27-03-09, 14:31
|
#46
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 427
|
Re: E36 - 320i RBN
Quote:
Originally Posted by DONU'
Ai draq prosti astia de la BMW...
De ce n-or fi pus ei Turbo direct pe motoarele astea?
Trebuia sa vina VECU sa-i invete...
Lasa mah ca scoate Ploiestiul un Lastun cu VR6 si va amesteca visele. 
Bafta Rabanne! Sper sa iasa ceva tare!
VECU-le... arde-te-ar cacarea (intr-un M5 Bi-turbo) 
|
lasa ma ca acum si-au revenit (astia de la bmw)
|
|
|
27-03-09, 15:55
|
#47
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [4Rally]
|
Re: E36 - 320i RBN
Noroc ca nu mai e VR6-le. D-aia v-ati revenit
|
|
|
27-03-09, 17:00
|
#48
|
Inferno Motorsport Member
 Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,951
Member of: [Inferno Motorsport]
|
Re: E36 - 320i RBN
foarte tare Rabanne, o intebare: masina a fost a lu Susanu cumva?
|
|
|
27-03-09, 18:10
|
#49
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: E36 - 320i RBN
Quote:
Originally Posted by daffy duck™
foarte tare Rabanne, o intebare: masina a fost a lu Susanu cumva?
|
Da, a fost.
|
|
|
28-03-09, 02:15
|
#50
|
Inferno Motorsport Member
 Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,951
Member of: [Inferno Motorsport]
|
Re: E36 - 320i RBN
deci te-am vazut in kiseleff mai devreme..frumoasa plecare...si din cate se vede p afara...trage destul de grav
|
|
|
28-03-09, 03:49
|
#51
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 427
|
Re: E36 - 320i RBN
Quote:
Originally Posted by DONU'
Noroc ca nu mai e VR6-le. D-aia v-ati revenit 
|
daaaaaaaaaaa cum sa nu ,,,norocu nostru
|
|
|
28-03-09, 11:47
|
#52
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: E36 - 320i RBN
Quote:
Originally Posted by daffy duck™
deci te-am vazut in kiseleff mai devreme..frumoasa plecare...si din cate se vede p afara...trage destul de grav 
|
Da, se misca
|
|
|
12-05-09, 00:49
|
#53
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: E36 - 320i RBN
Nu am stat prea mult pe ganduri si am trecut la upgrade-uri mai grele. Am schimbat vechiul M52B20 cu un M52B28, turbina T70, galerie de evacuare de fonta, wastegate extern Tial, intercooler mai mare, tubulatura pe 76mm, galerie admisie cu clapete de M3 3.2, pompa benzina Walbro, injectoare de 550cc, cutie de viteze de E36 M3 3.0, radiator de ulei. Motorul este ca si prima data stock iar presiunea de functionare va fi de asemenea aceeasi - 0.6 bar. Cateva poze facute astazi...planuim ca saptamana viitoare s-o scoatem pe strada.
|
|
|
12-05-09, 10:05
|
#54
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 632
Member of: [DACIA]
|
Re: E36 - 320i RBN
Si acum cu noile modificari , cati cai estimezi ca scoate??  Oricum , prea frumoasa pisica !!!:X
|
|
|
12-05-09, 12:46
|
#55
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: E36 - 320i RBN
Quote:
Originally Posted by Dannyromdan
Si acum cu noile modificari , cati cai estimezi ca scoate??  Oricum , prea frumoasa pisica !!!:X
|
Incercam un 450 de cai  Daca nu ies continuam modificarile
|
|
|
12-05-09, 16:03
|
#56
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 534
|
Re: E36 - 320i RBN
daca nu te deranjeaza sa te intreb sau nu sunt prea indiscret, te pot intreba si eu cat te-au dus toate modificarile? pm sau aici!
|
|
|
12-05-09, 20:23
|
#57
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: E36 - 320i RBN
Quote:
Originally Posted by roGan
daca nu te deranjeaza sa te intreb sau nu sunt prea indiscret, te pot intreba si eu cat te-au dus toate modificarile? pm sau aici!
|
Acum sincer nu stiu, n-am facut inca nici un calcul.
|
|
|
12-05-09, 20:38
|
#58
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 534
|
Re: E36 - 320i RBN
cand o sa termini de facut calcule imi dai si mie un pm te rog?
|
|
|
12-05-09, 20:51
|
#59
|
Design Team Member
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 2,436
Member of: [Virtual Tuning] [Design Team]
|
Re: E36 - 320i RBN
pas destul de mare , de la 2.0 la 2.8 ... , spor la munca in continuare , cand e gata sa pui un filmulet cu masina..
ah si sa schimbi titlul topicului 
numai bine
|
|
|
16-05-09, 13:11
|
#60
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 492
|
Re: E36 - 320i RBN
Quote:
Originally Posted by keemo
pas destul de mare , de la 2.0 la 2.8 ... , spor la munca in continuare , cand e gata sa pui un filmulet cu masina..
ah si sa schimbi titlul topicului 
numai bine
|
2.8-ul e cel mai potrivit pentru turbo.
|
|
|
|
|