29-06-11, 13:35
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 1,772
Member of: [VW]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Quote:
Originally Posted by edwscho
Chiar daca nu e cea mai importanta piesa, imi sta pe creier stopul ala spart in `jde mii de bucati si lipite cu poxipol ).
|
recomand www.plexiart.ro
|
|
|
01-07-11, 09:57
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
merci szoke_sz pentru pont. Acolo cred ca o sa imi refac tripla, doar partea de sus, portocalie, ca m-am uitat atent si partea de jos e intacta (si sunt separate).
Acum as vrea sa imi iau niste jante pe 14 sau 15, dar nu stiu cum sa calculez sau care ar fi corespondentul(diametrul exterior al balonului sa fie acelasi)(ca sa nu am probleme cu kilometrajul, etc).
Acum am trecut in talon 165 r13. Ce cauciuc mi-ar trebui pentru o janta de 14 sau 15?
|
|
|
01-07-11, 11:12
|
#18
|
2 Roti
Join Date: May 2009
Posts: 158
Member of: [PEUGEOT] [4Tuning International] [KIA] [2 Roti] [Suzuki]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Salut. Frumoasa masina, felicitari pentru achizitie. Am avut si eu una, 2.0 V6, din '80, si acum imi pare rau ca am dat-o. Stopurile sa stii ca e mai bine sa le reconditionezi pe amandoua, nu de altceva dar se va vedea diferenta, si sunt sigur ca nu iti va place nici tie. La jante, daca nu te superi, cateva recomandari. Succes in continuare...
__________________
|
|
|
01-07-11, 12:17
|
#19
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
nu stiu ce sa fac, sunt sigur ca n-o sa iasa ca originalele, de asta parca mi-i frica sa stric un stop original pentru unul custom. Ma gandeam sa le polisez si sa le curat pe dinauntru, si asa sper sa arate ca noi.
|
|
|
01-07-11, 18:32
|
#20
|
2 Roti
Join Date: May 2009
Posts: 158
Member of: [PEUGEOT] [4Tuning International] [KIA] [2 Roti] [Suzuki]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Vorbeste intai cu baiatul de pe site. Ai sa vezi, e vrajitor cu plasticele. N-are ce sa iasa rau.
|
|
|
01-07-11, 22:50
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 1,772
Member of: [VW]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Quote:
Originally Posted by edwscho
merci szoke_sz pentru pont. Acolo cred ca o sa imi refac tripla, doar partea de sus, portocalie, ca m-am uitat atent si partea de jos e intacta (si sunt separate).
Acum as vrea sa imi iau niste jante pe 14 sau 15, dar nu stiu cum sa calculez sau care ar fi corespondentul(diametrul exterior al balonului sa fie acelasi)(ca sa nu am probleme cu kilometrajul, etc).
Acum am trecut in talon 165 r13. Ce cauciuc mi-ar trebui pentru o janta de 14 sau 15?
|
face stopuri si de la 0.
|
|
|
01-07-11, 23:31
|
#22
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Da, am vazut ca face si de la 0, am si vb cu el deja, mi-a facut pretul pentru amandoua dar nu prea ma lasa inima sa il stric pe ala dreapta original. De asta m-am gandit sa fac doar partea portocalie cu riscul sa nu semene intre ele. Daca dupa polisarea celui vechi nu reusesc sa le fac sa semene, atunci il trimit si pe celalalt
|
|
|
02-07-11, 11:26
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [CSR] [Opel] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Spor la treaba cu masinuta. Exact asa arata si a mea cand am cumparat-o
Daca vrei sa ii pui un motor serios, al meu este vanzare, cu tot cu cutie de viteza MT75.
|
|
|
02-07-11, 11:30
|
#24
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
merci de oferta dar raman cu motorul asta . Tu ce ai de gand sa pui de vrei sa il schimbi?
|
|
|
03-07-11, 09:04
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Quote:
Originally Posted by bil1706
...........
Nu te gandi sa schimbi motorul cu unul de 1,6 pentru ca nu va fi diferenta foarte mare.....diferenta dintre motorul tau si cel de 1,6 se poate rezolva cu un carburator dublucorp pus pe motorul tau.
............
|
Ba este diferenta mare intre 1,3 de Taunus (aprox 60cp, acceleratie 0-100km/h=23 secunde - - adica este inferior Daciei 1300 ), si 1,6i de Sierra (80cp, acc 0-100km/h=14,4 s cu catalizator, si vreo 12.5-13 s fara catalizator ). Dar din pacate costurile (cu motor/cv, radiator, calculator, modificari cardan, manopera pt mecanica si el. auto) pot depasi 1000 euro
Intradevar, nu prea s-ar merita investitia; cu carburator dublucorp se mai poate castiga ceva putere dar e cam greu de gasit unul ok in ziua de azi...
Pana la urma, daca motorul de 1,3 e sanatos si carb-ul e bun, totul este ok. Farmecul unei masini vechi nu sta in motorizare ci in aspect .
Last edited by capricosti; 03-07-11 at 09:10.
|
|
|
03-07-11, 09:20
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Quote:
Originally Posted by edwscho
...........
Acum as vrea sa imi iau niste jante pe 14 sau 15, dar nu stiu cum sa calculez sau care ar fi corespondentul(diametrul exterior al balonului sa fie acelasi)(ca sa nu am probleme cu kilometrajul, etc).
Acum am trecut in talon 165 r13. Ce cauciuc mi-ar trebui pentru o janta de 14 sau 15?
|
Exista mai multe variante care merg, depinde de ce latime alegi sa fie cauciucurile;
165 r 13 =185/70/13 =185/65/14 =195/60/14 =195/55/16 =205/50/15.
Poti incerca si 205/40/17 sau chiar 215/40/17
Pt mai multe detalii cauta pe net ''Calculator dimensiune anvelope si jante''
Daca esti student o sa poti sa te descurci cu calculatorul ala
|
|
|
03-07-11, 10:01
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Quote:
Originally Posted by capricosti
165 r 13 =........................=195/55/16 =.......
,,,,,,,,,,,
|
Pardon, rectific:
.....=195/55/ 15=.......
|
|
|
08-07-11, 22:58
|
#28
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
N-am mai postat de ceva zile pe aici.
Intre timp masina a stat tot la mecanic. Am desfacut motorul,am curatat tot pe acolo, am pus garnitura de chiuloasa noua, schimbat bujii, am cumparat pompa de apa cu fulie si elice, cablu de ambreiaj, am facut instalatia de racire (si i-am pus la radiator buson de mercedes ) ). Am aranjat-o putin ca sa nu arate urat la rar (capacul motorului era putin ruginit, l-am vopsit negru metalizat(fara lac ) ) pentru o uscare rapida. Oricum, cand o aduc de la identificare dam totul jos, si vopsea si tot si urmeaza o alta schema de culori :P. Inca nu m-am hotarat ce culoare sa o fac, dar mai am timp.
Cat am mai stat prin garaj pe acolo m-am mai apucat eu de surubarit, am scos bandourile de pe bara fata (erau mega-praf) am lustruit-o putin, am schimbat oglinda interioara ca aia veche era rupta (am schimbat-o tot cu una originala), am ascultat muzica la radio-ul ei original din 77 )....treburi de astea.
In seara asta am pornit-o si am facut niste ture cu ea. Trebuie schimbate bucsele ca nu cred ca au fost schimbate din 77 pana acum ) (asa arata). Se aude ceva la suspensia pe stanga, dar pana nu schimb bucsele nu stiu exact ce mai trebuie schimbat .
Bag niste poze ce le-am facut cu telefonul zilele astea . Maine o sa o spal si ii fac niste poze mai bune
|
|
|
09-07-11, 16:07
|
#29
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
bravo, se misca treaba.
e bine ca ai inceput cu unele lucruri noi, neaparat necesare de altfel
|
|
|
09-07-11, 22:34
|
#30
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Da . Acum am facut-o sa mearga, ca dupa ce o inscriu dau jos tot si schimb bucsaraie, chedere, ornamente, ce-oi gasi . Azi i-am facut asigurarea si am iesit cu ea. Am avut un zambet pe buze toata ziua . Merge fain, chiar daca e 1.3. Ba chiar reusesc sa plec cu scartait de prin intersectii, si chestii de astea ). Eh, oricum nu ma caracterizeaza treaba asta, dar am incercat si eu "sa vad ce poate":P. I-am facut si niste poze azi mai curata, cu un ghetto paintjob pe roti (vopsit direct peste rugina ) ), doar asa sa nu fie prea rat rod . Oricum le schimb luni (daca gasesc ceva ce o sa am incante ).
|
|
|
|
|