15-11-08, 19:08
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
E36 - 328i Turbo RBN
|
|
|
15-11-08, 20:08
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of: [MERCEDES]
|
Re: E36 320i RBN
Sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el cat mai mult!
Asteptam detalii privind proiectul. Multa bafta cu modificarile!
|
|
|
15-11-08, 20:20
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: E36 320i RBN
foarte frumoasa pisica ... si eu sunt curios sa vad ce va iesii.... si nu ezita sa ne dai cat mai multe detalii despre piesele folosite..electronica(va fi un soft facut de tine pe calculatorul original...sau vei opta pentru un stand alone?) si orice detalii despre conversia turbo.
|
|
|
15-11-08, 21:53
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: E36 320i RBN
Quote:
Originally Posted by leonard
foarte frumoasa pisica ... si eu sunt curios sa vad ce va iesii.... si nu ezita sa ne dai cat mai multe detalii despre piesele folosite..electronica(va fi un soft facut de tine pe calculatorul original...sau vei opta pentru un stand alone?) si orice detalii despre conversia turbo.
|
Standalone-ul este folosit atunci cand tunerul nu cunoaste electronica unei masini sau nu o stapaneste. In alta ordine de idei nu va exista asa ceva niciodata in nici un proiect de-al meu 325-ul lui Ionut de la NSL, la 453 de cai pe dyno la MT, cu interne stock, functioneaza cu chiptuning RBN...
|
|
|
15-11-08, 22:24
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E36 320i RBN
Quote:
Originally Posted by Rabanne
Standalone-ul este folosit atunci cand tunerul nu cunoaste electronica unei masini sau nu o stapaneste. In alta ordine de idei nu va exista asa ceva niciodata in nici un proiect de-al meu 325-ul lui Ionut de la NSL, la 453 de cai pe dyno la MT, cu interne stock, functioneaza cu chiptuning RBN...
|
Cu ce benzina si cu ce lambda?
Si nos?
Last edited by Hexer; 15-11-08 at 22:31.
|
|
|
15-11-08, 22:31
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: E36 320i RBN
eu nu contest calitatile tale de tuner....dar mi se pare cam sf 450 de cai dintr-un motor non turbo din fabrica. la ce presiune merge masina lui ionut? personal n-am mai auzit de nici un m50 cu interne stock sa mearga asa "puternic" . sau mai e o varianta.... dar care iarasi mi se pare cam imposibil... cea cu nos on.... dar iarasi mi se pare ca e totusi cam mult ptr interne stock....care mai vrea sa si parcurga cativa km safe cu masina .
|
|
|
16-11-08, 02:03
|
#7
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 359
|
Re: E36 320i RBN
cred ca a fost o greseala cand a precizat cu internele stock, dar poate ne lamureste omu !
|
|
|
16-11-08, 18:14
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: E36 320i RBN
Nu e nici o greseala. Va vine sa credeti sau nu, masina a fost masurata la MT ca sa nu mai fie nici un fel de discutii. Internele sunt stock, motorul este decomprimat la 8.0:1 si ruleaza cu 1.2 bar. Puterea la arbore, la roata ea fiind evident mai mica. Masina nu are NOS decat pentru racirea intercoolerului. Nu este singurul M50 din Romania cu o astfel de putere, CTL-ul a fost masurat pe acelasi dyno la o putere ceva mai mare chiar. Daca nu ati auzit de astfel de M50-uri acum aveti ocazia
Sunt curios care ar fi principalul argument pe care il aveti atunci cand sustineti ca nu se pot scoate 450 de cai cu internele stock...
|
|
|
16-11-08, 18:17
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: E36 320i RBN
Quote:
Originally Posted by Hexer
Cu ce benzina si cu ce lambda?
Si nos?
|
Cu benzina Petrom 99. Cu ce lambda? )))Ce intrebare e asta?
|
|
|
16-11-08, 20:06
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E36 320i RBN
ce valoare are lambda la 450 de cai, corectia originala a ramas?
ar tine un drift session sau VTM motorul la puterea asta?
ps. decomprimare cu orice metoda el alta mancare de peste, din ce ai scris am inteles ca e full stoc, cu compresia originala.
|
|
|
16-11-08, 21:00
|
#11
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,726
Member of: [2 Roti] [4Rally] [Opel]
|
Re: E36 320i RBN
Quote:
Originally Posted by Rabanne
Nu e nici o greseala. Va vine sa credeti sau nu, masina a fost masurata la MT ca sa nu mai fie nici un fel de discutii. Internele sunt stock, motorul este decomprimat la 8.0:1 si ruleaza cu 1.2 bar. Puterea la arbore, la roata ea fiind evident mai mica. Masina nu are NOS decat pentru racirea intercoolerului. Nu este singurul M50 din Romania cu o astfel de putere, CTL-ul a fost masurat pe acelasi dyno la o putere ceva mai mare chiar. Daca nu ati auzit de astfel de M50-uri acum aveti ocazia
Sunt curios care ar fi principalul argument pe care il aveti atunci cand sustineti ca nu se pot scoate 450 de cai cu internele stock...
|
Atunci ne lamuresti si pe noi ce .....e BUTELIA aia alba dintre scaune care scrie pe ea NX??????.....(la ionut)
Last edited by negoitacata; 16-11-08 at 21:03.
|
|
|
16-11-08, 21:09
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: E36 320i RBN
Pai n-a zis ca nu are, a zis ca are doar pentru racirea intercoolerului.
|
|
|
16-11-08, 21:14
|
#13
|
Stage 4
Join Date: Feb 2007
Posts: 190
|
Re: E36 320i RBN
f bine arata masina....sa vedem ce detalii ne mai dai...
|
|
|
16-11-08, 22:09
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: E36 320i RBN
In principiu kitul de turbo este cam acelasi pe care l-a utilizat prima data Ionut la pisica lui. Raportul de comprimare va ramane cel de fabrica. Masina este destinata exclusiv utilizarii urbane si va rula cu o presiune de 0.5- 0.6 bar. Nu se cauta valori maxime, doar o modificare moderata a motorului pentru un comportament rutier decent.
|
|
|
17-11-08, 07:39
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: E36 320i RBN
cred ca e o intrebare care ne framanta cam pe toti.. la cat se ridica investitia (estimativ)?
|
|
|
|
|