sa fie sau se comanda kit de piese pentru upgradarea respectiva.

Oricum cred ca si pe Lada cu tractiune spate este necesar un LSD.

Last edited by SEBASTIAN; 17-02-12 at 07:00.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -